Som altid er der moderat skøre forventninger herinde. Begrebet wow-transfer er jo forumopfundet, og når man navigerer efter den slags selvopfundne virkeligheder, så bliver man ofte skuffet.
Falk, Arp og AZ er altså ret godt gået. Vi mangler klart spillere til start-elleveren; særligt i det centrale forsvar og på midten. Men de her tanker om at vi skal blæses bagover - hvor kommer de fra? Vi er oprykkere, og vi er ved at implementere en ny måde at gøre - ja, enormt mange ting på.
Og så er der nogle helt elementære ting som vilje og intensitet, hvor vi fortsat kan forbedre os meget - endda helt uden nye wow-spillere. Udtrykket mod Vejle var simpelthen så utroligt ringe, og AZ må også tage sin del af ansvaret hér!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Foreløbig har jeg rimelig ro i maven, med hensyn til at vi bliver forstærket. Jeg vil hellere vente 2,3 eller 4 uger på de rette spillere, end at vi går ud og binder os op på flere middelmådige spillere, dem har vi i forvejen rigeligt af.
Vi kan sikkert sagtens købe flere på Adam Sørensen, Gomez eller Bürgy niveau , men det vil jo være et skridt tilbage til den strategi der de sidste mange år har ført klubben til bunds.
Problemet er at det fandens transfervindue først lukker så sent, men OB har over de sidste 12-15 år bragt sig selv i den forudsete situation , at vi langt fra er attraktive. 2-3 måneder med antydning om ambitioner opvejer ikke 12-15 års dvale/misrøgt.
Det må betyde niveauet over Duelund/Hjulsager.
Lad os se hvad der sker.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Foreløbig har jeg rimelig ro i maven, med hensyn til at vi bliver forstærket. Jeg vil hellere vente 2,3 eller 4 uger på de rette spillere, end at vi går ud og binder os op på flere middelmådige spillere, dem har vi i forvejen rigeligt af.
Vi kan sikkert sagtens købe flere på Adam Sørensen, Gomez eller Bürgy niveau , men det vil jo være et skridt tilbage til den strategi der de sidste mange år har ført klubben til bunds.
Problemet er at det fandens transfervindue først lukker så sent, men OB har over de sidste 12-15 år bragt sig selv i den forudsete situation , at vi langt fra er attraktive. 2-3 måneder med antydning om ambitioner opvejer ikke 12-15 års dvale/misrøgt.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Pointhøsten er egentlig gået meget som forventet, med de 4 point. Der er bare byttet helt rundt på hvordan jeg troede vi ville få dem.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
pt tænker jeg vi kan blive mellem 12 - 7, fortsætter den positive udvikling der har været - så tænker jeg ikke vi kommer i virkelige problemer med nedrykningsstregen.
Kommer der så tilpas mange gode signings (og kommer de tidligt nok - inden ligaen har sat sig rigtigt) så tror jeg godt vi kan rykke overlæggeren, så tror jeg ikke top 6 er en umulighed. AGF ser ikke specielt gode ud, SIF startet skidt, Viborg kom ind i kampen i dag men har også haltet, så en plads i det finere slutspil mener jeg ikke er umuligt.
Men det kræver tilgange. At de er tilpas høj kvalitet, at der kommer en del - OG ikke mindst at de begynder at komme ind nu, og ikke på transferdeadline day.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg3 kampe - 4 point
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal forvente i denne sæson…
Spændende med AZ
lidt ambivalent med Falk.
Hvor gode er vi reelt?
Hvem burde vi vinde over?
Typisk at tabe 0-4 mod Vejle med kæmpe opbakning
Hvor står vi reelt?
Det er som om vi har hørt historien før.. en masse nyt og godt, spændende indkøb og planer - for så at ende med en ligegyldig historie.. Eller det NU vi rykker os væk fra 15 miserable år? 15 år med fornyet tro hver gang. Og samme ødelagte drømme - hver gang
Jeg håber inderligt på noget godt, men hver gang jeg bliver spurgt til OB eller folk kommenterer - så trækker jeg lidt på skuldrene.. for jeg ved virkelig ikke hvad der vil ske
Men støtten - den forbliver
Kommer der så tilpas mange gode signings (og kommer de tidligt nok - inden ligaen har sat sig rigtigt) så tror jeg godt vi kan rykke overlæggeren, så tror jeg ikke top 6 er en umulighed. AGF ser ikke specielt gode ud, SIF startet skidt, Viborg kom ind i kampen i dag men har også haltet, så en plads i det finere slutspil mener jeg ikke er umuligt.
Men det kræver tilgange. At de er tilpas høj kvalitet, at der kommer en del - OG ikke mindst at de begynder at komme ind nu, og ikke på transferdeadline day.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg3 kampe - 4 point
Spændende med AZ
Hvor gode er vi reelt?
Hvor står vi reelt?
Det er som om vi har hørt historien før.. en masse nyt og godt, spændende indkøb og planer - for så at ende med en ligegyldig historie.. Eller det NU vi rykker os væk fra 15 miserable år? 15 år med fornyet tro hver gang. Og samme ødelagte drømme - hver gang
Jeg håber inderligt på noget godt, men hver gang jeg bliver spurgt til OB eller folk kommenterer - så trækker jeg lidt på skuldrene.. for jeg ved virkelig ikke hvad der vil ske
Uanset hvad bliver det hårdt arbejde. Der skal leveres med samme kvalitet som imod VFF og FCM for at pointene kommer i hus. Koncentrationssvigt som dem vi så i Vejle, gik ofte i næstbedste række. Et ordinært superligahold som Vejle løb bare ned og lossede boldene i kassen, når vi fejlede. Det blev for håbentlig en lærestreg, som Zorniger og hans folk får efterbehandlet på en konstruktiv måde.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Tænker også mere det var dit passivt aggressive angreb på en tidligere OB spiller der virker underligt.
Din 25/26 tråd er fin nok.
Jeg er træt af hans attitude. Jeg har hele tiden haft den fornemmelse, at han har haft for store tanker om sig selv i forhold til, hvad der kom til udtryk på banen. Den tendens ser jeg bare fortsat i VFF og det undrer mig at de falder for den deroppe. Jeg bliver harm, når profesionelle fodboldspillere løber rundt med den attitude. For den kan ødelægge kulturer og kollektiver i min optik.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg tror, vi har muligheden for top-6 i sæsonen med et par gode signings. Jeg tror så også, at vi med den forkerte stime og dårlige resultater mod konkurrenter i bunden, kan blive tvunget ned, hvor det er rigtig ubehageligt.
Superligaen er godt nok tæt, og Fredericia som alle havde peget på som direkte nedrykker har tænkt sig at dø med støvlerne på.
- Likes 1
Leave a comment:
-
3 kampe - 4 point
Spændende med AZ
Hvor gode er vi reelt?
Hvor står vi reelt?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Vi plejer altid at have en tråd om sæsonen generelt, hvis jeg husker rigtigt, hvor man godt må kommentere andre hold fra ligaen. Men jeg undskylder mange gange, hvis jeg har fucked up. Så lader vi den bare dø ud.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Vi plejer altid at have en tråd om sæsonen generelt, hvis jeg husker rigtigt, hvor man godt må kommentere andre hold fra ligaen. Men jeg undskylder mange gange, hvis jeg har fucked up. Så lader vi den bare dø ud.
Din 25/26 tråd er fin nok.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det er vel ikke unaturligt at man holder lidt øje med hvordan det går sine tidligere spillere
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvad er meningen med denne tråd og om en der ikke spiller for klubben mere
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: