Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg tror det bliver mere end 3.
    Tænker der kommer 5-7 nye ansigter incl en enkelt eller to fra akademiet, da truppen simpelthen ikke gearet til AZ
    Det var alligevel en del. Men omvendt ikke som dengang du forventede +10

Spøg til side. Det bliver enormt interessant at følge truppens reaktion på den nye konstellation.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

https://www.transfermarkt.com/alexan...l/trainer/1145

532 .. lyder ellers som noget Nico godt kunne …

…….Burgy. Ny. Gomez.
      Owusu……………….Adam.
      ….Ejdum….Ny……Ny.
      ………Luca. Grot.
      Kunne da godt forestille mig bror baglæns kan få svært ved at bide sig fast på holdet under Zorniger.
      Men alle får selvfølgelig chancen.

Comment

Hvornår kommer de vel med kampprogramet?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Det kommer muligvis i slutningen af den uge vi går ind i. Superligaen starter vist 18. juli.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Fredag d. 6. juni

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              En stille undren

TB og SK taler meget om, at kulturen er blevet bedre. Men på hvilken måde ?

Ved godt, at nogle spillere er begyndt at fiske og sove i bivuak... men AZ forventer, at de fremadrettet møder tidligere/går senere hjem og træner hårdere.

Hvad er det for en kulturændring, der er fremelsket det seneste år, som vi skal bygge videre på nu
              Først og fremmest så tror jeg at det handler om at de er indstillet på at spille for holdet og OB og ikke så meget på egne ambitioner.
              BW hentede nok en spiller eller to for meget under devisen om at OB var et springbræt, hvilket vel også var grunden til at de ikke så sig selv spille i 1. div.

De spillere der er tilbage og hentet siden da er holdspillere ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

…….Burgy. Ny. Gomez.
                Owusu……………….Adam.
                ….Ejdum….Ny……Ny.
                ………Luca. Grot.
                Jeg tror umiddelbart at Trybull er en rigtig Zorninger spiller, lidt som Radosevic i BIF, som tilmed er tysk, så mit gæt er at han bliver en rimelig fast starter som det ikke umiddelbart ligger først for at erstatte.

De største åbenlyse mangler imo. er en solid CF, en stærk 8er og en gardering på toppen hvis Luca sendes videre. Ellers skal truppen mest justeres med farvel til de forkerte typer og goddag til de rette i forhold til at sikre bredde

Comment

…….Burgy. Ny. Gomez.
                  Owusu……………….Adam.
                  ….Ejdum….Ny……Ny.
                  ………Luca. Grot.
                  Bliver interessant at se hvilken formation vi starter i. Der står måske 5-3-2 som preferred, men tror mest han har spillet 4-4-2. I Brøndby var det udelukkende 4-4-2 som jeg husker det. Det brugte han også mest på Cypern, mens det senest var mest 3-5-2 i Greuther Fürth (de sluttede også sæsonen før han kom til med at spille sådan). Det kommer nok også an på hvordan han ser truppen.

Jeg tror på 4-backkæde nu det er det vi har spillet et års tid og har gør på akademiet. Bliver spændende at se når vi spiller de første træningskampe.

Comment

Martin Hansen 30/6-2026 (Option på ydeligere 1 år)
                    Marcus Eskildsen 30/6-2028
                    Viljar Myhra 31/12-2028​

Leeroy Owusu 30/6-2026
                    Marcus McCoy 30/6-2028​
                    Adam Sørensen 30/6-2029​
                    Gustav Grubbe 30/6-2026

James Gomez 31/12-2028​​
                    Bjørn Paulsen 30/6-2026
                    Yaya Bojang 30/6-2027
                    Julius Berthel Askou 30/6-2027
                    Nicolas Bürgy 30/6-2027

Tom Trybull 30/6-2026
                    Nikolaj Juul-Sandberg 30/6-2026
                    Jakob Bonde 30/6-2027
                    Max Ejdum 30/6-2028
                    William Christian Martin 30/6-2027
                    Markus Jensen 30/6-2026

Don Deedson 30/6-202​7​
                    Luca Kjerrumgaard 30/6-2027
                    Jay-Roy Grot 30/6-2027
                    Elias Hansborg-Sørensen 31/12-2025
                    Magnus Andersen 30/6-2029

Keeper posten ser fin ud og med vores 4 backs ser det vel også fornuftigt ud selvom jeg personligt tror at Grubbe får det svært under Zorninger og gerne så et bedre alternativ på venstre wingback. Vores centrale forsvar ser sløjt ud, Gomez er usikker og Bürgy har ikke overbevist i 1. division. Bojang kunne være et bud på en udlejning til Middelfart. Den nuværende midtbane vil nok have svært ved at stå distancen under Zorninger over en hel sæson og jeg er spændt på hvor Sandberg og Martin står i forhold til minutter, men jeg tænker bestemt de får point for indstilling og arbejdsindsats, måske udleje hvis de ikke rigtigt kommer i nærheden af minutter. Markus Jensen lyder det til skal videre, ved heller ikke om han passer ind under Zorninger selvom jeg godt kunne se ham som en Lindstrøm agtig type med hans fart og dejlige drev med bolden mellem 2 stærke midtbaneslidere og angrebet. På toppen tænker jeg der skal cashes ind på Deedson og er Magnus Andersen ikke mere kant end angriber? Måske salg og udleje.

Comment

Først og fremmest så tror jeg at det handler om at de er indstillet på at spille for holdet og OB og ikke så meget på egne ambitioner.
                      BW hentede nok en spiller eller to for meget under devisen om at OB var et springbræt, hvilket vel også var grunden til at de ikke så sig selv spille i 1. div.

De spillere der er tilbage og hentet siden da er holdspillere ..
                      Den køber jeg simpelthen ikke

OB vil altid være et springbræt for spillere udefra, hvis de da ikke er ved at afslutte karrieren.

Så du mener, at den nuværende trup kun består af "holdspillere" ?
                      Tror bestemt mange (hvis ikke alle) har egne ambitioner og ser klubben/ligaen som vejen til noget større

Selv SK udtalte, at Grot hurtigt ville ryge videre (hvilket jeg forventer han også er blevet lovet)...

Grot, Bürgy og Adam er jo hentet (med superligalønninger), da man lå "sikkert" til oprykning. Har min tvivl om de havde været i klubben ved nedrykningen sidste år !

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Den køber jeg simpelthen ikke

OB vil altid være et springbræt for spillere udefra, hvis de da ikke er ved at afslutte karrieren.

Så du mener, at den nuværende trup kun består af "holdspillere" ?
                        Tror bestemt mange (hvis ikke alle) har egne ambitioner og ser klubben/ligaen som vejen til noget større

Selv SK udtalte, at Grot hurtigt ville ryge videre (hvilket jeg forventer han også er blevet lovet)...

Grot, Bürgy og Adam er jo hentet (med superligalønninger), da man lå "sikkert" til oprykning. Har min tvivl om de havde været i klubben ved nedrykningen sidste år !

Selvfølgelig har alle ambitioner .. men enten er det unge OB’ere eller er det erfarne spillere der har valgt OB til i den situation klubben er i .. Myhra, Adam, Bjørn, Bonde, Grot og Burgy .. Owusu har selv talt om forlængelse .. ikke bedt om at komme væk ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ser ud til at vi møder SønderjyskE fredag den 27/6 i Odense. Håber det bliver på stadion

https://bold.dk/fodbold/klubber/soen...rmen-af-mod-ob
                          Derudover møder vi esbjerg den 20/6 også i Odense. https://efb.dk/fire-traeningskampe-i...rten-planlagt/

Mærkeligt de ikke selv melder noget ud?
                          siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Derudover møder vi esbjerg den 20/6 også i Odense. https://efb.dk/fire-traeningskampe-i...rten-planlagt/

Mærkeligt de ikke selv melder noget ud?
                            Nu kan jeg se Esbjerg møder HSV. Efter jeg hørte podcasten med Allan Hansen tænke jeg på hvorfor OB aldrig møder HSV og andre store tyske hold i træningskampe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Nu kan jeg se Esbjerg møder HSV. Efter jeg hørte podcasten med Allan Hansen tænke jeg på hvorfor OB aldrig møder HSV og andre store tyske hold i træningskampe.
                              For ikke at smadre selvtilliden inden sæsonstart.... og der er kortere til Horne, Krogsbølle og Haderslev

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det var alligevel en del. Men omvendt ikke som dengang du forventede +10

Spøg til side. Det bliver enormt interessant at følge truppens reaktion på den nye konstellation.
                                Det var ind/ud jo Den holdt lige knap stik…..
                                Men mon ikke vi rammer 10 ind/ud denne gang

Comment

Working...
                                X