Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Yes det er idag

Arghhhh ham Falk der. På den ene side ville han kunne forstærke os og vel dække 3 pladser(6,8,10). Og han er stadig god nok til at forstærke os

Men han er jo ikke en fynbo/OB`er mere. Han er en københavner med FCK i hjertet. Dyr og meget skadet.

Og så er jeg da sikker på at med usikkerheden omkring Froholdt og Clem gør at han ikke får løbepas. Han vil helt sikkert tage opstarten med og se hvor tæt han er på holdet derovre.
    Så hvis han skulle blive aktuel vil det blive 23.59 og gider vi vente så længe på ham?
    Mener at Martin D sagde at han taler en del med Falk og det virker som om, at Falk gerne vil OB. Noget med “han er ikke helt færdig med OB” som jeg husker citatet.
    Så ham indskiftet for fck for et par kampe siden. Han er stadig en klasse spiller. Han vil blive OBs bedste og vil bidrage med prof mindset og erfaring. Synes man skal tage chancen, hvis man får muligheden. Tror altså også at en del af Falks fravær sidste år skal tilskrives det meget for tidligt fødte barn. Det må have ødelagt store dele af starten af sæsonen. Så spørgsmålet er om han er så skadesplaget som det ser ud på overfladen, hvis han er inde i et fuldt flow ?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Mener at Martin D sagde at han taler en del med Falk og det virker som om, at Falk gerne vil OB. Noget med “han er ikke helt færdig med OB” som jeg husker citatet.
      Så ham indskiftet for fck for et par kampe siden. Han er stadig en klasse spiller. Han vil blive OBs bedste og vil bidrage med prof mindset og erfaring. Synes man skal tage chancen, hvis man får muligheden. Tror altså også at en del af Falks fravær sidste år skal tilskrives det meget for tidligt fødte barn. Det må have ødelagt store dele af starten af sæsonen. Så spørgsmålet er om han er så skadesplaget som det ser ud på overfladen, hvis han er inde i et fuldt flow ?
      Er stadig bare lunken ved det hele. Selvom jeg nok ved at vi ikke kan hente meget bedre.
      Min mavefornemmelse siger bare at et skifte tilbage ikke ville blive succesfuldt.

Comment

Yes det er idag

Arghhhh ham Falk der. På den ene side ville han kunne forstærke os og vel dække 3 pladser(6,8,10). Og han er stadig god nok til at forstærke os

Men han er jo ikke en fynbo/OB`er mere. Han er en københavner med FCK i hjertet. Dyr og meget skadet.

Og så er jeg da sikker på at med usikkerheden omkring Froholdt og Clem gør at han ikke får løbepas. Han vil helt sikkert tage opstarten med og se hvor tæt han er på holdet derovre.
        Så hvis han skulle blive aktuel vil det blive 23.59 og gider vi vente så længe på ham?
        Jeg tror heller ikke det vil være nemt at få Falk tilbage til OB og jeg kan lige som dig også godt forestille mig at FCK gerne vil holde på ham som gardering. Men samtidig skal vi huske at når FCK sender folk som Froholdt og Clem videre, så er de ikke bange for at hente erstatninger i 40 millioners klassen. Men det helt store spørgsmål er hvad Rasmus Falk selv vil. I mine øjne, vil han være en drømmespillet at få til OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Lige præcis. Og jeg tror faktisk at Michael Hemmingsens kluntede “vi skal træne hårdere” udmelding, var en desværre kikset henvisning til det samme.

Jeg har for mange år siden opfundet begrebet “Ådalens Bermudatrekant for kvalitet”. Det har i alt for mange tilfælde set ud til at spillere er blevet dårligere af at komme til OB. Kunne ganske få er blevet decideret bedre (Casper Nielsen som bedste eksempel) Det er min tese, at træningskultur og hele klubmentaliteten på seniorniveau har været præget af en for slap og flegmatisk tilgang. Lige som holdet stille og roligt men sikkert blev trukket ned på 1. Div niveau sidste år, er nye spillere blevet det samme. Klubben er ikke blevet drevet top professionelt- det skal gennemsyre alt hvis man vil vinde. Derfor har OB fået alt for lidt ud af budgettet.
          KN havde nok den rette indstilling. Men materiale og faciliteter var bare ikke til spillestilen.
          Vel også grunden til at nogle (udenlandske) spillere ville væk ved nedrykningen, da virkeligheden ikke var den samme som de havde set på den flotte strategipowerpoint ved kontraktforhandlingerne. Tror forventningerne til klubben har været høje med "løfterne" om mesterskabsspil og europæisk deltagelse, men endt i lejrbålsstemning og "det skal nok gå det hele", som de ikke kunne se sig selv være en del af!

Comment

Tak. Ærgerligt at intervieweren ikke lige så at Jenner også var fraværende og fik en update på ham
            Han er afsted med U19 Landsholdet, ligesom Sandberg.

Comment

Oprindeligt indsendt af a_esbech Se indlæg

Er det ikke Julius B der er afsted med Sandberg?

https://ob.dk/nyheder/2025/maj/to-st...kal-til-u19-em

Comment

Er det ikke kun Julius og Sandberg der er med der?
                Marcus Jensen var i hvert fald ikk i truppen til første kamp mod Spanien.

Comment

Er det ikke Julius B der er afsted med Sandberg?

https://ob.dk/nyheder/2025/maj/to-st...kal-til-u19-em
                  Jo, så har jeg læst forkert. Så er jeg enig i din ærgrelse.

https://www.dbu.dk/landshold/herrela...9-landsholdet/

Comment

Nogen der kan meddele om Jenner er til træning i dag?

Comment

Lidt ekstra research viser at Leif skriver, at Jenner trænede i styrkerummet. Hvad vi skal lægge i det, står der intet om.

https://fyens.dk/ob/cirkus-zorniger-...giraf-i-aktion (Plus artikel)

Comment

Der er først træning 15,30 på Bane 1

Der er løb på stierne her til formiddag

Comment

Der er først træning 15,30 på Bane 1

Der er løb på stierne her til formiddag
                          Fedt med kommunikation fra OBs side…

Især når man står hernede og regner med der er træning.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Fedt med kommunikation fra OBs side…

Især når man står hernede og regner med der er træning.
                            Kan kun være enig. Men har kun lige nu fået infoen fra OBstruktion der også kørte forgæves

Men det er hverken første eller sidste gang det sker. De er sygt ustrukturerede i den del

Comment

Lidt ekstra research viser at Leif skriver, at Jenner trænede i styrkerummet. Hvad vi skal lægge i det, står der intet om.

https://fyens.dk/ob/cirkus-zorniger-...giraf-i-aktion (Plus artikel)
                              Ok tak. Vi må se hvad det betyder og om han joiner træningen i denne uge.

Men tror han er på vej videre.
                              Eneste spørgsmål er om han bliver erstattet med en ny udefra, allerede er blevet erstattet(Magnus Andersen) eller bliver erstattet med en ny U-spiller(Bender)

Comment

Ok tak. Vi må se hvad det betyder og om han joiner træningen i denne uge.

Men tror han er på vej videre.
                                Eneste spørgsmål er om han bliver erstattet med en ny udefra, allerede er blevet erstattet(Magnus Andersen) eller bliver erstattet med en ny U-spiller(Bender)
                                Andersen tror jeg ikke helt på, i og med at han løb med højre back gruppen i 4-2-2-2 opstillingen og med den ene centerback gruppe i 5-3-2.

Comment

Working...
                                X