Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-VFF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    https://fyens.dk/ob/ob-direktoer-er-...899df2779ce-18

"OB-direktør er helt, helt sikker på, at tilskuerne sprænger alle rammer midt i ferien på søndag

Det er sjældent, at OB har så stort et tilskuertal som på søndag mod Viborg i Odense."

​Er der nogen der kan referere lidt?
    Fyens Stiftstidende har flere gange omtale kapaciteten på Odense Stadion som værende 14.500. Er kapaciteten blevet sat ned, for jeg mener bestemt, at den tidligere har været på ca. 15.500?
    ​​​​​​

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Fyens Stiftstidende har flere gange omtale kapaciteten på Odense Stadion som værende 14.500. Er kapaciteten blevet sat ned, for jeg mener bestemt, at den tidligere har været på ca. 15.500?
      ​​​​​​
      Mon ikke de fraregner kapaciteten på udebaneafnittet.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Tog en lille tur til Ådalen idag og snakkede lidt med Jurek Rohrberg og derefter med Zorniger.
        Det er nye tider i Odense. Fortalte Rohrberg hvor glad var om kampen i Herning og han var enig at holdet klarede det fint især efter bagslaget med FCM to scoringer i slutningen af første halvleg men rigtig tilfreds var han ikke fordi "vi spillede ja kun uafgjort". Der er en klar holdning og ambition at vi vil og kan vinde alle steder, intet med "uafgjort på udebane mod vicemester er helt o.k.".
        Og Zorniger er helt tilfreds med holdets udvikling. At vi blev bedre fra kamp til kamp og spillere er god til at tage op hvad han implementerer. Han sagde det var lidt et spørgsmål for ham hvad Lucas afgang ville betyde men at spillere kunne klare det godt.
        Jeg nævnte at han talte ja allerede om yderligere forstærkninger og tilbød at henvende mig til Troels til hans vegne og så havde lidt at grine om.
        I øvrigt fint at se at Arp, Ganaus, Hansborg og Sørensen var stadig på banen kl. 16.15 med Myhra og Martin Lang for extra sparketræning efter den officielle træning.
        Stærkt arbejde Andlox Nu kan der snart ikke være flere der tvivler på at der er sket en kulturændring i Ådalen.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Stærkt arbejde Andlox Nu kan der snart ikke være flere der tvivler på at der er sket en kulturændring i Ådalen.
          Pga. AZ & Co... ikke TB, JN & SK...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Uden Troels og hans forarbejde og dermed mener også koncentration på identitets- og kulturarvejde ville Zorniger helt sikker ikke være i OB
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

For Zorniger havde da bare smidt, hvad han havde i hænderne og taget herover for at arbejde for Wesström.

Comment

Zorniger havde første arbejdsdag for 6 uger siden

... men godt du nu langt om længe erkender, at kulturændringen rent faktisk er sket.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Gad vide om Adam Sørensen spillede sig af holdet sidst. Det mener jeg at han gjorde.
                  Synes måske folk er lidt hårde ved ham. Han laver faktisk “assisten” til det første mål. En rigtig god aflevering i bagrum, som tvinger sæbehandsken ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Uden Troels og hans forarbejde og dermed mener også koncentration på identitets- og kulturarvejde ville Zorniger helt sikker ikke være i OB
                    Hvorfor har Plum og Online et horn i siden på TB? Det er enerverende at være vidne til, når det er så udokumenteret.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Hvorfor har Plum og Online et horn i siden på TB? Det er enerverende at være vidne til, når det er så udokumenteret.
                      Ville egentligt ikke mere svare på indlæg om det men den der var for barnligt så ikke kunne lade. Men det korstog online har der er helt væk for mig.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

A-Z og co var ikke aktuelle uden TB. Arp og Ganaus var ikke sket uden A-Z. TB var ikke aktuel uden penge, penge var ikke aktuelt uden Thorborg. Thorborg var ikke aktuel uden Leasy, så skal vi ikke bare takke alle dem der køber, lejer vaskemaskiner til overpris.?

Comment

Jeg er ikke sikker på, de selv ville definere det som et “horn i siden”, men det er da tydeligt, at hvor man oftest er uskyldig til det modsatte er bevist, så har Troels Bech den fornøjelse at skulle bevise at han ikke er skyldig, hævet over enhver tvivl - hver gang.

Hvis noget kan tolkes negativt om Troels, så bliver det sådan. Hvis noget går godt, en god transfer, eller en dygtig træner hentes ind, så er det på trods af Troels.

For det utrænede øje, kan det ligne en hetz, men tror nu de selv ville foretrække “sund skepsis”.

Comment

Hvorfor trækker du mig ind i det indlæg? Jeg er pro AZ og helt med på at han kun er i OB pga TB.

Det er som sagt ikke et horn i siden på TB men jeg svarede dig tidligere i transfertråden som du så har valgt at lade være med at reagere på … det er jo også nemmest ligesom det er nemt at ignorere folk så man kun ser indlæg fra folk der mener det samme som en selv …

https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...412#post365412
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg er ikke sikker på, de selv ville definere det som et “horn i siden”, men det er da tydeligt, at hvor man oftest er uskyldig til det modsatte er bevist, så har Troels Bech den fornøjelse at skulle bevise at han ikke er skyldig, hævet over enhver tvivl - hver gang.

Hvis noget kan tolkes negativt om Troels, så bliver det sådan. Hvis noget går godt, en god transfer, eller en dygtig træner hentes ind, så er det på trods af Troels.

For det utrænede øje, kan det ligne en hetz, men tror nu de selv ville foretrække “sund skepsis”.
                              Hvad har jeg beskyldt TB for? Hvad har jeg givet ham skyld for?
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

har lige hørt lidt podcast; "Til Allersidste Fløjt" VFF podcast, de gør sig lidt tanker om den kommende kamp (efter 1t og 15 min hvis nogle skulle være interesseret)

De har stor respekt for OB - men ser også muligheder i kampen. Vores forsvarskæde, BP og Bürgy er ikke de hurtigste og Gomez - lidt et wild card. Bænkens styrke er de heller ikke imponerede af. De var imponerede over OBs fans mod FCM - og forventer at komme under tryk.

De ser vidst på mange måde OB som vi ser dem; en kamp man gerne skulle have noget med fra. De er også startet med nederlag til FCk - taber de til OB så står de med BIF i 3. runde - og så kan de let være startet med 0 point, så kampen på søndag skal helst kaste noget af sig.

Comment

Working...
                                X