Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - AaB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jesper Hansen havde et smøret smil på da han blev interviewet om angribere. Kan ikke tro andet end de er ved at afslutte en handel, som sker i næste uge.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
      Der er ikke meget der er dårligere end Bodil :-D
      Nemlig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
        Jesper Hansen havde et smøret smil på da han blev interviewet om angribere. Kan ikke tro andet end de er ved at afslutte en handel, som sker i næste uge.
        kun en enkelt?? Håber godt nok han har gang i flere....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          Det er vist en smagsag om det hedder det ene eller andet. Tror nærmere det bliver noget 3-4-3 eller 3-4-2-1

          jeg synes sgu det er meget fornuftigt at lave en opstilling, der tager udgangspunkt i de spillere vi har. Det her virker meget mere fornuftigt end de seneste kampes 4-4-2 med Spelmann og Bodul på toppen. Især mod en modstander som er god til at sætte sig på spillet.
          Den opstilling tager ikke udgangspunkt i materialet men i materialets tilstand efter 2 1/2 år ødelæggelse af klubben og kulturen. Samtidig er det endnu et eksempel på at TB på ingen måde er garant for boldbesiddelse og fremadrettet spil. Det er et udtryk for at vi er så langt nede at vi nu går på kompromis med vores nye identitet (som er ikke eksisterende) men jo jo lad os få en nul nul kamp og så lad os hylde TB som et taktisk geni.

          Comment


            Lækkert opspil hvor vi for en gangs skyld har et reelt opspil med lidt bold frem og tilbage .. hårdt skud til EL der vipper den over forsvaret til Falk der afslutter lidt svagt men keeperen skal da strække sig lidt efter den ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
              Jesper Hansen havde et smøret smil på da han blev interviewet om angribere. Kan ikke tro andet end de er ved at afslutte en handel, som sker i næste uge.
              Var stort set også det at direktøren sagde i dag i optakten..
              mon ikke at det ligger mellem JK,PM,EG og måske RP.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Var stort set også det at direktøren sagde i dag i optakten..
                mon ikke at det ligger mellem JK,PM,EG og måske RP.
                efter er i dag har jeg det egentligt lidt sådan......Brug de tre millioner på en forhøjelse +en forlængelse med falk giv ham anførerarmbindet og gør ham til vores Totti.....nøj hvor er der energi og spille glæde i ham!!! Så må vi "nøjes" med hvad vi ellers har angrebsmæssigt....
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Blev så 1-1 i stedet og bohemen bliver hyldet. Hvad er det der sker? Tænk om jeg gennem 5 sæsoner kunne være den historiske dårligste på mit job og så alligevel blive hyldet for min periodiske middelmådighed. Det må være fantastisk at være født som sådan et menneske.
                  Rystende men ikke overraskende !

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                    Den opstilling tager ikke udgangspunkt i materialet men i materialets tilstand efter 2 1/2 år ødelæggelse af klubben og kulturen. Samtidig er det endnu et eksempel på at TB på ingen måde er garant for boldbesiddelse og fremadrettet spil. Det er et udtryk for at vi er så langt nede at vi nu går på kompromis med vores nye identitet (som er ikke eksisterende) men jo jo lad os få en nul nul kamp og så lad os hylde TB som et taktisk geni.
                    ....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                      Blev så 1-1 i stedet og bohemen bliver hyldet. Hvad er det der sker? Tænk om jeg gennem 5 sæsoner kunne være den historiske dårligste på mit job og så alligevel blive hyldet for min periodiske middelmådighed. Det må være fantastisk at være født som sådan et menneske.
                      Rystende men ikke overraskende !
                      Det må satme være bittert at skulle være så negativ hele tiden.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Det må satme være bittert at skulle være så negativ hele tiden.
                        Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                          Det må satme være bittert at skulle være så negativ hele tiden.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Det må satme være bittert at skulle være så negativ hele tiden.
                            ha ha... Du nægter simpelthen at forholde dig til den virkelighed der ligger foran dig :) du er lidt sød. Jeg er så langt fra bitter,men cool stigmatisering, sådanne postulater bruger kvinder ofte når argumentationen slipper op.
                            Men der skete jo præcis det jeg forudsagde om du vil forholde dig til det eller ej. Kys kys.

                            Comment


                              Det sjovt du vælger at sige jeg bruger et postulat hvorefter du vælger at fortælle mig hvordan 'virkeligheden' er.. 😎
                              Når ja - jeg er jo også en kvinde som er tom for argumenter 👍

                              God søndag til dig også

                              Comment

                              Working...
                              X