Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Randers
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Nej McCoy spillede ikke godt mod Vejle, men som de nævner i SFÅ så fald alle mere eller mindre igennem imod Vejle. Det bliver spændende hvordan hele holdet rejser sig mandag imod Randers.
Personligt synes jeg målmandspostenen og backs er de sidste positioner vi skal kigge efter forstærkninger pt..
En tanke herfra: Hvis vi pludselig står og mangler både Owuso og Adam Sørensen pga skade eller karantæne. Så vil McCoy rykke helt naturligt over og tage højre back. Men som 4. valg på venstre back kunne jeg sagtens se en spiller som James Gomez især når vi forhåbentlig snart henter en ny midterforsvarer til startopstillingen og måske går over til en 4-4-2, når vi også har fået hentet en 6’er til start 11.
Dét syntes jeg jo ikke ligefrem peger på at træneren har stor tiltro til Sørensen...
Men ellers enig - det er langt fra 1 prioritet. Midtbane og angreb skriger på forstærkninger...
Men mens vi venter og spekulerer på alle de spillere Zorniger ville skifte hvis han kunne, så kan jeg da ikke undgå at få den tanke. Ligesom Trybull også kunne være en der var på vej videre - hvis ellers man kan få noget andet ind.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
helt enig - det var heller ikke ment som at pege McCoy ud, pointen var at vi på bænken har en, på papiret, fuldgod erstatning - som på trods af McCoys sløje indsats først bliver bragt i spil til allersidst i kampen og på en uvant plads.
Dét syntes jeg jo ikke ligefrem peger på at træneren har stor tiltro til Sørensen...
Men ellers enig - det er langt fra 1 prioritet. Midtbane og angreb skriger på forstærkninger...
Men mens vi venter og spekulerer på alle de spillere Zorniger ville skifte hvis han kunne, så kan jeg da ikke undgå at få den tanke. Ligesom Trybull også kunne være en der var på vej videre - hvis ellers man kan få noget andet ind.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
vildt hvis Arp skal starte inde med al den snak der har været omkring hans skade..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Fiete Arp, Theo Sander og Adam Sørensen starter inde ifølge ham her: https://x.com/odensesvogter/status/1...OuOBDvG2hPa2pAsiden 1887
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Enig, jeg tror også allerede McCoy har bevist for Zorniger, hvad han kan og de par svipsere han havde imod Vejle ændrer forhåbentlig ikke på der. Jeg tror dog heller ikke Adam Sørensen er en spiller Zorniger vil af med. Det er vores centrale base der primært har behov for opgradering pt. og det har Zorniger også været meget tydelig omkring.
- Likes 3
Comment
-
Skærmbillede 2025-08-10 180107.png
Vi kan spille os op i top-4 med en sejr og mere til, hvis BIF smider point. Et nederlag er omvendt ingen katastrofe, men jeg er lidt bekymret over hvor jævnbyrdigt ligaen foreløbigt ser ud, sammenholdt med vores tynde trup. Et par skader og vores læs vælter...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægSkærmbillede 2025-08-10 180107.png
Vi kan spille os op i top-4 med en sejr og mere til, hvis BIF smider point. Et nederlag er omvendt ingen katastrofe, men jeg er lidt bekymret over hvor jævnbyrdigt ligaen foreløbigt ser ud, sammenholdt med vores tynde trup. Et par skader og vores læs vælter...
Men mht truppen - ja der skal til at ske noget snart.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægSkærmbillede 2025-08-10 180107.png
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det skal også med i fortællingen om McCoy, at det altså er vældigt udfordrende at spille den “forkerte” back. Maldini kunne, jovist, men en højrebenet venstreback er virkelig en svær kunst.
- Likes 4
Comment
Comment