Jesper Hansen havde et smøret smil på da han blev interviewet om angribere. Kan ikke tro andet end de er ved at afslutte en handel, som sker i næste uge.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB - AaB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægDet er vist en smagsag om det hedder det ene eller andet. Tror nærmere det bliver noget 3-4-3 eller 3-4-2-1
jeg synes sgu det er meget fornuftigt at lave en opstilling, der tager udgangspunkt i de spillere vi har. Det her virker meget mere fornuftigt end de seneste kampes 4-4-2 med Spelmann og Bodul på toppen. Især mod en modstander som er god til at sætte sig på spillet.
Comment
-
Lækkert opspil hvor vi for en gangs skyld har et reelt opspil med lidt bold frem og tilbage .. hårdt skud til EL der vipper den over forsvaret til Falk der afslutter lidt svagt men keeperen skal da strække sig lidt efter den .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægJesper Hansen havde et smøret smil på da han blev interviewet om angribere. Kan ikke tro andet end de er ved at afslutte en handel, som sker i næste uge.
mon ikke at det ligger mellem JK,PM,EG og måske RP.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVar stort set også det at direktøren sagde i dag i optakten..
mon ikke at det ligger mellem JK,PM,EG og måske RP.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Blev så 1-1 i stedet og bohemen bliver hyldet. Hvad er det der sker? Tænk om jeg gennem 5 sæsoner kunne være den historiske dårligste på mit job og så alligevel blive hyldet for min periodiske middelmådighed. Det må være fantastisk at være født som sådan et menneske.
Rystende men ikke overraskende !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlægDen opstilling tager ikke udgangspunkt i materialet men i materialets tilstand efter 2 1/2 år ødelæggelse af klubben og kulturen. Samtidig er det endnu et eksempel på at TB på ingen måde er garant for boldbesiddelse og fremadrettet spil. Det er et udtryk for at vi er så langt nede at vi nu går på kompromis med vores nye identitet (som er ikke eksisterende) men jo jo lad os få en nul nul kamp og så lad os hylde TB som et taktisk geni.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlægBlev så 1-1 i stedet og bohemen bliver hyldet. Hvad er det der sker? Tænk om jeg gennem 5 sæsoner kunne være den historiske dårligste på mit job og så alligevel blive hyldet for min periodiske middelmådighed. Det må være fantastisk at være født som sådan et menneske.
Rystende men ikke overraskende !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægDet må satme være bittert at skulle være så negativ hele tiden.
Men der skete jo præcis det jeg forudsagde om du vil forholde dig til det eller ej. Kys kys.
Comment
Comment