Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM - OB 20/07/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Ren fornemmelse ? eller har du hørt noget ?
    Har ikke et navn

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Og det skal han. Det er selvfølgelig svært 1:1. Men mindre kan også gøre det

Vi må bare erkende at efter Troels har overtaget har han sammen med Nagel stort set ikke hentet nogen nulbonner. Så jeg stoler på at de sidste 2-3 nok skal være gode nok.
      Min forudsigelse er at vi stadig har den største transfer tilgode endnu på navn. Svært at hamle op med Falk signingen. Men det bliver der opad et sted
      Tror du det er en nuværende kontraktløs landsholdsspiller?

Comment

Har ikke et navn
        Position ?

Nej du skal ikke mere end du lyster, men du kender jo selv fornemmelsen, man er en bette nysgerrig

Comment

Vi må bare erkende at efter Troels har overtaget har han sammen med Nagel stort set ikke hentet nogen nulbonner. Så jeg stoler på at de sidste 2-3 nok skal være gode nok.
          Min forudsigelse er at vi stadig har den største transfer tilgode endnu på navn. Svært at hamle op med Falk signingen. Men det bliver der opad et sted
          bestemt

svært at sælge dine bedste spillere og så forvente erstatningen kan gå ind og levere det samme - særligt fra dag 1...men der skal en "voksen" angriber ind - en der kan levere, Tim fra Esbjerg kunne da være en mulighed (omend jeg nok håber på lidt mere, han er vel stadig uprøvet på aller højeste niveau er han ikke?)

Jeg er som sådan heller ikke i tvivl om Troels og team er igang med at finde en erstatning for Luca...men at nogle ikke mener det er så vigtigt - det undrer mig

Comment

Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg

Tror du det er en nuværende kontraktløs landsholdsspiller?
            Nej Eriksen tror jeg ikke på

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Position ?

Nej du skal ikke mere end du lyster, men du kender jo selv fornemmelsen, man er en bette nysgerrig
              Har hverken position eller navn. Som sagt er det en fornemmelse

Comment

Har hverken position eller navn. Som sagt er det en fornemmelse
                Takker, bliver spændende de næste uger.

Comment

Nej Eriksen tror jeg ikke på
                  Eriksen er med al respekt vel også et niveau eller to over Falk

Comment

Fin udmelding fra begge og får lagt historien ned

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...i-med-zorniger

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Eriksen er med al respekt vel også et niveau eller to over Falk
                      Det synes jeg faktisk ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Det synes jeg faktisk ikke
                        Jamen, det er din holdning og fint ikke at være enige

Comment

Jenner har udløb om 1 år og vil vidst ikke forlænge.. Så hjælper intet at leje ham ud fra vores synspunkt.
                          Så der skal sælges eller forlænges hvis han alligevel ikke bidrager med mere pt
                          Ja okay , kender du grunden til han ik vil forlænge?
                          Hans præstationer kunne godt ligne at han er løbet lidt kold i det.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Ja okay , kender du grunden til han ik vil forlænge?
                            Hans præstationer kunne godt ligne at han er løbet lidt kold i det.
                            Ikke 100%. Jeg tror bare han er en af dem der ville have været til udlandet længe og også har haft tilbud som OB har afvist.
                            Og så tror jeg det er vigtigt for nogle bare at få et andet prædikat på dem end talentfuld akademi spiller

Hvis han ikke “slår igennem” inden vinduet lukker tror jeg at han er væk

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Jeg er stadig irriteret over målet til 3-3. Det starter med at Marcus jensen dribler rundt i sin egen verden, og til sidst dribler bolden ud over siden, så Midtjylland får indkast og løber op og scorer. Der er ikke ret mange der lægger mærke til det, men det er de små vigtige ting der er afgørende i Superligaen.
                              Aldeles enig , unødvendigt boldtab.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Enig i at han ikke har hentet nulbonner. Men jeg er langt fra imponeret over Adam S , og syntes Gomez en ret jævn. Myhra okay, men ikke mere end det.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X