Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - AaB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    En del negative rekorder:

    http://indkast.dk/index.php?nyhed=119927

    MvT
    Ved jeg får på puklen for det her. Men det værste der kan ske de næste to kampe er 2-4 points som vil holde kunstigt liv i TB. Jeg bliver simpelthen nødt til at erkende at jeg håber på at vores dårlige stime fortsætter til han er væk, og eller at fans i Odense tager sig sammen og kræver ændringer. Mindes med fryd den tid hvor man i Odense kunne læse om protest bannere etc hængt op i Ådalen efter dårlige resultater. Der mangler et klart fan budskab. Jeg mener at vi Kiin kan komme videre med en ny træner og hvis det betyder at vi skal tabe på kort sigt så hellere nu inden det er for sent senere i sæsonen, fordi der blev holdt kunstig liv i lortet.
    Last edited by CDC5000; 01-08-2014, 21:00.

    Comment


      #77
      Og så lige mit første besyv på opstilling.

      ..........mt........
      Jbl .. Ln...dh...ari
      lj....md...js...el
      .........rf.......
      ........dB.......

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
        Og så lige mit første besyv på opstilling.

        ..........mt........
        Jbl .. Ln...dh...ari
        lj....md...js...el
        .........rf.......
        ........dB.......
        2 af dem er slet ikke i truppen

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg har været meget positiv omkring Jesper Hansen og hans arbejde indtil nu. Han har gjort et godt stykke arbejde, på meget svære vilkår som jeg ser det.

          Men: efter den offensive indsats der er blevet leveret i de to første kampe, er det et kæmpe selvmål, at han ikke har sørget for, at der er mindst én angriber på plads til morgendagens kamp. Hvis vi stiller med Bodul/Spelmann igen er det jo næsten givet, at det eneste vi kommer til at skyde med, er Emil/Falk og lucky punches/dødbolde.

          Hvis vi taber i morgen (risikoen er stor), vil det være fem-seks point som burde have været hentet i de første tre kampe, der er tabt på gulvet, fordi man ikke har vist rettidig omhu. Og det er point som vi kan komme til at bitterligt savne senere på sæsonen, hvis de nuværende tendenser fortsætter.

          Det er i min optik uacceptabelt, at man sælger sin bedste angriber, og tre kampe senere stadig ikke har en erstatning på plads. Vi kan meget nemt risikere at stå med nul point efter de første fire kamp, og allerede der have smidt point til stregen, som kan vise sig enddog meget dyre senere.
          egentlig enig i den nøgterne betragtning. Men jeg er ikke enig i at det er en manglende angriber som er "skyld" i de første resultater. Vi sluttede sidste sæson med at tabe alt og der havde vi trods alt 3 kompetente angribere. Selv uden disse burde vi kunne byde Slagelse og Hobro op til dans. Vi har trods alt stadig spillere i truppen og her har træneren ansvaret for at ryste posen. En pose som stadig burde kunne byde bedre til end vi ser og har set længe.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            2 af dem er slet ikke i truppen
            Så bliver den jo svær :)

            Comment


              #81
              Jeg håber på denne i morgen:

              --------MT-------
              --DH-LN-KL--
              MS---AS---MK
              ----AB--MD----
              ----RF--MG----

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                Så bliver den jo svær :)
                En smule

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg håber på denne i morgen:

                  --------MT-------
                  --DH-LN-KL--
                  MS---AS---MK
                  ----AB--MD----
                  ----RF--MG----

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                    Ved jeg får på puklen for det her. Men det værste der kan ske de næste to kampe er 2-4 points som vil holde kunstigt liv i TB. Jeg bliver simpelthen nødt til at erkende at jeg håber på at vores dårlige stime fortsætter til han er væk, og eller at fans i Odense tager sig sammen og kræver ændringer. Mindes med fryd den tid hvor man i Odense kunne læse om protest bannere etc hængt op i Ådalen efter dårlige resultater. Der mangler et klart fan budskab. Jeg mener at vi Kiin kan komme videre med en ny træner og hvis det betyder at vi skal tabe på kort sigt så hellere nu inden det er for sent senere i sæsonen, fordi der blev holdt kunstig liv i lortet.
                    Støt klubben i en tid hvor der sker en revolution, som skal være grobund for et nyt OB som er øens hold. Bestående af egen avl, stabile spillere mm. Det tager sin tid at komme dertil og der er forandring..! Både omkring kulturen og det økonomiske. Jeg synes godt om det, men ønsker kun et stærkt hjemmebane publikum og en medrivende fanscene. At gå i ådalen og skabe dårlig stemning og unødvendigt Pres i disse
                    Dage er IMO enormt dumt. Men hey - du har jo dine tanker omkring OB, jeg har mine.
                    Støt klubben -
                    Forza OB

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg håber på denne i morgen:

                      --------MT-------
                      --DH-LN-KL--
                      MS---AS---MK
                      ----AB--MD----
                      ----RF--MG----
                      Godkendt!

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                        Ved jeg får på puklen for det her. Men det værste der kan ske de næste to kampe er 2-4 points som vil holde kunstigt liv i TB. Jeg bliver simpelthen nødt til at erkende at jeg håber på at vores dårlige stime fortsætter til han er væk, og eller at fans i Odense tager sig sammen og kræver ændringer. Mindes med fryd den tid hvor man i Odense kunne læse om protest bannere etc hængt op i Ådalen efter dårlige resultater. Der mangler et klart fan budskab. Jeg mener at vi Kiin kan komme videre med en ny træner og hvis det betyder at vi skal tabe på kort sigt så hellere nu inden det er for sent senere i sæsonen, fordi der blev holdt kunstig liv i lortet.
                        Jeg vil så til gengæld glæde mig til den dag, hvor OB-fans begynder at bruge energien mere konstruktivt.

                        Sidder og savner de gamle dage, hvor fans samlede ind og sendte en stripper af sted til Ådalen for at skabe lidt humør blandt spillerne. Har lidt indtryk af, at det efterhånden er fansene, der trænger til at få en stripper på besøg:-)

                        Jeg håber, vi vinder i morgen - og at alle fans giver den fuld gas for at hjælpe gutterne på vej!

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Jeg vil så til gengæld glæde mig til den dag, hvor OB-fans begynder at bruge energien mere konstruktivt.

                          Sidder og savner de gamle dage, hvor fans samlede ind og sendte en stripper af sted til Ådalen for at skabe lidt humør blandt spillerne. Har lidt indtryk af, at det efterhånden er fansene, der trænger til at få en stripper på besøg:-)

                          Jeg håber, vi vinder i morgen - og at alle fans giver den fuld gas for at hjælpe gutterne på vej!
                          Ahh ja, den gode gamle operation motivation! Det skal næsten gøres igen, hvis ikke andet så bare for sjov
                          Tror da bestemt ikke spillerne ville have noget i mod en fin dame, med lidt tøj på!

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Ahh ja, den gode gamle operation motivation! Det skal næsten gøres igen, hvis ikke andet så bare for sjov
                            Tror da bestemt ikke spillerne ville have noget i mod en fin dame, med lidt tøj på!
                            I så fald må fansene hellere finansiere showet. Jeg tør ikke tænke på kvaliteten, hvis OB selv skal lægge ud med den elendige forfatning økonomien er i:-)

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                              I så fald må fansene hellere finansiere showet. Jeg tør ikke tænke på kvaliteten, hvis OB selv skal lægge ud med den elendige forfatning økonomien er i:-)
                              Haha, ja tør slet ikke tænke på kvaliteten... Men altså, jeg er satme game på at putte nogle penge i det, det er jo god humor. Så skal næsten også være en weekend træning, hvor vi kan samles en 50-100 mennesker! Kunne være episk

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Haha, ja tør slet ikke tænke på kvaliteten... Men altså, jeg er satme game på at putte nogle penge i det, det er jo god humor. Så skal næsten også være en weekend træning, hvor vi kan samles en 50-100 mennesker! Kunne være episk


                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X