Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
men er det nu det Troels? Du havde en for tynd trup - med alt for mange unge spillere som ikke var gode nok. Nu skal de så klare sig i en stærkere liga. At du har skullet ud og lave så mange skift kunne måske være fordi du ikke gjorde nok sidste sommer - eller i vinters.
Når det så er sagt kan jeg meget godt li' Troels stikpille til "eksperten" Peter Sørensen. Skal alle eksperter tv3 hiver ind absolut påtage sig sådan en rolle hvor de har det med at komme med meget unuanceret kritik og taler meget i overskrifter som man kan lave et SOME opslag på der skaffer nogle cliks. Graver, Tøffe og Sørensen syntes jeg har de tendenser - og jeg syntes bestemt kritikken er berettiget, men måske når det kommer fra en "ekspert" så kunne man levere den med lidt flere nuancer. Måske grave lidt dybere end bare; "i har for mange dårlige spillere" - ok men hvorfor har OB det - er det sportsdirektøren? Er det ejeren der stadig ikke tør? Er man for dårlig til at rekruterer? Har man haft for store ønsker til sine rekruteringer? Er akademisterne klar nok - eller skulle man have været bedre til at få dem sendt på leje. Har man erstattet salg godt nok - osv.
Comment