Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fiete Arp tråden
Collapse
X
-
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 2
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg har fået den her Gigovic-vibe med Arp. En spiller som bare går ind og viser sig som en klar forstærkning fra start. Men det er jo rigtigt at han nu har spillet på seniorplan siden han var 17-18 år og ikke er slået igennem nogen steder. Ret hurtigt vil vi også begynde at se modstandere have ham højt på listen over spillere der skal lukkes ned. Håndtere han ikke det bedre end eksempelvis Rami, som også havde den her ekstraordinære kvalitet i sekvenser af sit spil, så kommer der også perioder, hvor han fylder meget lidt.
Min fornemmelse er dog at han er sværere end Rami at bringe ud af kampene. Han så rimelig upåvirket ud, når der blev gået lidt hårdt til ham, og så løber han nogen flere meter hvilket gør ham sværere at styre.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg har fået den her Gigovic-vibe med Arp. En spiller som bare går ind og viser sig som en klar forstærkning fra start. Men det er jo rigtigt at han nu har spillet på seniorplan siden han var 17-18 år og ikke er slået igennem nogen steder. Ret hurtigt vil vi også begynde at se modstandere have ham højt på listen over spillere der skal lukkes ned. Håndtere han ikke det bedre end eksempelvis Rami, som også havde den her ekstraordinære kvalitet i sekvenser af sit spil, så kommer der også perioder, hvor han fylder meget lidt.
Min fornemmelse er dog at han er sværere end Rami at bringe ud af kampene. Han så rimelig upåvirket ud, når der blev gået lidt hårdt til ham, og så løber han nogen flere meter hvilket gør ham sværere at styre.
Han kommer ikke til at slå op i banen som Rami Al-Hajj gjorde nogen gange.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Var bange for at modstanderne hurtigt ville lukke OB ned ved at sætte en mand på Falk men fedt at der er to de hele tiden skal forholde sig til …
både mål og assists fra ham. Generelt har OB nu med de 2 angribere nu en meget uforudsigelig offensiv, modsat det vi så med de 3 angribere. Når Grot kommer i topform, så er der ingen forsvar i den danske række der kan holde ham.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Der mener jeg du er lidt hård ved Ejdum lader modstanderne ham få plads, så kommer der også
både mål og assists fra ham. Generelt har OB nu med de 2 angribere nu en meget uforudsigelig offensiv, modsat det vi så med de 3 angribere. Når Grot kommer i topform, så er der ingen forsvar i den danske række der kan holde ham."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Garn Se indlægNogen som ved om det gule kort for film blev appelleret? Han blev jo ramt, så den burde være oplagt. Men jeg har ikke set noget
- Likes 4
Comment
-
Lille resumé af Bold.dk-artiklen fra i dag, hvis nogen er interesseret:
Fiete Arp fortæller, at han havde en ærlig og realistisk samtale med klubben om både deres situation og hans egen karriere. Han værdsatte, at de ikke overdrev deres ros, men i stedet ramte en ærlig vurdering, som stemte overens med hans eget syn på sig selv. Det gjorde indtryk på ham, og efter lidt tid til overvejelse, sagde han ja til klubben, fordi samtalerne med Troels og trænerne føltes rigtige.
Synes bare at det viser at TBs tilgang til OBs turn around er den rigtige. Det kunne være sjovt engang at få at vide hvordan BW optrådte og kommunikerede, når han signede spillere…..
- Likes 10
Comment
Comment