Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Vi har også set BP som back, hvor han faktisk spillede fint. Men vi er da utvivlsomt tynde, og med med Owusu der har udløb næste sommer, så håber jeg vi bruger vinduet nu her på at få de forstærkninger ind til CB, 6'eren og angrebet, så vi kan rette fokus imod backpositionerne i næste vindue.
    De første 3 kampe har bl.a. vist at Bjørn Paulsen simpelthen er ALT for langsom til det her niveau. Det er livsfarligt at have en spiller der ikke kan bevæge sig hurtigere. Den position (midterforsvar) skal forstærkes ASAP og så har jeg en tro på at andre spillere vil kunne løfte sig fordi de ikke skal kompensere for hans åbenlyse mangler. Hvis vi så også får en stærk 6’er så Falk kan rykkes længere frem, så begynder det allerede at ligne noget.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Nej McCoy spillede ikke godt mod Vejle, men som de nævner i SFÅ så fald alle mere eller mindre igennem imod Vejle. Det bliver spændende hvordan hele holdet rejser sig mandag imod Randers.
      Personligt synes jeg målmandspostenen og backs er de sidste positioner vi skal kigge efter forstærkninger pt..

En tanke herfra: Hvis vi pludselig står og mangler både Owuso og Adam Sørensen pga skade eller karantæne. Så vil McCoy rykke helt naturligt over og tage højre back. Men som 4. valg på venstre back kunne jeg sagtens se en spiller som James Gomez især når vi forhåbentlig snart henter en ny midterforsvarer til startopstillingen og måske går over til en 4-4-2, når vi også har fået hentet en 6’er til start 11.
      helt enig - det var heller ikke ment som at pege McCoy ud, pointen var at vi på bænken har en, på papiret, fuldgod erstatning - som på trods af McCoys sløje indsats først bliver bragt i spil til allersidst i kampen og på en uvant plads.

Dét syntes jeg jo ikke ligefrem peger på at træneren har stor tiltro til Sørensen...

Men ellers enig - det er langt fra 1 prioritet. Midtbane og angreb skriger på forstærkninger...

Men mens vi venter og spekulerer på alle de spillere Zorniger ville skifte hvis han kunne, så kan jeg da ikke undgå at få den tanke. Ligesom Trybull også kunne være en der var på vej videre - hvis ellers man kan få noget andet ind.

Comment

Fiete, Theo og Adam starter inde, ligner det på dagens træning

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

helt enig - det var heller ikke ment som at pege McCoy ud, pointen var at vi på bænken har en, på papiret, fuldgod erstatning - som på trods af McCoys sløje indsats først bliver bragt i spil til allersidst i kampen og på en uvant plads.

Dét syntes jeg jo ikke ligefrem peger på at træneren har stor tiltro til Sørensen...

Men ellers enig - det er langt fra 1 prioritet. Midtbane og angreb skriger på forstærkninger...

Men mens vi venter og spekulerer på alle de spillere Zorniger ville skifte hvis han kunne, så kan jeg da ikke undgå at få den tanke. Ligesom Trybull også kunne være en der var på vej videre - hvis ellers man kan få noget andet ind.
          Enig, jeg tror også allerede McCoy har bevist for Zorniger, hvad han kan og de par svipsere han havde imod Vejle ændrer forhåbentlig ikke på der. Jeg tror dog heller ikke Adam Sørensen er en spiller Zorniger vil af med. Det er vores centrale base der primært har behov for opgradering pt. og det har Zorniger også været meget tydelig omkring.

Comment

Oprindeligt indsendt af vovhunden Se indlæg
            Fiete, Theo og Adam starter inde, ligner det på dagens træning
            Vildt nok at træningen overhovedet er åben

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Vildt nok at træningen overhovedet er åben
              vildt hvis Arp skal starte inde med al den snak der har været omkring hans skade...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

vildt hvis Arp skal starte inde med al den snak der har været omkring hans skade...
                Han sagde ja igår at det blev bedre og der er en chance til det. Tror i sidste ende venter de til i morgen og hvordan han har det i morgen før kampen.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Fiete Arp, Theo Sander og Adam Sørensen starter inde ifølge ham her: https://x.com/odensesvogter/status/1...OuOBDvG2hPa2pA
                  siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Enig, jeg tror også allerede McCoy har bevist for Zorniger, hvad han kan og de par svipsere han havde imod Vejle ændrer forhåbentlig ikke på der. Jeg tror dog heller ikke Adam Sørensen er en spiller Zorniger vil af med. Det er vores centrale base der primært har behov for opgradering pt. og det har Zorniger også været meget tydelig omkring.
                    Det skal også med i fortællingen om McCoy, at det altså er vældigt udfordrende at spille den “forkerte” back. Maldini kunne, jovist, men en højrebenet venstreback er virkelig en svær kunst.

Comment

Edit

Comment

Skærmbillede 2025-08-10 180107.png
                        Vi kan spille os op i top-4 med en sejr og mere til, hvis BIF smider point. Et nederlag er omvendt ingen katastrofe, men jeg er lidt bekymret over hvor jævnbyrdigt ligaen foreløbigt ser ud, sammenholdt med vores tynde trup. Et par skader og vores læs vælter...

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                          Vi kan spille os op i top-4 med en sejr og mere til, hvis BIF smider point. Et nederlag er omvendt ingen katastrofe, men jeg er lidt bekymret over hvor jævnbyrdigt ligaen foreløbigt ser ud, sammenholdt med vores tynde trup. Et par skader og vores læs vælter...
                          stadig kun 4. runde...så placeringen giver jeg ikke så meget for endnu. Gode præstationer hvor vi kan se fremgang i spillet, og så skal der bare skrabes så mange point sammen som muligt.

Men mht truppen - ja der skal til at ske noget snart.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                            Alle kan slå alle og jeg tror vi skal hen på efterårets slutning, før man virkelig kan se hvem der er top og bund. Der kan jo ske meget endnu endnu, hvad går spillere ind/ud i de forskellige klubber. Inkl. hos os selv.

Comment

Har en billet til RMN hvis nogen mangler.
                              "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det skal også med i fortællingen om McCoy, at det altså er vældigt udfordrende at spille den “forkerte” back. Maldini kunne, jovist, men en højrebenet venstreback er virkelig en svær kunst.
                                Michelson kunne. Ærgerligt han ville noget andet. Han var en fin spiller på et ringe OB hold sidste sæson.

Comment

Working...
                                X