Det var en fin kamp. Der mangler noget skarphed, og så er de unge under pres sidst i kampen, men vi skal nok være klar når suppen starter. Jeg er tilfreds med dagens indsats.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Jeg er mest spændt på, at se vores forsvar, når vi bliver mødt af et hårdt pres med typer som Buksa, Franculino, Gogorza, Simsir og OsorioVores offensiv er jeg ikke så bekymret for, meeen defensiv midtbane/forsvar !
Glæder mig meget til kampen og se hvor vi reelt stårLast edited by Online; 06-07-2025, 16:16.
Comment
-
Så ikke kampen, men kunne læse på Århus-stiftens liveblog at vi var det bedste hold i 1. Halveg. Det er et udmærket pejlemærke da begge klubber her mere eller mindre spillede i stærkeste opstilling.
Det lyder til AGF havde det svært med vores presspil. Efter en hård træningslejr har der nok været flere med ondt i stængerne, så flot vi alligevel får sat det sammen, så det skaber problemer.
Vi skal have lidt mere gang i målscoringen synes jeg. Der var lige B93-kampen, hvor modstanderen måske også var derefter, men ellers er det 1 scoring i 3 kampe. Der er lidt at arbejde på der. Vi stiller jo umiddelbart ganske offensivt op, med to fyrtårne på toppen og Arp som også er skolet angriber.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægSå ikke kampen, men kunne læse på Århus-stiftens liveblog at vi var det bedste hold i 1. Halveg. Det er et udmærket pejlemærke da begge klubber her mere eller mindre spillede i stærkeste opstilling.
Det lyder til AGF havde det svært med vores presspil. Efter en hård træningslejr har der nok været flere med ondt i stængerne, så flot vi alligevel får sat det sammen, så det skaber problemer.
Vi skal have lidt mere gang i målscoringen synes jeg. Der var lige B93-kampen, hvor modstanderen måske også var derefter, men ellers er det 1 scoring i 3 kampe. Der er lidt at arbejde på der. Vi stiller jo umiddelbart ganske offensivt op, med to fyrtårne på toppen og Arp som også er skolet angriber.
Vi har stadig en stykke igen og vil helt sikkert få det meget meget svært mod de aller bedste. Men vi ligner pt et hold der sagtens kan begå sig i superligaen.
Det bliver interessant at se mod VB,Fredericia,Sdj osv hvor vi rigtig står. Tror ikke vi skal måle os mod de 4-5 øverste på nogen måde
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægSå ikke kampen, men kunne læse på Århus-stiftens liveblog at vi var det bedste hold i 1. Halveg. Det er et udmærket pejlemærke da begge klubber her mere eller mindre spillede i stærkeste opstilling.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægJeg elsker Zorniger udnytter hver en mulighed for at understrege at der bliver ledt efter “ekstern hjælp” til at styrke holdet
Han bruger vil hvert et interview til det, også til OB.dk nu
Det lyder som at 6’eren er en de kigger på ift det han siger om Falk
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægJeg elsker Zorniger udnytter hver en mulighed for at understrege at der bliver ledt efter “ekstern hjælp” til at styrke holdet
Han bruger vil hvert et interview til det, også til OB.dk nu
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Der var masser af chancer for at score. Vi skal bare være lidt skarpere. Mon ikke det kommer
Vi har stadig en stykke igen og vil helt sikkert få det meget meget svært mod de aller bedste. Men vi ligner pt et hold der sagtens kan begå sig i superligaen.
Det bliver interessant at se mod VB,Fredericia,Sdj osv hvor vi rigtig står. Tror ikke vi skal måle os mod de 4-5 øverste på nogen måde
Det er svært at blive klog på inden turneringsstart, men jeg har en god fornemmelse. Indkøbene virker fornuftige og mon ikke der i hvert fald når at lande en mere inden turneringsstart.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Har jeg heller ingen forventning om. Det interessante bliver som du er inde på, om vi er i gruppen med de de 4 formodede dårligste, eller om vi formår at strikke noget så stærkt sammen, at vi kan konkurrere i næste led med SIF, VFF, Randers og så tror jeg også AGF kommer nærmere den kategori end toppen.
Det er svært at blive klog på inden turneringsstart, men jeg har en god fornemmelse. Indkøbene virker fornuftige og mon ikke der i hvert fald når at lande en mere inden turneringsstart.
Ellers kommer vi til at tabe mange kampe til sidst hvis vi skifter os 10% dårligere mens andre holder næsten niveau
Comment
-
Jeg tror 100% at man gerne vil have den 6`er ind hurtigt hvis det er muligt. Så bliver der kamp om pladserne og nemmere at skifte lidt ud uden den store svækkelse.
Ellers kommer vi til at tabe mange kampe til sidst hvis vi skifter os 10% dårligere mens andre holder næsten niveau
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Helt afgjort. Både Zorniger og Bech siger jo klart vi mangler en til midtbanen, og i dag uddyber Zorniger så at han ser Falk bedst som 8'er, men må bruge ham som 6'er i skrivende stund. Det må være førsteprioritet hos dem og Nagel at få landet en kompetent 6'er.
Kontraktfri, og vil være perfekt, som 6’er, der kan gå både ned i forsvaret, og spille midtbane.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Han kunne ringe til sin gamle ven fra Esbjerg - Jacob Lungi Sørensen.
Kontraktfri, og vil være perfekt, som 6’er, der kan gå både ned i forsvaret, og spille midtbane.
- Likes 1
Comment
-
Han kunne helt sikkert være et bud. Jeg kunne bare håbe på noget bedre når man kigger på de 3 der allerede er kommet ind
Føler han vil være perfekt, og tror vi får svært ved at hente noget bedre, med mindre Thorborg VIRKELIG har åbnet pengepungen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Jacob Lungi har lige spillet Championship med Norwich…
Føler han vil være perfekt, og tror vi får svært ved at hente noget bedre, med mindre Thorborg VIRKELIG har åbnet pengepungen.
- Likes 2
Comment
Comment