Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - AaB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
    Positivt, dagens kamp kan ikke skuffe, men man kan blive overrasket!
    jeg kan sagtens blive skuffet i dag trods elendigt spil mod FCV og Hobro. Statistisk var vi bedst mod Hobro, men deres sejr var fuldt fortjent. Jeg gider ikke se ineffektivt, langsomt og idè forladt opspil. Når chancen er der skal der "tyres på kassen" i stedet for nipserierne helt ind på mållinien. Jeg vil se nærkampstyrke og gode 1. berøringer så bolden ikke tabes straks igen.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      jeg kan sagtens blive skuffet i dag trods elendigt spil mod FCV og Hobro. Statistisk var vi bedst mod Hobro, men deres sejr var fuldt fortjent. Jeg gider ikke se ineffektivt, langsomt og idè forladt opspil. Når chancen er der skal der "tyres på kassen" i stedet for nipserierne helt ind på mållinien. Jeg vil se nærkampstyrke og gode 1. berøringer så bolden ikke tabes straks igen.

      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

      Comment


        Intet er umuligt. FCV er lige kommet foran mod mægtige FCK. De må hellere nyde det mens de kan:

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ine-fcv-aktier

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Lidt optimisme kan vi da have, vi er ikke de eneste der bliver udspillet i Slagelse. Faktisk har FCK's første 20 minutter næsten været værre end vores, og de er lige nu bagud 2-0 fuldt fortjent.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Intet er umuligt. FCV er lige kommet foran mod mægtige FCK. De må hellere nyde det mens de kan:

            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ine-fcv-aktier

            MvT
            Nu med 2. FCK er nærmest lige så ringe som OB var i Slagelse..

            Comment


              Det er jo bare noget pis, at et af de hold som vi skal spille om nedrykning med henter så mange point. FCK skal jo nok ende i toppen i sidste ende!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Det er jo bare noget pis, at et af de hold som vi skal spille om nedrykning med henter så mange point. FCK skal jo nok ende i toppen i sidste ende!
                Tænker næsten det samme. Dog kan jeg ikke unde FCK points, så jeg glæder mig alligevel - så længe det varer. Kampen er lang endnu.

                Comment


                  Sidder I Barcelona og vil gerne se kampen. Jeg kan ikke få lov til at logge ind på de forskellige spillesites, som måske kan vise denHar en et link - personlig besked naturligvis! Det er fra en iPad, hvis det betyder noget.

                  Comment


                    TB brug nu de unge idag ud med Bodil ind med Greve! Forza OB - jeg tror vi overrasker idag!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                      TB brug nu de unge idag ud med Bodil ind med Greve! Forza OB - jeg tror vi overrasker idag!
                      Greve eller Raben ville give mere mening end Bodul.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Greve eller Raben ville give mere mening end Bodul.
                        Raben er da ikke udtaget?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                          Raben er da ikke udtaget?
                          ved det, han er stadigvæk bedre end Bodil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            ved det, han er stadigvæk bedre end Bodil.
                            Der er ikke meget der er dårligere end Bodil :-D

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Hvis alle bliver klar - 5-3-2.

                              ......Toppel
                              ....KL-LN-DH
                              MD.............JBL
                              ...MD-MS-AB
                              ......MG-RF

                              Momo og JBL skal naturligvis være wingbacks.

                              MvT
                              der er er ingen plan eller rød tråd. Nu skal vi spille 5-3-2 ... Han er så pinlig

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                                der er er ingen plan eller rød tråd. Nu skal vi spille 5-3-2 ... Han er så pinlig
                                Det er vist en smagsag om det hedder det ene eller andet. Tror nærmere det bliver noget 3-4-3 eller 3-4-2-1

                                jeg synes sgu det er meget fornuftigt at lave en opstilling, der tager udgangspunkt i de spillere vi har. Det her virker meget mere fornuftigt end de seneste kampes 4-4-2 med Spelmann og Bodul på toppen. Især mod en modstander som er god til at sætte sig på spillet.

                                Comment

                                Working...
                                X