Annoncering

Collapse
No announcement yet.

HIF-OB d. 21/4 kl. 13.00.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

Nu skal de jo lige rykke op… intet er givet med den indsats.
    Horsens vinder ihvertfald idag. Og heldig sejr mod Kolding.
    ved godt jeg er sortseer måske, men kan stadig ikke forstå dem der siger oprykning er sikker. Tror ikke på den…
    Enig, men der skal fortsat en del til for at det misser. Men det kan da ske med den trup træner.

Comment

Jeg er vist tilfreds nok med at været taget på stadion og se kvinderne spille uafgjort.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Enig, men der skal fortsat en del til for at det misser. Men det kan da ske med den trup træner.
        Det blev der også sagt i sidste sæson

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Det vil være noget af en “præstation” hvis vi misser den. Men efter at have set dagens præstation fra OB så kan det ikke udelukkes at vi taber de sidste 5 kampe.

PS. Horsens er lige kommet bagud mod Kolding. Jeg håber Horsens taber både for vores skyld, men også fordi jeg hellere vil have Fredericia op end Horsens.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Ser lige VB - Silkeborg. Vejle er absolut ikke gode, men det ligner en bedre sammenhængs kraft på deres hold , end på vores.
            Klynge i øvrigt tilbage, og lavede lige et lækkert mål, og en klog assist . Ham så jeg gerne i OB, men mon ikke vi selv har forpasset den chance, ved at kassere ham.
            Så god at Tipsbladet mener at han skal til større adresser ..
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...keborg-stjerne

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det vil være noget af en “præstation” hvis vi misser den. Men efter at have set dagens præstation fra OB så kan det ikke udelukkes at vi taber de sidste 5 kampe.

PS. Horsens er lige kommet bagud mod Kolding. Jeg håber Horsens taber både for vores skyld, men også fordi jeg hellere vil have Fredericia op end Horsens.
              12 point og en bedre målscore. Tror en enkelt uafgjort er rigelig i de sidste 5 kampe.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Så god at Tipsbladet mener at han skal til større adresser ..
                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...keborg-stjerne
                Har været tosset med Klynge siden jeg så ham i den kamp , hvor vores U19 mestre fik lov at spille.

Ser lige Greve laver en kasse i Brøndby . Fedt
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Jeg sagde ikke nedrykker fra nogen bestemt liga. Man kan jo også rykke ned næste sæson selvom man spiller i 1. division ;-)
                  Nååå nej korrekt :-)

Comment

Kolding har lige scoret til 2:0, kæmpe cadeau til dem. Så vi kan realisiere oprykningen på lørdag med en sejr mod Hvidovre. Jeg forventer et topmotiveret og hævntørstig hold foran et propfyldt Odense Stadion.

Comment

2:0 Kolding.nu.
                      Ikke at vi. fortjener det efter dagens præstation. Men tager det hvis det holder
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                        Kolding har lige scoret til 2:0, kæmpe cadeau til dem. Så vi kan realisiere oprykningen på lørdag med en sejr mod Hvidovre. Jeg forventer et topmotiveret og hævntørstig hold foran et propfyldt Odense Stadion.
                        Hvis nu Horsens vinder fredag aften så tror jeg sku ikke
                        ob fejre det lørdag selvom deres målscore er så meget bedre. :)

Comment

Tak til Kolding, som lige kørte Horsens ud af banen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Nu kan vi så bare sidde og håbe på Horsens og Fredericia smidder point.
                            Vores bundniveau er bundløst.
                            Ja du fik ret. 3 point tættere på oprygning.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Hvis nu Horsens vinder fredag aften så tror jeg sku ikke
                              ob fejre det lørdag selvom deres målscore er så meget bedre. :)
                              Nej det skal de naturligvis ikke. Ohms-dag er først den dag superliga i næste sæson er matematisk 100% sikret. Så lad os håbe Horsens taber igen på fredag ;-) Hverken Horsens eller OB ligner dog pt. superligahold.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Har været tosset med Klynge siden jeg så ham i den kamp , hvor vores U19 mestre fik lov at spille.

Ser lige Greve laver en kasse i Brøndby . Fedt
                                Læg dertil at Høegh har spillet samtlige minutter på et solidt spillende Randers-mandskab imens vi skal se vores forsvar sejle rundt imod en falleret angriber som Makienok i eftermiddag. Det er glædeligt at se så hæderlige spillere vise sig frem på højt niveau, men trist ikke en eneste repræsenterer OB.

Comment

Working...
                                X