Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB - AaB
Collapse
X
-
Last edited by CDC5000; 01-08-2014, 21:00.
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg har været meget positiv omkring Jesper Hansen og hans arbejde indtil nu. Han har gjort et godt stykke arbejde, på meget svære vilkår som jeg ser det.
Men: efter den offensive indsats der er blevet leveret i de to første kampe, er det et kæmpe selvmål, at han ikke har sørget for, at der er mindst én angriber på plads til morgendagens kamp. Hvis vi stiller med Bodul/Spelmann igen er det jo næsten givet, at det eneste vi kommer til at skyde med, er Emil/Falk og lucky punches/dødbolde.
Hvis vi taber i morgen (risikoen er stor), vil det være fem-seks point som burde have været hentet i de første tre kampe, der er tabt på gulvet, fordi man ikke har vist rettidig omhu. Og det er point som vi kan komme til at bitterligt savne senere på sæsonen, hvis de nuværende tendenser fortsætter.
Det er i min optik uacceptabelt, at man sælger sin bedste angriber, og tre kampe senere stadig ikke har en erstatning på plads. Vi kan meget nemt risikere at stå med nul point efter de første fire kamp, og allerede der have smidt point til stregen, som kan vise sig enddog meget dyre senere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlægVed jeg får på puklen for det her. Men det værste der kan ske de næste to kampe er 2-4 points som vil holde kunstigt liv i TB. Jeg bliver simpelthen nødt til at erkende at jeg håber på at vores dårlige stime fortsætter til han er væk, og eller at fans i Odense tager sig sammen og kræver ændringer. Mindes med fryd den tid hvor man i Odense kunne læse om protest bannere etc hængt op i Ådalen efter dårlige resultater. Der mangler et klart fan budskab. Jeg mener at vi Kiin kan komme videre med en ny træner og hvis det betyder at vi skal tabe på kort sigt så hellere nu inden det er for sent senere i sæsonen, fordi der blev holdt kunstig liv i lortet.
Dage er IMO enormt dumt. Men hey - du har jo dine tanker omkring OB, jeg har mine.
Støt klubben -
Forza OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlægVed jeg får på puklen for det her. Men det værste der kan ske de næste to kampe er 2-4 points som vil holde kunstigt liv i TB. Jeg bliver simpelthen nødt til at erkende at jeg håber på at vores dårlige stime fortsætter til han er væk, og eller at fans i Odense tager sig sammen og kræver ændringer. Mindes med fryd den tid hvor man i Odense kunne læse om protest bannere etc hængt op i Ådalen efter dårlige resultater. Der mangler et klart fan budskab. Jeg mener at vi Kiin kan komme videre med en ny træner og hvis det betyder at vi skal tabe på kort sigt så hellere nu inden det er for sent senere i sæsonen, fordi der blev holdt kunstig liv i lortet.
Sidder og savner de gamle dage, hvor fans samlede ind og sendte en stripper af sted til Ådalen for at skabe lidt humør blandt spillerne. Har lidt indtryk af, at det efterhånden er fansene, der trænger til at få en stripper på besøg:-)
Jeg håber, vi vinder i morgen - og at alle fans giver den fuld gas for at hjælpe gutterne på vej!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægJeg vil så til gengæld glæde mig til den dag, hvor OB-fans begynder at bruge energien mere konstruktivt.
Sidder og savner de gamle dage, hvor fans samlede ind og sendte en stripper af sted til Ådalen for at skabe lidt humør blandt spillerne. Har lidt indtryk af, at det efterhånden er fansene, der trænger til at få en stripper på besøg:-)
Jeg håber, vi vinder i morgen - og at alle fans giver den fuld gas for at hjælpe gutterne på vej!
Tror da bestemt ikke spillerne ville have noget i mod en fin dame, med lidt tøj på!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægAhh ja, den gode gamle operation motivation! Det skal næsten gøres igen, hvis ikke andet så bare for sjov
Tror da bestemt ikke spillerne ville have noget i mod en fin dame, med lidt tøj på!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægI så fald må fansene hellere finansiere showet. Jeg tør ikke tænke på kvaliteten, hvis OB selv skal lægge ud med den elendige forfatning økonomien er i:-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægHaha, ja tør slet ikke tænke på kvaliteten... Men altså, jeg er satme game på at putte nogle penge i det, det er jo god humor. Så skal næsten også være en weekend træning, hvor vi kan samles en 50-100 mennesker! Kunne være episk
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment