Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM - OB 20/07/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    MH ramt lige der hvor det gør mest ondt….
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-vaeret-udvist
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      “Eventyrenes by rejser sig på ny.

OB er tilbage i Superligaen, og det er klubbens fans i den grad også. Det var intet mindre end en utrolig opbakning, som OB fik af de mange fans, som havde taget turen fra Odense.

Hele udebaneafsnittet var fyldt til randen med OB-tilhængere, som fra start til slut gav den alt, hvad de havde på lægterne.

De har uden tvivl savnet Superligaen, og med den præstation i dag må man bare sige, at det er gengældt!”

https://bold.dk/fodbold/nyheder/5-i-...c-midtjylland/

Det var satmre også en fed away i dag, med pletvise ekstraordinær volumen især på “kom alle mand” .
      lidt ærgerligt at vi ikke har en eller to sange mere hvor hele afsnittet stemmer i.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså nu er han vidst ikke længere i Viborg - men tidligere VFF'er Justin Lonwijk kunne jeg da godt bruge til vores midtbane

- aner ikke om han leder efter andre græsgange og om endnu en tur til Danmark kunne være interessant
        Mon ikke han skal lejes ud endnu en gang, da DKs hold kun har ukrainske spillere i truppen i øjeblikket?

Comment

Synes McCoy havde en glimrende anden halvleg og spillede sig op til en startplads.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

endnu en grund til at være utilfreds med VAR som det er nu.

Den situation kunne ikke tages op da det kun var gult.

Arps gule kort for film - skulle aldrig have været givet - men kunne jo i yderste konsekvens have betydet rødt til ham.

Comment

Synes udtrykket holdet kom ud med i anden halvleg var megafedt. FCM havde lige udlignet fra 0:2 til 2:2 i de døende minutter af anden halvleg men vi kom ud og pressede de fuldstændig ned. Det var bare klasse!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Synes udtrykket holdet kom ud med i anden halvleg var megafedt. FCM havde lige udlignet fra 0:2 til 2:2 i de døende minutter af anden halvleg men vi kom ud og pressede de fuldstændig ned. Det var bare klasse!
                Præcis. Jeg sad i pausen fanget i fortidens dårligdomme og forestillede mig en forfærdelig 2. Halvleg og så kommer de ud som lyn og torden. Hold kæft hvor har vi fortjent den her slags OB efter så mange års deroute.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Præcis. Jeg sad i pausen fanget i fortidens dårligdomme og forestillede mig en forfærdelig 2. Halvleg og så kommer de ud som lyn og torden. Hold kæft hvor har vi fortjent den her slags OB efter så mange års deroute.
                  Ja, det var så kæmpefed!!!
                  - Norbert Elgert -

Comment

En af de bedste, hvis ikke DEN bedste away jeg har været på i mange mange år krydret med en klasse kamp på alle leder og kanter

Fuck det var fedt Og godt kaldt af andlox der kommer i pausen og melder op at Fiete Arp ville score

Næsten alle var jo klasse idag med ganske få undtagelser. Glæder mig allerede til søndag

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                      MH ramt lige der hvor det gør mest ondt….
                      Det kunne godt ligne en stempling, hvor han skal syes med flere sting i løgsækken end Risager efter hans “diskussion” med Hemmingsen brødrene ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        En af de bedste, hvis ikke DEN bedste away jeg har været på i mange mange år krydret med en klasse kamp på alle leder og kanter

Fuck det var fedt Og godt kaldt af andlox der kommer i pausen og melder op at Fiete Arp ville score

Næsten alle var jo klasse idag med ganske få undtagelser. Glæder mig allerede til søndag
                        - Norbert Elgert -

Comment

Husk at købe billetter til Vejle away. Jeg har allerede købt en del til familie og venner og der er nok ikke så mange….

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Husk at købe billetter til Vejle away. Jeg har allerede købt en del til familie og venner og der er nok ikke så mange….
                            Plejer vi ikke at kunne få 1500 pladser derovre?

Comment

Plejer vi ikke at kunne få 1500 pladser derovre?
                              Ok. Fedt!!

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Synes McCoy havde en glimrende anden halvleg og spillede sig op til en startplads.
                                Adam Sørensen har ikke været så god i opstarten, hvad AZ gør i pausen udover at sætte McCoy ind er svært at se, men Ob var klart bedste hold efter pausen indtil målet, så kom FCM bedre med og pressede til sidst. McCoy er stærkere en Adam pt. Julius gjorde det dælme også godt da han kommer ind.

Comment

Working...
                                X