Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-VFF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Hvis man ikke giver modstanderen et roligt øjeblik, så sætter det sig også mentalt hos dem. Men lad os se, jeg tror vi får flere mål på den konto i løbet af sæsonen.
    Enig. Det mest positive er at vi havde perioder, hvor vi var en my bedre end fcm og i langt størstedelen var vi helt jævnbyrdige.
    Det var egentlig kun i slutningen af kampen, hvor man kan se fcm skifte spillere som Oliver Sørensen, Simsir og paulinho ind, hvor vores indskiftere primært var ungdomsspillere. At vores start-11'er allerede viser sig så stærk lover godt, for vores "rejse" er først lige begyndt. Vi får formentlig flere spillere fra en høj hylde, og spillet kommer endnu mere ind under huden. Det forstår jeg godt begejstre. Men vi havde nok tabt knebent i Herning, hvis ikke især Løssl og ham koreaneren nede bagved ikke valgte at forære os to kasser.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Enig. Det mest positive er at vi havde perioder, hvor vi var en my bedre end fcm og i langt størstedelen var vi helt jævnbyrdige.
      Det var egentlig kun i slutningen af kampen, hvor man kan se fcm skifte spillere som Oliver Sørensen, Simsir og paulinho ind, hvor vores indskiftere primært var ungdomsspillere. At vores start-11'er allerede viser sig så stærk lover godt, for vores "rejse" er først lige begyndt. Vi får formentlig flere spillere fra en høj hylde, og spillet kommer endnu mere ind under huden. Det forstår jeg godt begejstre. Men vi havde nok tabt knebent i Herning, hvis ikke især Løssl og ham koreaneren nede bagved ikke valgte at forære os to kasser.
      Lidt firkantet at sætte det sådan op at de forærer os 2 kasser, de lyder jo som om de gjorde det med vilje, det kan være der var blevet begået andre fejl af FCM, rammer Ejdums indlæg Grot på foden og den var blevet 4-2 så havde vi vundet knebent........ Havde Owusu holdt offside linien, og havde Martin Hansen ikke givet en retur for fødderne af Buksa. Havde Arp brændt straffe, havde Francolino ikke været så voldsomt god, havde McCoy ikke reddet på stregen, der er så mange aktioner der i den kamp kunne have ændret kampbilledet. At den ender 3-3 er helt fair, begge hold var lige dygtige og i enkelte situationer lige dårlige. Men som Falk også udtaler, når man er foran i så lang tid i en kamp, så føler man at man skulle have haft mere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

3 kæmpefejl er jeg uenig medmindre alle straffespark er kæmpe fejl. På samme måde er det jo svært at dæmme op for folk der står offside, så ja de får bolden i mål, men hvordan skal man redegøre for det. For du kan også vende den rundt og sige OB trække flot FCM offside 3-4 gange.

Starten af 2. Halvleg er gode og har flere sekvenser hvor vi spiller op mod et hold vi på ingenmåder skal måle os med. Så ja jeg synes faktisk det er flot kamp
        Synes faktisk at vi ikke bare spil op med FCM, vi dominerer dem endda det første kvarter af anden halvleg. Vi mister dominansen lige i det sekund de skifter Simsir og Sørensen ind. Det viser mig at vores start 11 er godkendt. Men at det vælter, når modstanderen kan skifte to så dygtige friske spillere ind. Det vil godt nok være ærgerligt, hvis det er bænken, som gør, at OB ikke laver et super resultat i år.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Lidt firkantet at sætte det sådan op at de forærer os 2 kasser, de lyder jo som om de gjorde det med vilje, det kan være der var blevet begået andre fejl af FCM, rammer Ejdums indlæg Grot på foden og den var blevet 4-2 så havde vi vundet knebent........ Havde Owusu holdt offside linien, og havde Martin Hansen ikke givet en retur for fødderne af Buksa. Havde Arp brændt straffe, havde Francolino ikke været så voldsomt god, havde McCoy ikke reddet på stregen, der er så mange aktioner der i den kamp kunne have ændret kampbilledet. At den ender 3-3 er helt fair, begge hold var lige dygtige og i enkelte situationer lige dårlige. Men som Falk også udtaler, når man er foran i så lang tid i en kamp, så føler man at man skulle have haft mere.
          Vi er ikke uenige om at resultatet var fair i en meget lige forestilling. Det er bare typisk i sådanne kampe, at det formodede tophold lige hiver den hjem på deres ekstra kvalitet hos eksempelvis Francolino. Det er så min måde at vurdere tingene på, at vi undgik det nederlag, fordi fcm begik større fejl end de normalt vil gøre.

Comment

I øvrigt - selvom det ikke har noget med din pointe med indlægget at gøre: Hvis han havde vippet den ud til sin egen højreside, stod der en FCM-spiller præcis der. Så han skulle have holdt den og det er urealistisk.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

I øvrigt - selvom det ikke har noget med din pointe med indlægget at gøre: Hvis han havde vippet den ud til sin egen højreside, stod der en FCM-spiller præcis der. Så han skulle have holdt den og det er urealistisk.
              En klassekeeper parerer den imod hjørneflaget med spændt arm, i så fald ville en modspiller vel stå off-side? Hverken Myhra eller Hansen har noget specielt godt catch, efter min mening. Håber Theo Sander er bedre.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Synes faktisk at vi ikke bare spil op med FCM, vi dominerer dem endda det første kvarter af anden halvleg. Vi mister dominansen lige i det sekund de skifter Simsir og Sørensen ind. Det viser mig at vores start 11 er godkendt. Men at det vælter, når modstanderen kan skifte to så dygtige friske spillere ind. Det vil godt nok være ærgerligt, hvis det er bænken, som gør, at OB ikke laver et super resultat i år.
                Meget enig. Vores trup skal simpelthen være bredere kvalitetsmæssigt.

Det var voldsomt hvad FCM kunne skifte ind sammenlignet med os.

Comment

Har nogen været forbi Ådalen og set Sander træne? Hvilket indtryk efterlader han? Ligner han en kommende 1.målmand?

Comment

En klassekeeper parerer den imod hjørneflaget med spændt arm, i så fald ville en modspiller vel stå off-side? Hverken Myhra eller Hansen har noget specielt godt catch, efter min mening. Håber Theo Sander er bedre.
                    Prøv lige at gense den. FCM-spilleren kommer fra en perfekt position til at putte den ind, hvis MH havde reddet den mod sin egen højre side. Ellers taler vi om en verdensklasseredning, som ingen i SL kan lave mere end én gang ud af 10. Én hvor han redder den skråt bagud til hjørnespark, hvilket er sindssygt svært, når han står så tæt på målet og midt for målet, da han redder den. Det er i hvert fald min analyse og vurdering

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...eback-i-odense
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

https://fyens.dk/ob/ob-direktoer-er-...899df2779ce-18

"OB-direktør er helt, helt sikker på, at tilskuerne sprænger alle rammer midt i ferien på søndag

Det er sjældent, at OB har så stort et tilskuertal som på søndag mod Viborg i Odense."

​Er der nogen der kan referere lidt?
                        siden 1887

Comment

Gad vide om Adam Sørensen spillede sig af holdet sidst. Det mener jeg at han gjorde.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                            https://fyens.dk/ob/ob-direktoer-er-...899df2779ce-18

"OB-direktør er helt, helt sikker på, at tilskuerne sprænger alle rammer midt i ferien på søndag

Det er sjældent, at OB har så stort et tilskuertal som på søndag mod Viborg i Odense."

​Er der nogen der kan referere lidt?
                            Man forventer over 10.000 på søndag
                            Der er solgt 4000 sæsonkort men det forventes at stige. Rekorden er 4700

Comment

Tog en lille tur til Ådalen idag og snakkede lidt med Jurek Rohrberg og derefter med Zorniger.
                              Det er nye tider i Odense. Fortalte Rohrberg hvor glad var om kampen i Herning og han var enig at holdet klarede det fint især efter bagslaget med FCM to scoringer i slutningen af første halvleg men rigtig tilfreds var han ikke fordi "vi spillede ja kun uafgjort". Der er en klar holdning og ambition at vi vil og kan vinde alle steder, intet med "uafgjort på udebane mod vicemester er helt o.k.".
                              Og Zorniger er helt tilfreds med holdets udvikling. At vi blev bedre fra kamp til kamp og spillere er god til at tage op hvad han implementerer. Han sagde det var lidt et spørgsmål for ham hvad Lucas afgang ville betyde men at spillere kunne klare det godt.
                              Jeg nævnte at han talte ja allerede om yderligere forstærkninger og tilbød at henvende mig til Troels til hans vegne og så havde lidt at grine om.
                              I øvrigt fint at se at Arp, Ganaus, Hansborg og Sørensen var stadig på banen kl. 16.15 med Myhra og Martin Lang for extra sparketræning efter den officielle træning.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Gad vide om Adam Sørensen spillede sig af holdet sidst. Det mener jeg at han gjorde.
                                Lige den der er jeg også lidt spændt på, McCoy er noget bedre end Adam Sørensen. Det var han i hvert fald i Herning, dog er det ofte mere et fysisk slag i 1. Halveg end 2. Halveg, men lad os se.

Comment

Working...
                                X