Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Snakkede med ham. Det går bedre. Spørger om han kan blive klar til mandag og han svarede at det er stadig usikker: "Schauen wir Mal".
    Men intensiteten er noget højere end de foregående dage hos Fiete. Max træner fuldt med.
    I det hele taget, er der virkelig godt humør hos spillerne til træning.

Comment

Snakkede med ham. Det går bedre. Spørger om han kan blive klar til mandag og han svarede at det er stadig usikker: "Schauen wir Mal".
      Så skal han jo næsten kunne træne med i morgen. Mon ikke han springer over og prøver at blive klar til AGF. Træls at 1 mand ude skal svække os så meget

Comment

Lidt fra dagens træning:
        De startede med en koordinationstraining hvor de brugte også tennisbolde for forskellige øvelser og hvad til dels var tmrigtig sjovt.
        Derefter havde de en cirkel med til dels meget kreative øvelser hvor det gik om præcision i afleveringer, spark og boldkontrol.
        Alt forgig i en god stemning.
        McCoy og Ejdum med i træningen. Arp var med i koordinationstræning derefter løb han alene men der kom også flere øvelser med fysioterapeuten hvor det gik om hurtige retningsskift og vendinger, til sidst også med bolden. Han sagde at det går bedre med bentøyer men han ved ikke om han bliver klar til mandag. Det bliver i hvert fald et tæt kapløb hvis det skulle lykkes.
        Zornigerss børn var her sammen med ex-konen så han var meget optaget. :-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Havde lige efter træningen en kort snak med Fiete og spørge om der er en chance at blive klar til mandag og han sagde en chance er der men "skrevet med små bogstaver".
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Måske trænger han til pause fra startopstillingen. Men det er noget nær en katastrofe, hvis både Arp og McCoy er helt ude. Tro mig: der er værre spillere i truppen end McCoy, som nu er 1. Indskifter
            Arp alene er en katastrofe. Mht. McCoy var det mere ment at han skulle have en pause fra at være starter, efter en nervøs kamp i Vejle. Han vil selvfølgelig være savnet på bænken, hvis han skulle sidde ude, men det lyder til han er klar.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Arp alene er en katastrofe. Mht. McCoy var det mere ment at han skulle have en pause fra at være starter, efter en nervøs kamp i Vejle. Han vil selvfølgelig være savnet på bænken, hvis han skulle sidde ude, men det lyder til han er klar.
              Der er vel et par enkelte profiler hvor det de er væk er en "katastrofe" men pt er alle fra eller lige omkring start 11 der er fraværende, som min. et stort problem. Vi mangler simpelthen noget mere bredde.

Og selv om McCoy måske havde godt af en pause så tænker jeg da han starter hvis han er klar - Sørensen ser jo ikke ud til at være blandt Zornigers foretrukne. Kunne man forestille sig at man allerede nu arbejder på at få ham sendt videre? Eller skal han bare lige vende sig til at spille under en ny træner?

Comment

Lidt fra dagens træning:
                De startede med en koordinationstraining hvor de brugte også tennisbolde for forskellige øvelser og hvad til dels var tmrigtig sjovt.
                Derefter havde de en cirkel med til dels meget kreative øvelser hvor det gik om præcision i afleveringer, spark og boldkontrol.
                Alt forgig i en god stemning.
                McCoy og Ejdum med i træningen. Arp var med i koordinationstræning derefter løb han alene men der kom også flere øvelser med fysioterapeuten hvor det gik om hurtige retningsskift og vendinger, til sidst også med bolden. Han sagde at det går bedre med bentøyer men han ved ikke om han bliver klar til mandag. Det bliver i hvert fald et tæt kapløb hvis det skulle lykkes.
                Zornigerss børn var her sammen med ex-konen så han var meget optaget. :-)
                Var han meget optaget???? Lyder ikke særlig professionelt
                siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

De hyggede sig efter træningen, AZ og børnene

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Nåååå, ikke det mindste problem. Det var bare sjovt. Zornigers fem eller seksårig dreng havde en OB-trøje på med "Zorniger" på ryggen og så ville de også have noget at drikke når spillere kom til drikkepause. De spurgte hvornår han var færdig med holdet og om han ikke kunne slutte træningen tidligere fordi ville lege med ham. Efter træningen spillede de lidt bold tilsammen og spørgte Zorniger om drengen ikke ville være klar for en indhop mandag men han det ville være for tidligt for ham. Det var bare en rigtig god stemning der uden at det påvirkede træningen negativ, tværtimod. Det var bare en rigtig god dag i Ådalen for spillere og tilskuere. Groots kone/kæreste var også der med hans lille dreng.
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Der er vel et par enkelte profiler hvor det de er væk er en "katastrofe" men pt er alle fra eller lige omkring start 11 der er fraværende, som min. et stort problem. Vi mangler simpelthen noget mere bredde.

Og selv om McCoy måske havde godt af en pause så tænker jeg da han starter hvis han er klar - Sørensen ser jo ikke ud til at være blandt Zornigers foretrukne. Kunne man forestille sig at man allerede nu arbejder på at få ham sendt videre? Eller skal han bare lige vende sig til at spille under en ny træner?
                      Jeg tror man finder et større behov for at styrke den centrale akse med 1 i hver kæde, og derfor tror jeg ikke man prioriterer en back i dette vindue. Men der er da ikke tvivl om at hvis ikke enten AS eller McCoy finder melodien og sætter sig tungt på venstre back, så er det da en position vi skal styrke os på, og her står AS for skud, da han er den dyreste.

Om Zorniger allerede har vendt Sørensen ryggen, eller om McCoy bare har gjort det godt, men desværre spillede skidt sidst ved jeg ikke. Det bliver vi klogere på mandag, for ligger de helt tæt, tror jeg Sørensen vil blive valgt, efter det skidt McCoy fik lavet i Vejle

Comment

Jeg tror man finder et større behov for at styrke den centrale akse med 1 i hver kæde, og derfor tror jeg ikke man prioriterer en back i dette vindue. Men der er da ikke tvivl om at hvis ikke enten AS eller McCoy finder melodien og sætter sig tungt på venstre back, så er det da en position vi skal styrke os på, og her står AS for skud, da han er den dyreste.

Om Zorniger allerede har vendt Sørensen ryggen, eller om McCoy bare har gjort det godt, men desværre spillede skidt sidst ved jeg ikke. Det bliver vi klogere på mandag, for ligger de helt tæt, tror jeg Sørensen vil blive valgt, efter det skidt McCoy fik lavet i Vejle
                        McCoy er stadig ung og selvfølgelig var det shit mod Vejle, men det sker nu en gang indimellem, især for unge spiller. For mig er han vores fremtid som back og at han får muligheden på venstre side er en god løsning fordi Leeroy står stadig langt foran ham. Så kan god lide at vi har to som kæmper om positionen som vb/wingback og kæmper med hinanden. Der skal være konkurrence om startpladser og det har vi ellers for lidt i truppen.
                        - Norbert Elgert -

Comment

eftersom at McCoy ikke spillede godt mod Vejle - og Sørensen sad på bænken men først kom ind med et par min. igen - og vidst som noget kantspiller, så undrer det mig bare. Hvis McCoy og Sørense lå nogenlunde tæt - og den ene så har en halv sløj kamp - så var det jo oplagt at skifte ud der.

Men ja det vil bare gøre to-do listen endnu længere hvis man skal af med en spiller man næsten lige har signet og finde en erstatning for ham.

Comment

Working...
                          X