Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM - OB 20/07/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nej Eriksen tror jeg ikke på
    Har hørt dette for et par uger siden gennem en kollega, som har hørt dette rygte fra en anden ven af Eriksen familien. Nu smider jeg det her, er ikke helt sikker på troværdigheden. Men OB ikke er helt ude af spillet endnu, med hensyn til kontrakt allerede nu til sommer for Christian.
    Det hele kommer an på den samlede pakke for hans næste destination, løn betyder knap så meget, det er hele den samlede pakke han går efter.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

Har hørt dette for et par uger siden gennem en kollega, som har hørt dette rygte fra en anden ven af Eriksen familien. Nu smider jeg det her, er ikke helt sikker på troværdigheden. Men OB ikke er helt ude af spillet endnu, med hensyn til kontrakt allerede nu til sommer for Christian.
      Det hele kommer an på den samlede pakke for hans næste destination, løn betyder knap så meget, det er hele den samlede pakke han går efter.
      Jeg elsker sådan nogle rygter gennem en forumbrugers kollegas ven til Eriksens familie ​​​​​​

Jeg tror (håber) også på Eriksen kommer til OB i år. Hvis ikke det skal være nu, hvornår skal det så være?

Comment

Fair nok. Jeg tror aldrig at Eriksen kommer til at lukke døren til OB. Så det passer sikkert.
        Jeg kan i min vildeste fantasi ikke forstille mig at det er nu. Han har endda selv sagt det. Måske om 2-3 år

Comment

Fejl omkring udskiftning i går

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rte-spiller-ud

Så det slet ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Enig i at han ikke har hentet nulbonner. Men jeg er langt fra imponeret over Adam S , og syntes Gomez en ret jævn. Myhra okay, men ikke mere end det.
            Snakker vi TB handler, så er Gomez og Myhra jo også fra før TB kom til.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Fejl omkring udskiftning i går

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rte-spiller-ud

Så det slet ikke
              Jeg troede det var 4. dommeren der havde forkert nummer på tavlen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Snakker vi TB handler, så er Gomez og Myhra jo også fra før TB kom til.
                Ja korrekt men vel fundet af Nagel ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Ja korrekt men vel fundet af Nagel ?
                  Nåå, på den måde. Ja, det kan meget vel være tilfældet.

Comment

Tror desværre ikke på det men udelukkende pga landsholdet. Det tror jeg han må vinke farvel til hvis han vælger OB men ellers er der sikkert en masse der kan trække vej mod OB.
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Det lyder for godt til at være sandt, at OB ikke er helt ude af billedet.
                      Min mavefornemmelse siger, det er en and. Men modsat, kan Eriksen, også se hvad der sker i OB. Der er altså ret mange positive vinde i gang.

Måske det kunne ske i slutningen af vinduet, hvis den rigtige pakke ikke er kommet, men mon dog. Jeg tror det er alt for tidligt.

Medmindre han ønsker at spille sammen, med Falk, og få OB tilbage i toppen.

I øvrigt hvor var det en fornøjelse i går. Sikke en kamp, og sikke en præstation, af fansene, og af spillerne på banen. Det er altså noget der giver tro på sagerne.

Jeg synes faktisk alle spillere præsterede i går, Adam havde det svært, men synes han kom med god energi.

Vi skal være glade for Arp. Shit en spiller, vi har formået at trække til OB.

De sidste 10 min var meget nervøst, der var rigtig mange spillere trætte. Og der så man virkelig at vi manglede 1-2-3 topspillere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Tror desværre ikke på det men udelukkende pga landsholdet. Det tror jeg han må vinke farvel til hvis han vælger OB men ellers er der sikkert en masse der kan trække vej mod OB.
                        Tror faktisk at CE har et så stort navn ved Riemer, at et ophold i Ådalen ikke har den store betydning (så længe han får fast spilletid).

Hellere stjerne på et hold end bænkevarmer på et andet i en stor liga.

Mon ikke CE ser efter hvor spilleminutterne er, så han kan komme med til VM i 2026 og derefter stopper landsholdskarrieren med værdighed?

Comment

Jeg tør heller ikke rigtigt tro på CE, men tror nu heller ikke det nødvendigvis ville koste ham en landsholdsplads. Riemer har været mere tilbøjelig til at udtage superligaspillere end Hjulmand og Eriksen er så vigtig på landsholdet, at han skal gå meget ned i niveau for ikke at være selvskrevet.

Men hold da op, hvor ville der være meget fodbold i en midtbane, der hed
                          Falk
                          Eriksen - Ejdum
                          Arp

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det gør jeg heller ikke, skulle det endeligt komme dertil så tænker jeg også det skal være for et projekt - man har allerede hævet niveauet - også for signing efter Zorniger kom til, bringer man Eriksen ind - så skal Thorborg være klar til at åbne endnu mere for pengepunge - og Troels skal til at melde top 3 ambitioner ud...og det vil trods alt kræve en del flere signings...

En et årig kontrakt i udlandet til eriksen - så kunne han få vm med, og så vende hjem når Zornigers projekt har fået bygget lidt mere på.

Comment

Det ville være helt ufatteligt at få Eriksen til OB. Min eneste bekymring er, om vores midtbane ikke ville blive for aldrende og lidt for tung, især med Zornigers spillestil. Jeg har godt nok ikke set United-kampe, men af hvad jeg læser, så havde Eriksen til sidst nærmest "ingen ben" tilbage. PL-tempo er selvfølgelig betydeligt højere end SL-tempo, men det kan stadig bekymre mig, hvis det utænkelige skulle ske og vi ser CE i striwerne d. 31. august.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Det ville være helt ufatteligt at få Eriksen til OB. Min eneste bekymring er, om vores midtbane ikke ville blive for aldrende og lidt for tung, især med Zornigers spillestil. Jeg har godt nok ikke set United-kampe, men af hvad jeg læser, så havde Eriksen til sidst nærmest "ingen ben" tilbage. PL-tempo er selvfølgelig betydeligt højere end SL-tempo, men det kan stadig bekymre mig, hvis det utænkelige skulle ske og vi ser CE i striwerne d. 31. august.
                                Eriksen kan vel næppe heller klandres for at være en defensiv midtbanespiller så der ville stadig mangle en sådanne …
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X