Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCM - OB 20/07/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg“Eventyrenes by rejser sig på ny.
OB er tilbage i Superligaen, og det er klubbens fans i den grad også. Det var intet mindre end en utrolig opbakning, som OB fik af de mange fans, som havde taget turen fra Odense.
Hele udebaneafsnittet var fyldt til randen med OB-tilhængere, som fra start til slut gav den alt, hvad de havde på lægterne.
De har uden tvivl savnet Superligaen, og med den præstation i dag må man bare sige, at det er gengældt!”
https://bold.dk/fodbold/nyheder/5-i-...c-midtjylland/
lidt ærgerligt at vi ikke har en eller to sange mere hvor hele afsnittet stemmer i.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså nu er han vidst ikke længere i Viborg - men tidligere VFF'er Justin Lonwijk kunne jeg da godt bruge til vores midtbane
- aner ikke om han leder efter andre græsgange og om endnu en tur til Danmark kunne være interessant
Comment
-
Synes McCoy havde en glimrende anden halvleg og spillede sig op til en startplads."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Den situation kunne ikke tages op da det kun var gult.
Arps gule kort for film - skulle aldrig have været givet - men kunne jo i yderste konsekvens have betydet rødt til ham.
Comment
-
Synes udtrykket holdet kom ud med i anden halvleg var megafedt. FCM havde lige udlignet fra 0:2 til 2:2 i de døende minutter af anden halvleg men vi kom ud og pressede de fuldstændig ned. Det var bare klasse!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSynes udtrykket holdet kom ud med i anden halvleg var megafedt. FCM havde lige udlignet fra 0:2 til 2:2 i de døende minutter af anden halvleg men vi kom ud og pressede de fuldstændig ned. Det var bare klasse!
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægPræcis. Jeg sad i pausen fanget i fortidens dårligdomme og forestillede mig en forfærdelig 2. Halvleg og så kommer de ud som lyn og torden. Hold kæft hvor har vi fortjent den her slags OB efter så mange års deroute."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
En af de bedste, hvis ikke DEN bedste away jeg har været på i mange mange år krydret med en klasse kamp på alle leder og kanter
Fuck det var fedtOg godt kaldt af andlox der kommer i pausen og melder op at Fiete Arp ville score
Næsten alle var jo klasse idag med ganske få undtagelser. Glæder mig allerede til søndag
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEn af de bedste, hvis ikke DEN bedste away jeg har været på i mange mange år krydret med en klasse kamp på alle leder og kanter
Fuck det var fedtOg godt kaldt af andlox der kommer i pausen og melder op at Fiete Arp ville score
Næsten alle var jo klasse idag med ganske få undtagelser. Glæder mig allerede til søndag"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEn af de bedste, hvis ikke DEN bedste away jeg har været på i mange mange år krydret med en klasse kamp på alle leder og kanter
Næsten alle var jo klasse idag med ganske få undtagelser. Glæder mig allerede til søndag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSynes McCoy havde en glimrende anden halvleg og spillede sig op til en startplads.
- Likes 2
Comment
Comment