Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-VFF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    har lige hørt lidt podcast; "Til Allersidste Fløjt" VFF podcast, de gør sig lidt tanker om den kommende kamp (efter 1t og 15 min hvis nogle skulle være interesseret)

De har stor respekt for OB - men ser også muligheder i kampen. Vores forsvarskæde, BP og Bürgy er ikke de hurtigste og Gomez - lidt et wild card. Bænkens styrke er de heller ikke imponerede af. De var imponerede over OBs fans mod FCM - og forventer at komme under tryk.

De ser vidst på mange måde OB som vi ser dem; en kamp man gerne skulle have noget med fra. De er også startet med nederlag til FCk - taber de til OB så står de med BIF i 3. runde - og så kan de let være startet med 0 point, så kampen på søndag skal helst kaste noget af sig.
    De siger jo det de skal sige .. sandsynligvis det samme som OB/AZ m. fl. når vi skal gæste Parken og Brøndby Stadion. Jeg hører for mit indre øre "Det bliver svært, men vi har en tro på det og vi vil forsøge at udfordre dem" eller som Ricardo udtrykte det "Hvis vi vil i himlen, må vi være rede til at dø for det" Det bliver selvf. en svær kamp, men VFF har jo også set kampen fra Herning og tager udgangspunkt i den.
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Træningen i morgen lørdag inden slaget mod VFF er en lukket træning. Bare FYI

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Træningen i morgen lørdag inden slaget mod VFF er en lukket træning. Bare FYI
        På stadion eller?

Og tak for info, så slipper man for at køre forgæves

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

På stadion eller?

Og tak for info, så slipper man for at køre forgæves
          Det gætter jeg på. De har vidst overhovedet ikke været derude og træne siden sidste sæson
          Last edited by fmprOB; i går, 14:06.

Comment

lukket træning er på stadion

https://fyens.dk/ob/se-her-hvorfor-o...6534c65b41a-12

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg er ikke sikker på, de selv ville definere det som et “horn i siden”, men det er da tydeligt, at hvor man oftest er uskyldig til det modsatte er bevist, så har Troels Bech den fornøjelse at skulle bevise at han ikke er skyldig, hævet over enhver tvivl - hver gang.

Hvis noget kan tolkes negativt om Troels, så bliver det sådan. Hvis noget går godt, en god transfer, eller en dygtig træner hentes ind, så er det på trods af Troels.

For det utrænede øje, kan det ligne en hetz, men tror nu de selv ville foretrække “sund skepsis”.
              Jeg vælger at kategorisere det som grænsende til usund skepsis.

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Gad vide om Adam Sørensen spillede sig af holdet sidst. Det mener jeg at han gjorde.
                FS/SF går med at det bliver Adam Sørensen der får chancen igen, men det er sandsynligvis et "close call" om det bliver Adam eller McCoy

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  FS/SF går med at det bliver Adam Sørensen der får chancen igen, men det er sandsynligvis et "close call" om det bliver Adam eller McCoy
                  syntes det giver go' mening - lade den mere erfarne starte inde de første par kampe - lige tage det største pres, så McCoy ikke SKAL ind og levere fra start af, lige give ham muligheden for at vende sig til superligaen. Og det giver jo også muligheden for at sætte en frisk McCoy ind i anden halvleg.

Men ingen tvivl om at Sørensen skal til at steppe op hvis ikke han vil se sig overhalet

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

syntes det giver go' mening - lade den mere erfarne starte inde de første par kampe - lige tage det største pres, så McCoy ikke SKAL ind og levere fra start af, lige give ham muligheden for at vende sig til superligaen. Og det giver jo også muligheden for at sætte en frisk McCoy ind i anden halvleg.

Men ingen tvivl om at Sørensen skal til at steppe op hvis ikke han vil se sig overhalet
                    Enig!
                    Lidt det samme på målmandsposten.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Enig!
                      Lidt det samme på målmandsposten.
                      backpositionerne er også et af de eneste steder vi kan skifte uden at blive svækket.
                      Og så tænker jeg lidt det minder om McCoys forløb i 1 division - her fik han nogle kampe i træk som indskifter, ca 30 min hver gang før han fik nogle startpladser.

Og fortsætter han sin udvikling tænker jeg han overhaler Sørensen indenom - og kunne sagtens ende med at få flest kampe fra start over sæsonen. Men nu vi faktisk har muligheden for at bringe ham ind over en periode og lige vende sig til det - så ser jeg hellere det, fremfor det nummer man lavede med Martin i foråret - startplads og hevet ud efter 30 min...det virker ikke "sundt" eller velovervejet.

Comment

Working...
                      X