Adam Sørensen har ikke været så god i opstarten, hvad AZ gør i pausen udover at sætte McCoy ind er svært at se, men Ob var klart bedste hold efter pausen indtil målet, så kom FCM bedre med og pressede til sidst. McCoy er stærkere en Adam pt. Julius gjorde det dælme også godt da han kommer ind.
Enig , Adam Sørensen kunne knap gøre sig gældende i første div, så tvivler på han på nogen måde bliver god for os i denne sæson. McCoy gjorde det rigtigt godt, så lad bare ham få chancen fremad.
Håber vi får 2-3 transfers i hus , så vi også kan sende Jenner på leje, for det er godt nok også sløjt hvad han leverer.
Men det ser lovende ud, og den optimisme jeg for engang skyld havde forud for sæsonen blev i den grad forstærket.
Arp ligner en konge transfer.
Falk er den anfører vi ikke har haft i årevis, hvor var det en fornøjelse at se ham.
Fantastisk dag for alle os OB affacionados. 3-3 er over min forventning hvor optimismen forduftede i de sidste dage op til kampen og kort før kampstart frygtede en “snitter”
Heldigvis gik det med hiv og sving godt til sidst hvor FCMs brede bænk viste forskellen på dem og os. Jeg håber og tror på at trænerteamet formår at få holdet til at holde benene på jorden så skal vi nok få nogen point skrabet sammen så vi holder os på gode side af stregen.
Glimrende følelse - lang tid siden jeg har haft det sådan. Det virker til, at en tur i første division - hvor usandsynligt kedeligt det så end var - var den rette medicin for en kronisk patient.
McCoy og Julius er forsvarsspillere lige efter mit hoved. Det er altså ikke nemt at spille på den “forkerte” back. Julius kæmper lidt mod de store individualister, men har en fysik og udstråling som bare er imponerende.
Falk og Arp er klasse.
Ejdum skal finde ind i rollen, og Adam kæmper (overraskende) meget med spillet. Jenner som nær spidsangriber undrer mig lidt. Det niveau han til tider har haft til træning mangler vi at se i kamp.
En forsvarsspiller og en midtbanespiller vil gøre meget. En ny angriber er for mig laveste prioritet. Man kan også rykke Arp op og spille med WM på 10eren. Jeg synes, han har fortjent minutter - ellers skal han lejes ud. Stort talent vi ikke skal tabe.
Enig , Adam Sørensen kunne knap gøre sig gældende i første div, så tvivler på han på nogen måde bliver god for os i denne sæson. McCoy gjorde det rigtigt godt, så lad bare ham få chancen fremad.
Håber vi får 2-3 transfers i hus , så vi også kan sende Jenner på leje, for det er godt nok også sløjt hvad han leverer.
Men det ser lovende ud, og den optimisme jeg for engang skyld havde forud for sæsonen blev i den grad forstærket.
Arp ligner en konge transfer.
Falk er den anfører vi ikke har haft i årevis, hvor var det en fornøjelse at se ham.
Jenner har udløb om 1 år og vil vidst ikke forlænge.. Så hjælper intet at leje ham ud fra vores synspunkt.
Så der skal sælges eller forlænges hvis han alligevel ikke bidrager med mere pt
Glimrende følelse - lang tid siden jeg har haft det sådan. Det virker til, at en tur i første division - hvor usandsynligt kedeligt det så end var - var den rette medicin for en kronisk patient.
McCoy og Julius er forsvarsspillere lige efter mit hoved. Det er altså ikke nemt at spille på den “forkerte” back. Julius kæmper lidt mod de store individualister, men har en fysik og udstråling som bare er imponerende.
Falk og Arp er klasse.
Ejdum skal finde ind i rollen, og Adam kæmper (overraskende) meget med spillet.
En forsvarsspiller og en midtbanespiller vil gøre meget. En ny angriber er for mig laveste prioritet. Man kan også rykke Arp op og spille med WM. Jeg synes, han har fortjent minutter - ellers skal han lejes ud. Stort talent vi ikke skal tabe.
Det er sjovt at se OB igen!
Meget enig.
Min fornemmelse siger dog at det er bag angriberne at Fiete Arp kommer til at shine. Så ind med en ny angriber og så kan Fiete være 4/5 valg hvis det bliver nødvendigt.
Ser mere Arp som 8/10`er end 9`er
Min fornemmelse siger dog at det er bag angriberne at Fiete Arp kommer til at shine. Så ind med en ny angriber og så kan Fiete være 4/5 valg hvis det bliver nødvendigt.
Jamen, gerne - det var mere en prioritering. En ny profil til forsvaret er nødvendigt; det samme med en stærk 6er, så vi også har mulighed for at variere med en diamant på midten. Kan vi derudover finde den rigtige type til angrebet, så go for it. Ellers er det en opgave, jeg godt kan se rimeligheden i at eksekvere på til vinter.
Jeg er stadig irriteret over målet til 3-3. Det starter med at Marcus jensen dribler rundt i sin egen verden, og til sidst dribler bolden ud over siden, så Midtjylland får indkast og løber op og scorer. Der er ikke ret mange der lægger mærke til det, men det er de små vigtige ting der er afgørende i Superligaen.
Falk og Arp er klasse.
Ejdum skal finde ind i rollen, og Adam kæmper (overraskende) meget med spillet. Jenner som nær spidsangriber undrer mig lidt. Det niveau han til tider har haft til træning mangler vi at se i kamp.
En forsvarsspiller og en midtbanespiller vil gøre meget. En ny angriber er for mig laveste prioritet. Man kan også rykke Arp op og spille med WM på 10eren. Jeg synes, han har fortjent minutter - ellers skal han lejes ud. Stort talent vi ikke skal tabe.
altså jeg mener også vi først og fremmest skal have en ny midtbane ind - hurtigt.
Men en angriber (eller to) skal der ind. Vi har intet at skifte med, Grot så brugt ud efter 70 min og holder næppe en hel sæson uden skadesperioder. Læg dertil at man lige har solgt sidste sæsons topscorer - OG en anden offenssiv starter i Don D. Selvfølgelig skal som min. Luca erstattes.
Jeg er stadig irriteret over målet til 3-3. Det starter med at Marcus jensen dribler rundt i sin egen verden, og til sidst dribler bolden ud over siden, så Midtjylland får indkast og løber op og scorer. Der er ikke ret mange der lægger mærke til det, men det er de små vigtige ting der er afgørende i Superligaen.
Det mål der irriterer mig mest er Midtjyllands udligning til 2-2. Vi er i første halvlegs overtid og laver et 10 mand frem opgiver spil.
Der skulle man bare have kørt bolden rundt.
Tror også at AZ tog det mål på hans kappe hvilket er dejligt ærligt i sig selv
Falk og Arp er klasse.
Enig .. god følelse at vågne på.
Tror dog ikke t det er turen i 1. div. der gør forskellen .. havde man hentet AZ eller en anden erfaren træner efter Alm der ville det samme havde OB stået et andet sted.
TB har givetvis fået en anden snor og rammer end BW havde men det er jo endnu engang en vekselvirkning fra den ene yderlighed til den anden.
Lige meget nu, lad os se fremad - det ser umanerligt meget sjovere ud
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
enig - Arp kan afløse der sidst i en kamp, eller hvis der er skader/karantæner - men det skal ikke være den første option man går til. Flytter du Arp - så skal enten Falk eller Ejdum op på 10'er eller WM skal ind.
Og så har vi lige solgt sidste sæsons topscorer - altså selvfølgelig skal han erstattes!
enig - Arp kan afløse der sidst i en kamp, eller hvis der er skader/karantæner - men det skal ikke være den første option man går til. Flytter du Arp - så skal enten Falk eller Ejdum op på 10'er eller WM skal ind.
Og så har vi lige solgt sidste sæsons topscorer - altså selvfølgelig skal han erstattes!
Vi skal holde op med at spille vores bedste spillere ude af position helt generelt så med et tomandsangreb kræver det at vi henter en angriber mere som minimum
Og det skal han. Det er selvfølgelig svært 1:1. Men mindre kan også gøre det
Vi må bare erkende at efter Troels har overtaget har han sammen med Nagel stort set ikke hentet nogen nulbonner. Så jeg stoler på at de sidste 2-3 nok skal være gode nok.
Min forudsigelse er at vi stadig har den største transfer tilgode endnu på navn. Svært at hamle op med Falk signingen. Men det bliver der opad et sted
Og det skal han. Det er selvfølgelig svært 1:1. Men mindre kan også gøre det
Vi må bare erkende at efter Troels har overtaget har han sammen med Nagel stort set ikke hentet nogen nulbonner. Så jeg stoler på at de sidste 2-3 nok skal være gode nok.
Min forudsigelse er at vi stadig har den største transfer tilgode endnu på navn. Svært at hamle op med Falk signingen. Men det bliver der opad et sted
Comment