Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCM - OB 20/07/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Og det skal han. Det er selvfølgelig svært 1:1. Men mindre kan også gøre det
Vi må bare erkende at efter Troels har overtaget har han sammen med Nagel stort set ikke hentet nogen nulbonner. Så jeg stoler på at de sidste 2-3 nok skal være gode nok.
Min forudsigelse er at vi stadig har den største transfer tilgode endnu på navn. Svært at hamle op med Falk signingen. Men det bliver der opad et sted
Comment
-
Vi må bare erkende at efter Troels har overtaget har han sammen med Nagel stort set ikke hentet nogen nulbonner. Så jeg stoler på at de sidste 2-3 nok skal være gode nok.
Min forudsigelse er at vi stadig har den største transfer tilgode endnu på navn. Svært at hamle op med Falk signingen. Men det bliver der opad et sted
svært at sælge dine bedste spillere og så forvente erstatningen kan gå ind og levere det samme - særligt fra dag 1...men der skal en "voksen" angriber ind - en der kan levere, Tim fra Esbjerg kunne da være en mulighed (omend jeg nok håber på lidt mere, han er vel stadig uprøvet på aller højeste niveau er han ikke?)
Jeg er som sådan heller ikke i tvivl om Troels og team er igang med at finde en erstatning for Luca...men at nogle ikke mener det er så vigtigt - det undrer mig
Comment
-
Fin udmelding fra begge og får lagt historien ned
https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...i-med-zorniger
- Likes 1
Comment
-
Jenner har udløb om 1 år og vil vidst ikke forlænge.. Så hjælper intet at leje ham ud fra vores synspunkt.
Så der skal sælges eller forlænges hvis han alligevel ikke bidrager med mere pt
Hans præstationer kunne godt ligne at han er løbet lidt kold i det.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Ja okay , kender du grunden til han ik vil forlænge?
Hans præstationer kunne godt ligne at han er løbet lidt kold i det.
Og så tror jeg det er vigtigt for nogle bare at få et andet prædikat på dem end talentfuld akademi spiller
Hvis han ikke “slår igennem” inden vinduet lukker tror jeg at han er væk
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægJeg er stadig irriteret over målet til 3-3. Det starter med at Marcus jensen dribler rundt i sin egen verden, og til sidst dribler bolden ud over siden, så Midtjylland får indkast og løber op og scorer. Der er ikke ret mange der lægger mærke til det, men det er de små vigtige ting der er afgørende i Superligaen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment