Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Randers
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
-
Så blev det atter kampdag. Jeg håber fridagene og ugens træning har gjort noget godt for truppen.
Det bliver spændende om vi kommer med en "trodsreaktion" på offdagen fra Vejle. Vi skal sætte flere afleveringer sammen og presset skal være bedre, faktisk skal alt være i fremgang. Det bliver som alle andre kampe i suppen, svært, resultatet tør jeg ikke spå om, mit overordnede mål for sæsonen er overlevelse. Kom så OB!
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlægSå blev det atter kampdag. Jeg håber fridagene og ugens træning har gjort noget godt for truppen.
Det bliver spændende om vi kommer med en "trodsreaktion" på offdagen fra Vejle. Vi skal sætte flere afleveringer sammen og presset skal være bedre, faktisk skal alt være i fremgang. Det bliver som alle andre kampe i suppen, svært, resultatet tør jeg ikke spå om, mit overordnede mål for sæsonen er overlevelse. Kom så OB!
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlægSå blev det atter kampdag. Jeg håber fridagene og ugens træning har gjort noget godt for truppen.
Om vi taber knebent eller får point er helt umuligt at spå om men vil gerne se os gå efter sejren
- Likes 2
Comment
-
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægSå er det i aften, at vi får at se om der er blevet trænet tæmninger og afleveringer i OB. De dér basiske børneting, som voksne Superligaspillere kke magtede mod Vejle. Kom nu!
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægSå er det i aften, at vi får at se om der er blevet trænet tæmninger og afleveringer i OB. De dér basiske børneting, som voksne Superligaspillere kke magtede mod Vejle. Kom nu!
Comment
-
2 skal sies fra. Gætter på Trybull og Magnus Andersen eller Hansborg.
OB-truppen til kampen i aften:
Martin Hansen
Theo Sander
Adam Sørensen
Bjørn Paulsen
Nicolas Bürgy
Fiete Arp
Rasmus Falk
Markus Jensen
Julius Berthel Askou Harvey
Gustav Grubbe
Marcus McCoy