Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
……….Martin Hansen
……..Bjørn Burgy Gomez
Owusu…………………Sørensen
………….Falk Ejdum
……………Arp
…………Luca Ganaus
Leave a comment:
-
Tænker de prøver Fiede Arp som 10’er hvis man kigger på opstillingen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
Som DD84 så rigtigt siger så kan der gå op til en time før abbonnementet er klar i appen og det ser ud til at det virker nu. Tror dog man skal se den via appen da jeg ikke lige kan se man skal kunne se den via hjemmesiden?
Men kan godt være at de bare viser den på app`en og efterfølgende ligger kampen op på hjemmesiden
Leave a comment:
-
Som DD84 så rigtigt siger så kan der gå op til en time før abbonnementet er klar i appen og det ser ud til at det virker nu. Tror dog man skal se den via appen da jeg ikke lige kan se man skal kunne se den via hjemmesiden?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Mon ikke de sender kampen på hjemmesiden?
Leave a comment:
-
Det har jeg gjort men kan endnu ikke se at jeg har plus. Kan se jeg har det på deres hjemmeside men ikke på appen så jeg håber det virker når kampen starter :) Tænker ikke at der er så meget at gøre ved det hvis ikke det virker :)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Prøv at aktivere ham Aros oppe i højre hjørne. Deres AI og se om det ikke hjælper
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg gik på deres hjemmeside og udfylde den 59kr formular. Da jeg skulle betale opkrævede den kun 1 krone pr måned. Og jeg kan opsige abonnementet når som helst
Så det gjorde jeg. Så har jeg brugt det login på at downloade deres app hvor kampen vises
Leave a comment:
-
Da jeg ville bestille i app’en, fik jeg en gratis uge. Så skal der bare afmeldes rettidigt
Leave a comment:
Leave a comment: