Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Jooo, men det kommer ikke til at ske. Vi må vente til næste sæson.
    Og imens vi venter får vi rigeligt med modstand imod: Vejle, Fredericia, Silkeborg, Randers og sandsynligvis Viborg. Har skal vi naturligvis gå benhårdt efter den famøse 7. plads så vi kan spille kampen om den sidste europacupplads.

Comment

Jeg har set det meste af RFC-FCF og i første halvleg var RFC dominerende, men anden halvleg .. puha for et lavt niveau. Bagud 2-1 i overtiden så de er i den grad del i nedrykningskampen
      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jeg har set det meste af RFC-FCF og i første halvleg var RFC dominerende, men anden halvleg .. puha for et lavt niveau. Bagud 2-1 i overtiden så de er i den grad del i nedrykningskampen
        Fredericia 7 point her de 3 sidste kampe. Slog også Brøndby i sidste kamp før jul.
        De har tur i den skal jeg love for.

Comment

Vi kan risikere kun at have 6 til stregen efter i dag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
            Vi kan risikere kun at have 6 til stregen efter i dag.
            Nu er de heldigvis bagud, så vi har stadig en god buffer ned til dem. Men der skal ikke gå meget galt, før jeg begynder at blive en smule nervøs. Så den SønderjyskE kamp er da i og for sig vigtig nok, selvom vi ikke kan nå top 6

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Nu er de heldigvis bagud, så vi har stadig en god buffer ned til dem. Men der skal ikke gå meget galt, før jeg begynder at blive en smule nervøs. Så den SønderjyskE kamp er da i og for sig vigtig nok, selvom vi ikke kan nå top 6
              Tusind vigtig kamp i Haderslev

Comment

altså den kamp er jo lige så vigtigt som de andre - den tæller stadig til stillingen, selv om det lidt følelse som en ny turnering vi skal til at spille.

Intet er naturligvis afgjort endnu - men vi har fire hold under os - med 8 point ned til SIF under stregen ( hvis resultatet holder ) OG vi skal til at møde nogle svagere hold nu - sætter vi den højt så skal vi have 35 point for at overleve. Det er 8 point i 11 kampe.

Kan vi ikke finde det fortjener vi altså heller ikke at spille i superligaen.

Man har endda selv gået at talt for det er bedre at havne hernede - og der er nedrykning bare en risiko der følger med.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså den kamp er jo lige så vigtigt som de andre - den tæller stadig til stillingen, selv om det lidt følelse som en ny turnering vi skal til at spille.

Intet er naturligvis afgjort endnu - men vi har fire hold under os - med 8 point ned til SIF under stregen ( hvis resultatet holder ) OG vi skal til at møde nogle svagere hold nu - sætter vi den højt så skal vi have 35 point for at overleve. Det er 8 point i 11 kampe.

Kan vi ikke finde det fortjener vi altså heller ikke at spille i superligaen.

Man har endda selv gået at talt for det er bedre at havne hernede - og der er nedrykning bare en risiko der følger med.
                  Bevares, du har ret. Og Silkeborg har startet det her forår frygtelig dårligt, så som tingene er nu, så ligner de ikke nogen der henter 8 point på os.

Comment

Jeg vil i hvert fald være NOGET bekymret hvis jeg var SIF.
                    Og egentlig også Randers. 4 point ned til stregen og netop tabt til Fredericia, det er alvorligt!

Fredericia-SIF i næste runde i øvrigt. SIF skal godt nok steppe op for det ikke kan blive et søm i kisten.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Mit fokus er også selvfølgelig at vi selv skal lave point, men dem under os taber så meget som muligt. Egentlig også derfor jeg gerne vil have FCK med ned.

Comment

med vores historik i mende så forstår jeg frygten for nedtur og det der følger med, men som udgangspunkt er vi en af de 2 store playoff kandidater mere end til en nedrykning eller hvad?

Altså dem der ligger under os har jo haft en dårligere sæson end os? Altså hold som Sønderjyske og Viborg (som dog ikke er under os pt), samt Randers, Silkeborg og Vejle har en større historik med nedrykninger end vi har, og ja så er der Fredericia som kæmper bravt, men har de vist sig bedre end os over tid? Selvfølgelig kan det gå galt, men pt er der ikke meget der tyder på det.

Er der virkelig ikke nogle der kan se os blive nummer 7? Altså de få hold der gennemtæver os skal vi jo formodentlig ikke spille imod i foråret. Vi har faktisk generelt set gjort det godt mod vores kommende modstanderer, og nogle af dem har tilmed været heldige med at få point imod os. Jeg siger ikke vi bare løber dem over ende, men jeg synes der er lige lovlig mange snakke om nedrykningsfare. Jeg synes det er ubegrundet på nuværende tidspunkt.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          med vores historik i mende så forstår jeg frygten for nedtur og det der følger med, men som udgangspunkt er vi en af de 2 store playoff kandidater mere end til en nedrykning eller hvad?

Altså dem der ligger under os har jo haft en dårligere sæson end os? Altså hold som Sønderjyske og Viborg (som dog ikke er under os pt), samt Randers, Silkeborg og Vejle har en større historik med nedrykninger end vi har, og ja så er der Fredericia som kæmper bravt, men har de vist sig bedre end os over tid? Selvfølgelig kan det gå galt, men pt er der ikke meget der tyder på det.

Er der virkelig ikke nogle der kan se os blive nummer 7? Altså de få hold der gennemtæver os skal vi jo formodentlig ikke spille imod i foråret. Vi har faktisk generelt set gjort det godt mod vores kommende modstanderer, og nogle af dem har tilmed været heldige med at få point imod os. Jeg siger ikke vi bare løber dem over ende, men jeg synes der er lige lovlig mange snakke om nedrykningsfare. Jeg synes det er ubegrundet på nuværende tidspunkt.
                          selvfølgelig - vi går ind i en "turnering" hvor vi skal være favoritter i de fleste kampe, af de fire nederste er det vel pt Fredericia der er bedst kørende. Så er der den sidste ubekendte - her håber jeg så personligt på at vi får FCK med ned, så der er et par "store" kampe at se frem til (uagtet der nuværende forfatning)

Man skal naturligvis gå efter den 7. plads og den lille mulighed der vil være for europæisk gennem den. Men hvis ikke vi var klar til at spille top 6...altså så bliver det sgu næppe til det store europæiske run vi kommer til at sætte sammen.

Personligt er jeg lidt ligeglad om vi ender som nr. 7 eller 8 - men vi skal udvikle os og slutte godt af, så vi skal jo helst ikke kun lige hive den hjem med en 10. plads - for så har foråret næppe været godkendt.

Men efter at have set præstationen mod FCK - så er jeg ikke for alvor nervøs. AGF og FCM var bare modstandere på et helt andet niveau - nu kommer vi til at møde modstandere som vi så i slutningen af efteråret vi sagtens kunne hente point mod.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

selvfølgelig - vi går ind i en "turnering" hvor vi skal være favoritter i de fleste kampe, af de fire nederste er det vel pt Fredericia der er bedst kørende. Så er der den sidste ubekendte - her håber jeg så personligt på at vi får FCK med ned, så der er et par "store" kampe at se frem til (uagtet der nuværende forfatning)

Man skal naturligvis gå efter den 7. plads og den lille mulighed der vil være for europæisk gennem den. Men hvis ikke vi var klar til at spille top 6...altså så bliver det sgu næppe til det store europæiske run vi kommer til at sætte sammen.

Personligt er jeg lidt ligeglad om vi ender som nr. 7 eller 8 - men vi skal udvikle os og slutte godt af, så vi skal jo helst ikke kun lige hive den hjem med en 10. plads - for så har foråret næppe været godkendt.

Men efter at have set præstationen mod FCK - så er jeg ikke for alvor nervøs. AGF og FCM var bare modstandere på et helt andet niveau - nu kommer vi til at møde modstandere som vi så i slutningen af efteråret vi sagtens kunne hente point mod.
                            Udfordringen er vel at OB historisk laver færre point i foråret end i efteråret ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Jooo, men det kommer ikke til at ske. Vi må vente til næste sæson.
                              Hvorfor kom jeg igen tll at tænke på filmen "Groundhog Day"

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Udfordringen er vel at OB historisk laver færre point i foråret end i efteråret ..
                                selvfølgelig - og vi skal jo også lige spille om det. Og bolden er rund osv osv.

Men på papiret - der bør vi altså gå ind som favoritter til ret mange af de her opgør, og det er jo også noget holdet skal lære at håndtere, frem mod næste sæson.

Comment

Working...
                                X