Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

+artikel

Nogen der vel gengive lidt?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

+artikel

Nogen der vel gengive lidt?
      kort version :

Zorniger ser fremgang trods nederlag

OB-træner Alexander Zorniger jagter stadig sin første sejr, men ser klare forbedringer – især i første halvleg af det seneste nederlag. Holdet spillede mere aggressivt og skabte flere chancer, hvilket glædede ham, selvom kvaliteten faldt efter pausen.

– Vi nærmer os det niveau, jeg ønsker, især i første halvleg. Men vi mangler stadig timing og fremadrettet spil, siger Zorniger.

Han forbliver optimistisk og tror på yderligere fremskridt frem mod sæsonstarten 20. juli. OB møder AGF og Randers i to testkampe inden da.

Comment

Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

Vi er vel nået dertil, at vi af den "gamle" trup kun mangler at få de skadede spillere og Don D tilbage i folden. Så det undrer også mig, at vi spiller med et sjovt mix af spillere i de 2 første træningskampe, men det må være et ønske om, at se så mange spillere som muligt, også på alternative positioner.
        Det mest positive efter de 2 kampe må være, at det snart er stjerneklart for TB og trænerteamet på hvilke positioner, vi mangler forstærkninger. Når man når til den erkendelse, har jeg stor tillid til, at TB og AZ kan skabe et slagkraftigt hold.
        Jeg tror også Zorniger er gået ind til opgaven med en nulstilling af truppen. Han har selvfølgelig nok en fornemmelse af hvem han kan regne med og hvor vi skal styrke os, men kaster alligevel terningerne, for lige at se om der er nogen spillere han kan se et potentiale i, som ikke lige er til at se ved første øjekast.
        Det sammenholdt med den hårde træning, giver helt naturligt nogle træningskampe, hvor der er mange ting som ikke sidder i skabet.
        Vi må gå ud fra han spore sig lidt mere ind på noget der ligner en startopstilling vi også vil se i superligaen i de næste par træningskampe, og så kommer der nok også et par spillere eller 3 til, som også er tiltænkt en startplads, hvorefter vi for alvor vil begynde at fremstå superligaparate.
        Det er en spændende proces, og jeg krydser bare fingre for at spillerne holder sig fri af skader, så vi får de spillere til som skal til for at styrke holdet, og ikke skal til at rekruttere spillere, for at dække ind for trælse skader, samtidig med at vi har en bred trup af spillere i super form, når vi starter op om 3 uger

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

kort version :

Zorniger ser fremgang trods nederlag

OB-træner Alexander Zorniger jagter stadig sin første sejr, men ser klare forbedringer – især i første halvleg af det seneste nederlag. Holdet spillede mere aggressivt og skabte flere chancer, hvilket glædede ham, selvom kvaliteten faldt efter pausen.

– Vi nærmer os det niveau, jeg ønsker, især i første halvleg. Men vi mangler stadig timing og fremadrettet spil, siger Zorniger.

Han forbliver optimistisk og tror på yderligere fremskridt frem mod sæsonstarten 20. juli. OB møder AGF og Randers i to testkampe inden da.
          Tak. Men i følge træningsplanen skal vi også møde B93 på tirsdag. Så enten er den aflyst eller AZ har glemt den

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Tak. Men i følge træningsplanen skal vi også møde B93 på tirsdag. Så enten er den aflyst eller AZ har glemt den
            De slutter referatet fra dagens kamp af med næste kamp tirsdag den 1 juli kl 16 mod b93

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

De slutter referatet fra dagens kamp af med næste kamp tirsdag den 1 juli kl 16 mod b93
              Helt Ok. Det må jeg have overset.
              synes ikke der står noget på OB.DK under kommende kampe eller ?

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg tror også Zorniger er gået ind til opgaven med en nulstilling af truppen. Han har selvfølgelig nok en fornemmelse af hvem han kan regne med og hvor vi skal styrke os, men kaster alligevel terningerne, for lige at se om der er nogen spillere han kan se et potentiale i, som ikke lige er til at se ved første øjekast.
                Det sammenholdt med den hårde træning, giver helt naturligt nogle træningskampe, hvor der er mange ting som ikke sidder i skabet.
                Vi må gå ud fra han spore sig lidt mere ind på noget der ligner en startopstilling vi også vil se i superligaen i de næste par træningskampe, og så kommer der nok også et par spillere eller 3 til, som også er tiltænkt en startplads, hvorefter vi for alvor vil begynde at fremstå superligaparate.
                Det er en spændende proces, og jeg krydser bare fingre for at spillerne holder sig fri af skader, så vi får de spillere til som skal til for at styrke holdet, og ikke skal til at rekruttere spillere, for at dække ind for trælse skader, samtidig med at vi har en bred trup af spillere i super form, når vi starter op om 3 uger
                Enig.

Nu har jeg set en del træning og begge træningskampe. Og syntes det bliver tydeligere og tydeligere hvem der ser gode ud i dette system. Og hvem der ikke gør. Tror faktisk at AZ har en pænt god ide om det allerede. Kun markspillere

Dem der har skilt sig positivt ud for mig er : Arp, Luca, McCoy, Askou og Bürgy

Dem der gør det ok: Hansborg,Gomez,Ejdum,Martin,Grot og Owuso

imellem disse 2: Grubbe og Sandberg

De har virkelig skuffet og nogle vil ikke spille meget under AZ: Paulsen, Yaya og Sørensen(han skal nu nok spille men han skuffer helt vildt)

Uden for bedømmelsen pga forskellige ting : DD, Jenner, Trybull, Bonde og Magnus Andersen

Og så er der heldigvis 3,5 uge og 40-50 træningspas endnu inden første kamp

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

Helt Ok. Det må jeg have overset.
                  synes ikke der står noget på OB.DK under kommende kampe eller ?
                  Præcis. Det gør der ikke

https://ob.dk/kampprogram

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Ja bare de kan finde ud af det selv :)

Comment

Working...
                    X