Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det skal også med i fortællingen om McCoy, at det altså er vældigt udfordrende at spille den “forkerte” back. Maldini kunne, jovist, men en højrebenet venstreback er virkelig en svær kunst.
    Jeg vil da også mene at udfordringen er til at få øje på, men jeg mener da alliwl at have læst et sted at netop McCoy selv mener at positionen ikke er den vigtigste men at det grundlæggende handler om munutter på banen.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Altså, så er det vel heller ikke så meget sværere? Det handler vel mere om evner, tilvænning/erfaring, hvordan holdet er sat op rent taktisk, og hvilken modstander man står overfor?

Comment

Så blev det atter kampdag. Jeg håber fridagene og ugens træning har gjort noget godt for truppen.
        Det bliver spændende om vi kommer med en "trodsreaktion" på offdagen fra Vejle. Vi skal sætte flere afleveringer sammen og presset skal være bedre, faktisk skal alt være i fremgang. Det bliver som alle andre kampe i suppen, svært, resultatet tør jeg ikke spå om, mit overordnede mål for sæsonen er overlevelse. Kom så OB!

Comment

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
          Så blev det atter kampdag. Jeg håber fridagene og ugens træning har gjort noget godt for truppen.
          Det bliver spændende om vi kommer med en "trodsreaktion" på offdagen fra Vejle. Vi skal sætte flere afleveringer sammen og presset skal være bedre, faktisk skal alt være i fremgang. Det bliver som alle andre kampe i suppen, svært, resultatet tør jeg ikke spå om, mit overordnede mål for sæsonen er overlevelse. Kom så OB!
          Enig plus at Ejdum og Arp er helt fit for fight.

Comment

I dag handler for mig om at vi igen har en bund i holdets præstation og at vi går et skridt frem i stedet for 3 tilbage.
            Om vi taber knebent eller får point er helt umuligt at spå om men vil gerne se os gå efter sejren

Comment

Jeg håber på en Copy paste af den træningskamp vi havde for blot en måneds tid siden. Her synes jeg vi var klart bedst, og Randers havde det svært med vores aggressive pres. Jeg formoder dog det bliver noget tættere, men jeg vil håbe at de tager de ting der fungerede dengang med til kampen i aften og formår at ramme det rette intensitetsniveau, som manglede i Vejle. Gør vi det så har vi fine forudsætninger for at ryste et hold som Randers, der har nogen lidt tunge drenge nede bagved. Omvendt har de nøjagtig samme forudsætninger for at gøre ondt på os, som Vejle havde, da de har massere fart i deres offensiv, og derfor ikke skal have tid og plads til at sætte dem i scene, som Vejle gentagende gange fik.

Comment

Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
                Har en billet til RMN hvis nogen mangler.
                har skrevet en pb. Selv på sæsonkort, men til en ven

Comment

Så er det i aften, at vi får at se om der er blevet trænet tæmninger og afleveringer i OB. De dér basiske børneting, som voksne Superligaspillere kke magtede mod Vejle. Kom nu!

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Så er det i aften, at vi får at se om der er blevet trænet tæmninger og afleveringer i OB. De dér basiske børneting, som voksne Superligaspillere kke magtede mod Vejle. Kom nu!
                    Hvis den er gal på de områder, hjælper en uge med fokus på det ikke. I stedet hjælper en del bedre spillere.

Comment

Hvis Fiete spiller så vinder vi....., men spiller han ikke så taber vi...

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Hvis de får syrer i benene i slutningen af kampen ender det vel med et uafgjort (neutralt) resultat...

Comment

2 skal sies fra. Gætter på Trybull og Magnus Andersen eller Hansborg.

OB-truppen til kampen i aften:
                          Martin Hansen
                          Theo Sander
                          Adam Sørensen
                          Bjørn Paulsen
                          Nicolas Bürgy
                          Fiete Arp
                          Rasmus Falk
                          Markus Jensen
                          Julius Berthel Askou Harvey
                          Gustav Grubbe
                          Marcus McCoy
                          Noah Ganaus
                          Max Ejdum
                          Tom Trybull
                          Leeroy Owusu
                          Nikolaj Juul-Sandberg
                          William Martin
                          Yaya Bojang
                          Elias Hansborg-Sørensen
                          Magnus Andersen
                          James Gomez
                          Jay-Roy Grot​

Comment

Sander og Sørensen starter inde
                            siden 1887

Comment

Ren akademibænk udover MH !

Det kommer ikke til at holde en hel sæson, hvis vi skal blive i rækken.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                                Sander og Sørensen starter inde

Comment

Working...
                                X