Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ikke enig. 100 mill fra Minteh gjorde jo stort set ingenting ift at tage kvantespring. Fordi det var en engangs(foreløbig)

Nej det gælder om at styrke akademiet ydeligere og fortsætte store salg årligt direkte fra akademiet og få spillere som Luca,McCoy,Ejdum osv der nok sælges kontinuerligt for 20-30-40 mill.
    Lad os se hvad vi eventuelt får for Yehya hvis han ryger til Holland om den også kan sætte en eller anden rekord. Kan Luca sætte homegrown rekord?
    At have et stærkt OSE som giver et solidt fundament og tjener gode penge. En dansk ejer der elsker sin klub og ikke trækker penge ud(som nogen siger)

Det kan over tid få os op hvor det er sjovere. Og så ville det da også hjælpe med lidt sportslig succes og måske europa. Alene Top 6 vil få stor betydning
    Tror du misforstår mig. Minteh millionerne var en del af den eksisterende forretning. Jeg taler om en ekstra indsprøjtning, ikke organisk vækst !

Vi skal løftes markant nu, og så kan jeg godt se din strategi fremadrettet

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Tror du misforstår mig. Minteh millionerne var en del af den eksisterende forretning. Jeg taler om en ekstra indsprøjtning, ikke organisk vækst !

Vi skal løftes markant nu, og så kan jeg godt se din strategi fremadrettet
      En stor bunke penge skader aldrig. Men det sker ikke. Det bliver kun organisk vækst herfra med Thorborg ved roret.
      lad os nu se.
      Jeg ville ikke blive overrasket hvis OSE har fordoblet omsætning om 10 år og overskud på 50-100 mill i gode år.
      Det vil helt sikkert komme OB tilgode. Og så er det jo ikke forbudt selv at tjene penge.

Men vi er nød til at være et fast superliga hold. Ellers ramler korthuset

Comment

Working...
      X