Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    For Højer kan det vel også blive hårde dage. AaB tilbage med fem!!! mod Fremad.
    Ja, det er vanvittigt - mon de laver en Esbjerg?

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
      Vildt, de må jo mene de ikke får nok ud af deres trup... men mærkelig timing.
      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...mas-thomasberg
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Nå, man kunne jo også smide en daler på at AaB og Vejle mødes i 1. Division næste sæson. AaB rykker i hvert fald ikke op med den groteske forfatning de er i, og Vejle er godt i gang med at gå fra nedrykningskandidat til absolut storfavorit.
        Godt nok havde jeg ikke den store tiltro til det transfervindue de har gang i, men det er jo også røget helt ud i BW'ske dimensioner nu. Egentlig håber jeg ikke de ryger ned, men det ligner sgu de får det meget svært.

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Nå, man kunne jo også smide en daler på at AaB og Vejle mødes i 1. Division næste sæson. AaB rykker i hvert fald ikke op med den groteske forfatning de er i, og Vejle er godt i gang med at gå fra nedrykningskandidat til absolut storfavorit.
          Godt nok havde jeg ikke den store tiltro til det transfervindue de har gang i, men det er jo også røget helt ud i BW'ske dimensioner nu. Egentlig håber jeg ikke de ryger ned, men det ligner sgu de får det meget svært.
          Eneste sejr og over halvdelen af deres mål er mod OB ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Som en anden bruger skrev for noget tid siden... Der er absolut ingen grund til at misunde Vejle
            Må indrømme jeg fryder mig over deres deroute. Forstod heller ikke de folk, som faldt på halen over deres transfervindue. Lad os håbe de fortsætter samme stil, og så kunne de da være rart, hvis vi lige gav dem en ordentlig røvfuld på hjemmebane.

Comment

Ja, har læst det og tror ikke på den forklaring.

Comment

Hvad er det for en rating han snakker om?

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Hvad er det for en rating han snakker om?
                  Han taler om deres placering på UEFAs klubrangliste.

De har som mål at komme i Top50, men har ikke rykket sig meget på den de sidste år (de er pt. nummer 71).
                  Last edited by Online; i dag, 12:24.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Han taler om deres placering på UEFAs klubrangliste.

De har som mål at komme i Top50, men har ikke rykket sig meget på den de sidste år.
                    Ja og de har lige kvalificeret sig videre og dermed i gang med at forbedre denne. Virker som et meget tyndt argument.

Comment

Jeg tror på den. Jeg synes ikke at det er lykkedes for ham at skabe et HOLD. De lever 99% på individuel kvalitet. Hvis de skal tage det næste skridt skal de præstere som et hold. De kommer jo ikke langt nok i Europa i forhold til deres målsætning om at blive - er det top 50 i Europa?
                      De er bare ambitiøse som ingen andre i DK. Brøndby er et godt eksempel på det modsatte. De er jo færdige fordi de er så uambitiøse og lever - som OB også har gjort det - på resultater i en fjern fortid. De TROR at de er noget. Men de er jo til grin i forhold til deres selvopfattelse. OB har endelig taget et opgør med den tilgang.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg tror på den. Jeg synes ikke at det er lykkedes for ham at skabe et HOLD. De lever 99% på individuel kvalitet. Hvis de skal tage det næste skridt skal de præstere som et hold. De kommer jo ikke langt nok i Europa i forhold til deres målsætning om at blive - er det top 50 i Europa?
                        De er bare ambitiøse som ingen andre i DK. Brøndby er et godt eksempel på det modsatte. De er jo færdige fordi de er så uambitiøse og lever - som OB også har gjort det - på resultater i en fjern fortid. De TROR at de er noget. Men de er jo til grin i forhold til deres selvopfattelse. OB har endelig taget et opgør med den tilgang.
                        Jamen, det jo ikke deres argument, at det ikke har lykkedes ham at skabe et HOLD. Det argument ville jeg have købt og jeg tror også det er årsagen. Men det er jo ikke det de melder ud.

Hvis det var at det var deres placering i Europa, som de melder ud som begrundelse, så burde de jo have fyret ham i sidste sæson og ikke nu, hvor de har kvalificeret sig videre. Derfor køber jeg ikke deres officielle begrundelse. Men det med at skabe et HOLD, som du selv skriver, er uden tvivl den rette årsag. Men det lyder jo heller ikke så godt ud ad til.

Enig i det med selvopfattelsen.
                        Last edited by Mwape; i dag, 13:00.

Comment

Jamen, det jo ikke deres argument, at det ikke har lykkedes ham at skabe et HOLD. Det argument ville jeg have købt og jeg tror også det er årsagen. Men det er jo ikke det de melder ud.

Hvis det var at det var deres placering i Europa, som de melder ud som begrundelse, så burde de jo have fyret ham i sidste sæson og ikke nu, hvor de har kvalificeret sig videre. Derfor køber jeg ikke deres officielle begrundelse. Men det med at skabe et HOLD, som du selv skriver, er uden tvivl den rette årsag. Men det lyder jo heller ikke så godt ud ad til.

Tror de selv mener, at det er den bedste udmelding for at skåne både TT og klubben i medierne.

TT har længe været kritiseret for ikke at få det maksimale ud af truppen. De lukker alt for mange mål ind, har svært ved at dominere en kamp og spillestilen er kedelig. Desuden er de på trods af gruppespillet i år faldet tilbage på ranglisten under TT (fra nummer 60 til 71).

Undrer mig dog over tidspunktet, da det i min optik skulle været sket efter sidste kamp, så en ny træner kunne få hele preseason med.

Comment

Det siger de naturligvis ikke. Men de siger at de ikke rykker sig nok i forhold til deres ambitioner på ratings. Jeg tænker godt de kan se at det er HOLD-problematikken som er en af deres største udfordringer. Tænker ikke at de er helt blanke deroppe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Tror de selv mener, at det er den bedste udmelding for at skåne både TT og klubben i medierne.

TT har længe været kritiseret for ikke at få det maksimale ud af truppen. De lukker alt for mange mål ind, har svært ved at dominere en kamp og spillestilen er kedelig. Desuden er de på trods af gruppespillet i år faldet tilbage på ranglisten under TT (fra nummer 60 til 71).

Undrer mig dog over tidspunktet, da det i min optik skulle været sket efter sidste kamp, så en ny træner kunne få hele preseason med.
                              Helt enig, det er en bevidst medie strategi. Ja, eller han skulle være røget før sommerferien eller efter de røg ud af Europa sidste sæson. Men engang imellem går der også rigtigt corporate tankegang i den, hvor man vil vise handlekraft også når tidspunktet ikke er logisk. I det mindste set udefra.
                              Last edited by Mwape; i dag, 13:46.

Comment

Tænker det må skyldes lidt af det hele. Deres resultater har heller ikke været imponerende. De vandt kun 5 ud af de 10 kampe i slutspillet, og starter i denne sæson ud med samme snit, trods de møder de 2 oprykkere, Sønderjyske, Vejle, et ringe FcN hold og så lige AGF... og vinder kun de 3.
                                Det er overhovedet ikke godt nok for FcM.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                                X