Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - AaB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
    Så bliver den jo svær :)
    Ikke en skid. Du skal bare lige have fat på Mr. Miyagi til at fixe de skadede

    http://www.youtube.com/watch?v=5UUyVz2DISY

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      http://www.bold.dk/nyt/aab-traener-r...r-obs-offensiv

      Ouch. Jeg mindes ikke tidligere at have hørt Kent Nielsen direkte håne sin modstander med så tyk sarkasme - han må være meget sikker på sejr.
      mener at det snarer hermed er tydelig bevist, at udover at klippe sit eget hår, er Kent Nielsen også på virkelighedsforstyrrende medicin!!!
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #93
        Det lyder umidderlbart som om, vi stiller med:

        MT
        KL-LN-DH
        MS-Ari-Azer-MK
        Emil-Bodul-Falk

        Jeg glæder mig helt vildt til vi for første gang i mands minde har en naturlig venstreback. Måske endda en offensiv en af slagsen. Det giver forhåbentlig mere at arbejde med i offensiven.

        Også fint hvis vi stiller med tre midterforsvarer. Både for at få lukket lidt ned, men også fordi det er oplagt at bruge alle tre, når vi har stærke kort på de positioner.

        Comment


          #94
          pyha....der er lagt op til en sejtrækker i eftermiddagsvarmen idag. Dagens avis citere TB som optakt til kampen med "vi vil lade AaB komme" og "stå tæt sammen når vi forsvarer og slå kontra når muligheden er der."
          Avisen gætter på en 3-4-2-1 opstilling
          ......MT
          ..KL LN Høegh
          MS Azer Ari MK
          ......RF EL
          ......Bodul
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #95
            Sådan som de har trænet i denne uge, så ligner det en 5-4-1 når der skal forsvares.

            MT
            MS KL LN DH MK
            RF AS AB EL
            DB

            Jeg skal dog ikke kunne sige om det bliver en 3-4-3 når vi angriber.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              pyha....der er lagt op til en sejtrækker i eftermiddagsvarmen idag. Dagens avis citere TB som optakt til kampen med "vi vil lade AaB komme" og "stå tæt sammen når vi forsvarer og slå kontra når muligheden er der."
              Avisen gætter på en 3-4-2-1 opstilling
              ......MT
              ..KL LN Høegh
              MS Azer Ari MK
              ......RF EL
              ......Bodul
              Jeg synes, det er den helt rigtige måde at gribe kampen an på, når vi ikke har angribere, der kan lægge det første pres. Synes vi havde god gavn af at spille mere henholdende i flere af forårets kampe.

              Vi får et par angrebslystne backer/fløje i Kirkeskov og Spelmann. Emil er også god i omstillinger. Jeg tror sgu på drengene i dag.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Jeg synes, det er den helt rigtige måde at gribe kampen an på, når vi ikke har angribere, der kan lægge det første pres. Synes vi havde god gavn af at spille mere henholdende i flere af forårets kampe.

                Vi får et par angrebslystne backer/fløje i Kirkeskov og Spelmann. Emil er også god i omstillinger. Jeg tror sgu på drengene i dag.
                det er da sikkert også rigtigt nok, og jeg sidder nok også bare og forfalder til tanken om den "offensive og boldbesiddende" spillestil der er annonceret for lang tid siden
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #98
                  Måske er vi lort på banen, men er det idag vi fortsætter udviklingen fra sidste sæson på tribunen?

                  Mens mange de sidste år har forsøgt at køre vores klub i sænk, er det fedt, at følge det sammenhold der opstod i nogle kampe sidste år. Klubben er i knæ, spillerne er i knæ, men kan vi med oprejst pande støtte holdet? Lad os få det nye stemningsområde til at koge. Kan vi i et par timer glemme alle dårligdomme, og synge for den klub, der er i alle vore hjerter. Så kan vi i morgen i det mindste se os i spejlet.

                  Det er en hård tid på banen, men hvor kan man dog finde meget trøst i sammenhold på tribunen. Lad os vinde respekten tilbage, lad os rejse os på tribunen, på trods af faldet på banen. Odense skal ikke være en by man griner af. Syng med stolthed for din klub og by.

                  Jeg elsker OB, jeg elsker Odense, jeg elsker alle der vil OB det bedste!

                  Forza Odense. God kamp idag.
                  Last edited by odense1984; 02-08-2014, 08:57.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                    Jeg vil så til gengæld glæde mig til den dag, hvor OB-fans begynder at bruge energien mere konstruktivt.

                    Sidder og savner de gamle dage, hvor fans samlede ind og sendte en stripper af sted til Ådalen for at skabe lidt humør blandt spillerne. Har lidt indtryk af, at det efterhånden er fansene, der trænger til at få en stripper på besøg:-)

                    Jeg håber, vi vinder i morgen - og at alle fans giver den fuld gas for at hjælpe gutterne på vej!
                    Og det er så de selv samme fraktioner som stod bag de aktioner. Du burde kende din fanscene. Engagement har mange forskellige ansigter.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlæg
                      Måske er vi lort på banen, men er det idag vi fortsætter udviklingen fra sidste sæson på tribunen?

                      Mens mange de sidste år har forsøgt at køre vores klub i sænk, er det fedt, at følge det sammenhold der opstod i nogle kampe sidste år. Klubben er i knæ, spillerne er i knæ, men kan vi med oprejst pande støtte holdet? Lad os få det nye stemningsområde til at koge. Kan vi i et par timer glemme alle dårligdomme, og synge for den klub, der er i alle vore hjerter. Så kan vi i morgen i det mindste se os i spejlet.

                      Det er en hård tid på banen, men hvor kan man dog finde meget trøst i sammenhold på tribunen. Lad os vinde respekten tilbage, lad os rejse os på tribunen, på trods af faldet på banen. Odense skal ikke være en by man griner af. Syng med stolthed for din klub og by.

                      Jeg elsker OB, jeg elsker Odense, jeg elsker alle der vil OB det bedste!

                      Fords Odense. God kamp idag.
                      Sys nu vi skal helt tilbage til sølvsæsonerne før man kan tale om at vi har holdt et flot niveau på tribunen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Støt klubben i en tid hvor der sker en revolution, som skal være grobund for et nyt OB som er øens hold. Bestående af egen avl, stabile spillere mm. Det tager sin tid at komme dertil og der er forandring..! Både omkring kulturen og det økonomiske. Jeg synes godt om det, men ønsker kun et stærkt hjemmebane publikum og en medrivende fanscene. At gå i ådalen og skabe dårlig stemning og unødvendigt Pres i disse
                        Dage er IMO enormt dumt. Men hey - du har jo dine tanker omkring OB, jeg har mine.
                        Støt klubben -
                        Forza OB
                        ja jeg mener så klubben bliver støttet bedst ved at blokere for den sportslige ledelse som er nu. Ikke ved at synge hyldestsange til inkompetence. Lidt lige som jeg heller ikke hylder folk der træner til marathonløb ved at spise kage i sofaen. Der påpeger jeg at en løbetur måske ville være bedre forberedelse,

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                          Sys nu vi skal helt tilbage til sølvsæsonerne før man kan tale om at vi har holdt et flot niveau på tribunen
                          Altid nemmere i medgang. Men der var trods alt fremgang at spore sidste sæson. Men vi havde så også nået lavmålet. Men støt op om dem der prøver. 50-60 mand er ikke nok, selvom de kommer med nok så mange ideer. Hvis resten står og brokker sig, og synes alt er lort, ja så er vi ligeså pinlige på tribunen som på banen :)

                          Comment


                            Kan da godt følge dig. Men hvorfor ikke ytrer sig efter kampen? Spillerne kan jo ikke gøre for, at ledelsen sover i timen. En happening i ådalen ville være fin, og give mere respekt hvis vi kan sige, at vi har ydet det vi kan? Så er jeg måske jubeloptimist, men når en kamp starter, så prøver jeg for så vidt muligt, at glemme fortiden.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                              Og det er så de selv samme fraktioner som stod bag de aktioner. Du burde kende din fanscene. Engagement har mange forskellige ansigter.
                              Det var nu også kun ment i sjov

                              Jeg håber i modsætning til dig at Troels Bech ligesom i Silkeborg kan vende en dårlig periode til en god. Så kan det jo være du får dit ønske opfyldt af den vej:-)

                              Comment


                                Åhh vi får slag i dag.... Det bliver en lang lørdag aften...

                                Comment

                                Working...
                                X