Oprindeligt indsendt af Lunderbaum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-VFF
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlægTænker heller ikke Viborg forære os to kasser som Midtjylland gjorde. Det bliver en gyser. Ses på stadion.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlægTænker heller ikke Viborg forære os to kasser som Midtjylland gjorde. Det bliver en gyser. Ses på stadion.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægJeg tror, at kampen bliver mere lige end vi lige tror midt i "jublen" efter en flot kamp på Heden.
Spændt på hvordan vi håndterer en kamp på hjemmebane mod et hold. der nok står meget dybt
Scorede på 3 KÆMPE fejl fra FC Muhjylland og de fik bolden i OB-målet 6-7 gange... Er det flot?siden 1887
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Men spillede vi så flot???
Scorede på 3 KÆMPE fejl fra FC Muhjylland og de fik bolden i OB-målet 6-7 gange... Er det flot?
Starten af 2. Halvleg er gode og har flere sekvenser hvor vi spiller op mod et hold vi på ingenmåder skal måle os med. Så ja jeg synes faktisk det er flot kamp
- Likes 5
Comment
-
Scorede på 3 KÆMPE fejl fra FC Muhjylland og de fik bolden i OB-målet 6-7 gange... Er det flot?
Vores spillestil er højt pres så vores mål kan ofte kaldes personlige fejl
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
Det er klassisk Midtjylland og Thomasberg at kalde alle mål i mod dem for personlige fejl.
Vores spillestil er højt pres så vores mål kan ofte kaldes personlige fejl
FCM bombede som forventet dødbolde i form af frispark, indkast og hjørnespark, OB modstod det
meste, og FCM formåede overhovedet ikke at sætte et tempo der kunne true OB.
Jeg giver AZ ret i at Arp i 1. halveg ikke kom så meget med spillemæssigt, det blev bedre i 2. halveg
hvor OB i hvert fald indtil målet var det klart bedste hold. Det må man altså anerkende som en flot
kamp på en meget svær udebane. Man kan ikke forvente at få lov til at sambadanse i Herning, det
var meget tæt på en 4-2 føring, som vel nok havde knockoutet FCM.
- Likes 2
Comment
-
Vi kan ikke træne de 2 trænings pas på bane 1 idag
https://fyens.dk/ob/voldsom-regn-giv...4c2e145ac80-16
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Det er jo det at det store pres som er en stor del af vores spil koncept, kan fremkalde fejl hos modstanderne. Så jeg vil ikke udelukke det kan ske igen mod Viborg. Nødvendigvis ikke samme antal
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVi kan ikke træne de 2 trænings pas på bane 1 idag
https://fyens.dk/ob/voldsom-regn-giv...4c2e145ac80-16"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
med kampen og dens tempo. FCM bliver ikke rigtig farlige og vi stresser dem helt vildt, fordi de ikke kan finde noget rum at spille i, med undtagelse af bagrummet, hvor de så konstant står offside. Vi var ikke gode på bolden, men formår faktisk at presse flot mod bolden og mål et og to er ikke bare personlige fejl, det er fejl fremprovokeret af intenst pres.
1. Lössl bliver presset fra både højre og venstre da både Arp og Ganaus vælger - helt uortodokst - at gå i pres på keeper. Den slags pres ser man sjældent, fordi logik tilskriver, at keeper oftest bare lufter langt og så er presløbet spildt. Ganaus og Arp tvinger Lössl til at møde bolden så tidligt som muligt, hvilket fremprovokerer, at han rammer den med skinnebenet i stedet for foden. Et heldigt mål? En fejl? Jeg kalder det et Zorniger spillestilsmål. Du tvinger modstanderne til at træffe valg, valg, valg og til sidst fejler de på det her niveau.
2. bolden spilles hurtigt frem mellem kæderne og fanger i princippet Midtjyllands restforsvar ude af balance. Ganaus indlæg er egentlig lidt slattent, men der står to OB spillere på kanten af feltet, mens Grot løber lige til venstre for Lee, der får valget mellem at give hjørne, og eller “cleare” bolden til duel i/udenfor feltet. Her fejler Lee og giver Grot chancen for at score.
At afskrive vores to mål, som to foræringer er en lidt nedgørende forsimpling af det arbejde OB laver og den spillestil vi forsøger at implementere.
Et vildt gæt ville være, at vi kommer til at se mange modstandere lave “dumme” fejl mod OB i dette års Superliga så.
Anden halvleg synes jeg vi spiller gode 25-30 min, mod et hold, der som minimum burde være dobbelt så gode - da de bruger det dobbelte budgetmæssigt. OB har stor ære af kampen i Herning, og ud fra det Zorniger gerne vil og prøver på, så synes jeg faktisk vi spillede en god kamp.
- Likes 10
Comment
-
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
Jeg vil strække mig så langt, at man kan diskutere om straffet var dumt eller smart lavet afhængig af øjne der ser. Men de to andre mål er kæmpe fejl der ikke skyldes andet end to dårlige aktioner fra Midtjydernes side. Især nummer to burde udløse 1500 ekstra armbøjninger til træning. Hvis Viborg laver sådanne fejl giver jeg en fadbamse på stadion.
- Likes 4
Comment
Comment