Oprindeligt indsendt af fynsland_85
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægI vrøvler med jeres over og under par. Over par = dårligere end forventet, under par = bedre end forventetTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
vi har vel for det meste spillet til Bogey....enkelte sæsoner måske ovenikøbet til dobbelt Bogey....(gør lige forvirringen total...jeg finder selv ud)
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægCrazy hvor mange meter det kræver at spille AZ-bold.
Der er 4 OB’ere i top 10 (Froholdt er ikke aktuel mere) i ligaen over meter løbet gennemsnitligt pr. kamp:
1. Falk
5. Bürgy
8. Arp
10. Ouedraogo
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægCrazy hvor mange meter det kræver at spille AZ-bold.
Der er 4 OB’ere i top 10 (Froholdt er ikke aktuel mere) i ligaen over meter løbet gennemsnitligt pr. kamp:
1. Falk
5. Bürgy
8. Arp
10. Ouedraogo
Men det siger også noget om - og taler for - at vi har brug for én mand mere til midten for at kunne stå bedre i presset og beskytte forsvaret bedre.
Comment
-
Troels svarer lidt på den kommende strategi her. Til aller sidst i udsendelsen
https://obstemmer.dk/sfaa-indblik-ku...d-troels-bech/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægHvornår kommer Daniel Høgh og får stabiliseret vores hold. Og nu scorer han også med hovedet på hjørne. To gange i går. Få dog fat i ham. Er der ikke noget med han bor i Odense.
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså det kan de selvfølgelig sagtnes nå at gøre - men de er ved at tabe stort til et middelmådigt Randers mandskab. Så at "give" en af de ledige pladser væk på den måde vil jeg ikke gøre - jeg mener bestemt den er i spil.
Men vi skal spille bedre og over længere tid i kampene - og så må vi ikke på den måde miste hovedet som vi gjorde mod Fredericia. Og så skal vi nok sætte en 3-4 sejre i streg sammen.
Top 6 er bestemt muligt - men det er det så også for så mange andre hold...
Og ja, vi må og skal sætte nogle stimer sammen. Lad os begynde nu på søndag mod BIF.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTroels svarer lidt på den kommende strategi her. Til aller sidst i udsendelsen
https://obstemmer.dk/sfaa-indblik-ku...d-troels-bech/
Forstår godt at kommunikationschefen er blevet gået hvis han har siddet og varmet den men tror nu ikke at det er sådan det hænger sammen …
Kom nu ud af busken …"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 2
Comment
Comment