Næh - det er jeg såmænd heller ikke ( altså helt tryg ved Paulsen) - men det er jo ham der konsekvent har spillet indtil videre - så det lader til at Zorniger synes han er bedst
Nej, men synes virkelig han gjorde det godt i går i midten af tremandsforsvaret. Han var også meget vigtig ift. standardsituationer i går, og det kan han blive mod mange superligahold - nok også i Herning. Jeg håber han kan holde det niveau
Nej, men synes virkelig han gjorde det godt i går i midten af tremandsforsvaret. Han var også meget vigtig ift. standardsituationer i går, og det kan han blive mod mange superligahold - nok også i Herning. Jeg håber han kan holde det niveau
Enig i at han er god når han spiller op til sit bedste, er mest bekymret for om han kan holde sig fri af skader. Det tvivler jeg desværre stærkt på han kan, derfor håber jeg at vi får en mere til CB.
Er der nogen, der er stødt på højdepunkter fra de tre overståede træningskampe? Har bl.a. tjekket klubbernes kanaler og Fyens uden held.
Er efterhånden lidt desperat efter noget OB-aktion
Samme. Håber i det mindste at den sidste er gratis at se.
Zorninger snakkede om de havde fået et overload og at det nu var trænerteamets opgave at få spillerne friske inden Superligaen starter.
Så det er sgu fair nok
Comment