Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fiete Arp tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg har fået den her Gigovic-vibe med Arp. En spiller som bare går ind og viser sig som en klar forstærkning fra start. Men det er jo rigtigt at han nu har spillet på seniorplan siden han var 17-18 år og ikke er slået igennem nogen steder. Ret hurtigt vil vi også begynde at se modstandere have ham højt på listen over spillere der skal lukkes ned. Håndtere han ikke det bedre end eksempelvis Rami, som også havde den her ekstraordinære kvalitet i sekvenser af sit spil, så kommer der også perioder, hvor han fylder meget lidt.
    Min fornemmelse er dog at han er sværere end Rami at bringe ud af kampene. Han så rimelig upåvirket ud, når der blev gået lidt hårdt til ham, og så løber han nogen flere meter hvilket gør ham sværere at styre.
    Var bange for at modstanderne hurtigt ville lukke OB ned ved at sætte en mand på Falk men fedt at der er to de hele tiden skal forholde sig til …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Jeg har fået den her Gigovic-vibe med Arp. En spiller som bare går ind og viser sig som en klar forstærkning fra start. Men det er jo rigtigt at han nu har spillet på seniorplan siden han var 17-18 år og ikke er slået igennem nogen steder. Ret hurtigt vil vi også begynde at se modstandere have ham højt på listen over spillere der skal lukkes ned. Håndtere han ikke det bedre end eksempelvis Rami, som også havde den her ekstraordinære kvalitet i sekvenser af sit spil, så kommer der også perioder, hvor han fylder meget lidt.
      Min fornemmelse er dog at han er sværere end Rami at bringe ud af kampene. Han så rimelig upåvirket ud, når der blev gået lidt hårdt til ham, og så løber han nogen flere meter hvilket gør ham sværere at styre.
      Helt enig. Det virker som om at Arp ikke er bange for at slå sig modsat nipset Rami. Det kunne tale for at han bliver sværere at lukke ned. Han vandt rigtig mange fysiske dueller mod vel det fysisk stærkeste hold i ligaen.

Comment

Det er 2 vidt forskellige typer. Så det er jeg sket ikke bekymret for. Arp er langt mere løbestærk og arbejdsom.
        Han kommer ikke til at slå op i banen som Rami Al-Hajj gjorde nogen gange.

Comment

Nogen som ved om det gule kort for film blev appelleret? Han blev jo ramt, så den burde være oplagt. Men jeg har ikke set noget

Comment

Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
            Nogen som ved om det gule kort for film blev appelleret? Han blev jo ramt, så den burde være oplagt. Men jeg har ikke set noget
            Tvivler stærkt på det, da det koster 25.000,- og en eventuel appel endnu ikke er afgjort så sent på ugen

Comment

Working...
            X