Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
De tre er ellers det niveau jeg forventer vi ender med at kigge på - gode solide superliga spillere, men med nogle tydelige mangler. Gomez har set fin ud - indtil det hele brændte sammen mod Vejle, samme med Bürgy. Jeg tror ikke vi kommer ret meget højere op i niveau. Det er spillere med pris sedler på eller lige under 1 mill euro. jeg tror ikke vi kommer højere op - måske en enkelt, men problemet er at vi skal have noget mere ind for sikre overlevelse.
Jeg håber på mere - jeg har håbet på mere. Optimismen spirre som altid inden sæsonen går igang - i år nok mere end nogensinde før, men nu nærmer vi os et punkt hvor der bare skal til at ske noget. Ellers kan vi hente nok så mange "A" spillere til sidst i vinduet - men på det tidspunkt kan sæsonen reelt være ovre - ihvertfald mht at opnå noget. Så kan vi så fokuserer på at undgå istedet.
Og at give transfervinduet skylden - den giver jeg ikke meget for. Det er et vilkår. Man vælger jo selv "strategien" med at vente og se om ikke der falder noget spændende ned i turbanen, det kan ske - syntes sjældent det lykkedes
Leave a comment: