Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    SÅDAN!!! OB med 3 spillere på U21 landsholdet. Flest af alle danske klubber

https://campo.dk/2025/08/26/chido-ob...e-u21-samling/

Ejdum,Sander og Julius
    Det er altså enormt flot, gad vide hvornår vi sidst har haft tre mand på u21?

Edit: og for øvrigt er Jakob Jessen med fortid på akademiet også udtaget.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    SÅDAN!!! OB med 3 spillere på U21 landsholdet. Flest af alle danske klubber

https://campo.dk/2025/08/26/chido-ob...e-u21-samling/

Ejdum,Sander og Julius

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Begge oprykkere i top 6 efter 1/4 af grundspillet. Vildt nok. Men det bliver helt sikkert ændret i løbet af efteråret.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Duelund og Hjulsager har sgu ikke haft så meget tur i den, lige på nær kampen mod os selvfølgelig….

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    skal man til at overveje om Fredericia bare sådan uden videre tager turen ned igen? Jeg er da ikke så sikker længere...
    Når de først løber ind i skader og karantæner tror jeg ikke længere på dem.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Så scorede Greta men vi er vel ikke interesseret alligevel.
    Morten Bruun sagde at han spillede en stor rolle i for SDJ i nedrykningsspillet da han var retur efter skade sidste sæson

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Så scorede Greta men vi er vel ikke interesseret alligevel.

Leave a comment:

replied

bestemt

Fortælling har bare hele tiden været at der var en sikker nedrykker og så var der nok en 4-5 stk der spillede om at undgå den sidste. Den er jeg ikke så sikker på holdeer længere.
    Hvis Fredericia ligger godt til ved årsskiftet er jeg sikker på, at ejeren gerne smider et nyt tocifret millionbeløb i klubben.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

bestemt

Fortælling har bare hele tiden været at der var en sikker nedrykker og så var der nok en 4-5 stk der spillede om at undgå den sidste. Den er jeg ikke så sikker på holdeer længere.
    Nej de har fået en god start, må dog stadig være den store favorit.... men det er vel også fortællingen om Superligaen og hvor ustabil/dårlig den er.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det kunne da også være fint hvis det blev FcN.
    bestemt

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    skal man til at overveje om Fredericia bare sådan uden videre tager turen ned igen? Jeg er da ikke så sikker længere...
    Det kunne da også være fint hvis det blev FcN.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    https://fyens.dk/sport/traener-stopp...6534c65b41a-10

Utroligt

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Hørte lige SFÅ med Falk, hvor han udtrykker ærgelse over, at han ikke nåede at spille med Bashkim igen. Også går det lige op for mig, hvor meget vi faktisk godt kunne have brugt Bashkim lige nu..
    Jeg forstår godt at han stoppede da han gjorde, men det er godt nok ærgerligt at han ikke lige nåede at spille under Zorniger. Han er jo en fremragende prespiller. Tror Zorniger havde været vild med ham.
    BK for et par år siden, jovist. Han var pensionsmoden her til sidst.

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Hørte lige SFÅ med Falk, hvor han udtrykker ærgelse over, at han ikke nåede at spille med Bashkim igen. Også går det lige op for mig, hvor meget vi faktisk godt kunne have brugt Bashkim lige nu..
    Jeg forstår godt at han stoppede da han gjorde, men det er godt nok ærgerligt at han ikke lige nåede at spille under Zorniger. Han er jo en fremragende prespiller. Tror Zorniger havde været vild med ham.

Leave a comment:

Working...
X