Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vi er jo selvfølgelig alle glade for den kurs som OB er på, men jeg er dog overrasket over, hvor meget eksponering vi får i medierne. Er vi ikke den klub fra superligaen med flest artikler eksempelvis på bold.dk
    Jeg synes der nærmest har været 10 artikler med forskellige vinkler siden kampen i går. Eller tager jeg fejl?
    Jeg synes det er fantastisk at vi endelig tager de skridt mod det ægte OB, og at det virker til at alle endelig er på samme side i forhold til den rejse.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Jeg minder lige om at for under 6 måneder siden, var ingen af de spillere som var involveret i de tre mål i dag i OB. Grot, Arp, Falk, Ganaus. Det er for vildt, hvad der er hentet af kvalitet. Giv os nu lige 3 mere denne sommer og 1 mere til vinter jeg er overbevist om top 6.
      Så mangler vi så også sidste års topscorer. Der er intet som succes, der får kritik til at forstumme - vindere har altid ret.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
        Vi er jo selvfølgelig alle glade for den kurs som OB er på, men jeg er dog overrasket over, hvor meget eksponering vi får i medierne. Er vi ikke den klub fra superligaen med flest artikler eksempelvis på bold.dk
        Jeg synes der nærmest har været 10 artikler med forskellige vinkler siden kampen i går. Eller tager jeg fejl?
        Jeg synes det er fantastisk at vi endelig tager de skridt mod det ægte OB, og at det virker til at alle endelig er på samme side i forhold til den rejse.
        Jo, det har du ret i ! På TV2 Sport er der allerede 4 indlæg siden i morges, hvilket overgår FCKs CL-kval i dag

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Det er en bonus, af at gå fra røvsyge grå mus, uden ambitioner med Kløve som stjernen, til en klub med mod på at udfordre ligaen med spændende spillere.

Der er kæmpe forskel på TB som direktør i forhold til JH.
          På banen er udtrykket ændret fra at spille for at undgå at tabe, til at investere energi i at vinde.

Der er ingen udenfor Odense/Fyn der gider spilde tid på et intetsigende hold på konstante ottende pladser.

Jeg siger bare .. det var satme på tide vi bevæger os ud af middelmådighedens dødkedelige dvale
          Last edited by Magge; i går, 13:28.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

90 % skyldes Zorniger. Han er hele Danmarks darling.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              90 % skyldes Zorniger. Han er hele Danmarks darling.
              Zorniger har tur i den lige nu, og jeg må personligt krybe til korset og indrømme, at jeg var nervøs for Zornigers tiltræden.

Han har gjort mine tvivl og bekymringer til skamme ved først og fremmest at være så hudløst ærlig om sine styrker og sine svagheder. Han er en no bullshit kind of guy, og det klæder os helt vildt.

Jeg vil dog gerne lige anerkende, at han også har rykket sig en my siden BIF-dagene. Han er blevet mere kompromissøgende både i sin fodboldstil og i sin retorik. Ikke meget, men de skarpeste kanter er blevet rundet bare en anelse, og hans selvindsigt steget markant.

Jeg erklærer mig positiv og tilfreds med det syvmileskridt OB allerede har taget under Zorniger, men nikker også anerkendende til Bech og Thorborg, der trods alt har stillet noget kvalitet og økonomi til rådighed for at Zorniger kan lykkes.

Comment

FCK spiller en rigtig flot kamp mod Malmø.

Super de forhåbentligt går videre, så de stadigvæk har fokus på CL, når vi snart møder dem i Parken.

Ved godt, at mange er uenige med mig, da det betyder endnu flere penge i kassen for dem. Men vi kan kun bebrejde os selv, at vi er, hvor vi er i dag efter "sølvdagene".

Jeg synes kun det er fint, hvis vi får flere hold/bedre betingelser i Europa, da SL bliver mere interessant og det altid gav ekstra stemning på stadion førhen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Super de forhåbentligt går videre, så de stadigvæk har fokus på CL, når vi snart møder dem i Parken.

Ved godt, at mange er uenige med mig, da det betyder endnu flere penge i kassen for dem. Men vi kan kun bebrejde os selv, at vi er, hvor vi er i dag efter "sølvdagene".

Jeg synes kun det er fint, hvis vi får flere hold/bedre betingelser i Europa, da SL bliver mere interessant og det altid gav ekstra stemning på stadion førhen.

Det er jo en gammel og betændt debat for mange.

Jeg er i princippet enig med dig, men jeg ved, at hele den der koefficient-snak og ‘holde med’ ex. BIF i Europa er enormt kontroversiel.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

hepper altid på danske hold i Europa.. jo flere pladser vi for som land, jo større er chancen for at striwerne skel ud og spille udenlands igen..

Comment

Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg

hepper altid på danske hold i Europa.. jo flere pladser vi for som land, jo større er chancen for at striwerne skel ud og spille udenlands igen..
                      Det gør jeg satme ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg

Har det fuldstændig modsat håber altid de danske hold taber. OB får ikke 400 millioner, men bliver sejler 400 sømul agterud.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Har det fuldstændig modsat håber altid de danske hold taber. OB får ikke 400 millioner, men bliver sejler 400 sømul agterud.
                          OB henter aldrig Herning eller FCK, måske endda heller ikke BIF eller FCN.
                          Men hvis vi vil i Europæisk gruppespil, så er vi 100% afhængig af at de hold der repræsenterer Danmark laver nogle gode resultater. Ellers bliver det netop kun Herning/FCK som vinder pladserne.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

OB henter aldrig Herning eller FCK, måske endda heller ikke BIF eller FCN.
                            Men hvis vi vil i Europæisk gruppespil, så er vi 100% afhængig af at de hold der repræsenterer Danmark laver nogle gode resultater. Ellers bliver det netop kun Herning/FCK som vinder pladserne.
                            Jeg bliver harm hver gang FCM omtales som en eller anden naturlov i toppen af dansk fodbold. De er afhængige af rige mænd. Deres position har de dygtigt skabt på relativt kort tid. De er afhængige af forholdsvis få nøglepersoner. Deres publikumsbase er lille. Deres Stadion er lille og de fylder det ikke.
                            Hvad sker der den dag Anders Holch heller vil bruge sin tid på noget andet?
                            Hvad sker der hvis Steinlein bliver kørt over. Hvordan får alle hans internt rekrutterede rygklappere det så til at køre?

Comment

En lille opsummering af de første fire kampe set fra statistikken på Superliga.dk, for mens OB egentlig har hentet 7 point i fire kampe, så er der nogle blinkende lamper, vi skal tage seriøst.

Statistikken siger, at vi rent målmæssigt har overpræsteret en lille smule. Vi er sammen med Randers og Vejle, det hold, der har afsluttet allermindst - 36 gange - hvilket vel er stik modsat spillestilens intention.

Vi ligger fint med på short passing, men når vi slår lange afleveringer kan vi ikke ramme vores mand meget mere end 37% af gangene, hvilket er det dårligste snit på lange afleveringer i Superligaen.

Vi har scoret 3. flest mål, men også lukket flest ind sammen med Sønderjyske og Nordsjælland.

Statistikken er naturligvis påvirket af vores afsindigt elendige kamp i Vejle, men tallene understøtter jo meget godt den følelse størstedelen af os går med, at 7 point er pissefedt, men vi kunne godt bruge et par makkere mere i truppen, der hæver det generelle niveau.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Jeg bliver harm hver gang FCM omtales som en eller anden naturlov i toppen af dansk fodbold. De er afhængige af rige mænd. Deres position har de dygtigt skabt på relativt kort tid. De er afhængige af forholdsvis få nøglepersoner. Deres publikumsbase er lille. Deres Stadion er lille og de fylder det ikke.
                                Hvad sker der den dag Anders Holch heller vil bruge sin tid på noget andet?
                                Hvad sker der hvis Steinlein bliver kørt over. Hvordan får alle hans internt rekrutterede rygklappere det så til at køre?
                                Hvad sker der den dag NT hellere vil bruge sin tid på noget andet?

Comment

Working...
                                X