Annoncering

Collapse
No announcement yet.

HIF-OB d. 21/4 kl. 13.00.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Forskellen er vel at de klubber du nævner gør det hvert år i den bedste række mens OB’s træner er rykket ned og har vundet i næstbedste række .. der er både noget perspektiv, historik og relevans at tage med i betragtning og ja, jeg ved godt at det også går imod min egen argumentation.

Det er bestemt heller ikke kun SK jeg skoser. Har rigeligt været efter TB for ikke at hente en erstatning for Bonde/Manneh F.eks.

Jeg syntes jo så at man skulle have bygget op med en anden træner med start for 9-10 mdr. siden ..
    Fuldstændig enig.....
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
    2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det lader til, at vi gerne ville spille den op, men at vores spillere blev overrasket over deres høje mand/mand-pres, hvilket vi ikke havde kvaliteterne på bolden til at sparke os ud af. Deres pres fik virkelig udstillet, hvor ordinære Bjørn P, Trybull og Bürgy kan være på dage, hvor spillet ikke kører.

I anden halvleg fik man rettet ind og fik tempo ind i kampen, men jeg opfatter ikke 1. halvleg som en kæmpe taktisk brøler, der udelukkende er SK's fejl. Vi var simpelthen ikke dygtige nok ude på banen til at svare igen på Hvidovres pres, og det handlede fortrinsvis om kvaliteten på bolden.
      Og hvem er det så der har ansvaret for at spille med en taktik som passer til det spillermateriale man har? Eller omstille holdet taktisk, hvis modstanderen har sat ens hold skak-mat og iøvrigt gjorde det samme på vores hjemmebane da vi rykkede ned ?…..iøvrigt med ekstremt simple midler.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Og hvem er det så der har ansvaret for at spille med en taktik som passer til det spillermateriale man har? Eller omstille holdet taktisk, hvis modstanderen har sat ens hold skak-mat og iøvrigt gjorde det samme på vores hjemmebane da vi rykkede ned ?…..iøvrigt med ekstremt simple midler.
        Det har Søren Krogh, hvilket jeg også skrev tidligere, at den kritik er helt retfærdig - og det skal han kritiseres for. Hvis man vel og mærke også roser ham, når det går godt, og tingene spiller.

Jeg harcelerer ikke mod kritik af SK, hvad jeg prøver at skrive, er, at jeg mener sol og vind skal fordeles lige og retfærdigt. Jeg synes ikke, det er retvisende, at tilskrive alle point truppens overlegenhed, og alle pointtab trænerens inkompetence.

Søren Krogh skal da kritiseres, sammen med spillerne (og de defensive dødboldskoordinatorer) for en rædderlig 1. Halvleg i Hvidovre, og et svagt defensivt fundament i afgørende situationer.

Comment

Det har Søren Krogh, hvilket jeg også skrev tidligere, at den kritik er helt retfærdig - og det skal han kritiseres for. Hvis man vel og mærke også roser ham, når det går godt, og tingene spiller.

Jeg harcelerer ikke mod kritik af SK, hvad jeg prøver at skrive, er, at jeg mener sol og vind skal fordeles lige og retfærdigt. Jeg synes ikke, det er retvisende, at tilskrive alle point truppens overlegenhed, og alle pointtab trænerens inkompetence.

Søren Krogh skal da kritiseres, sammen med spillerne (og de defensive dødboldskoordinatorer) for en rædderlig 1. Halvleg i Hvidovre, og et svagt defensivt fundament i afgørende situationer.
          Fair nok, vi har åbenlyst bare forskellige holdninger til hvad der roses for og hvad der ikke skal roses for i professionel fodbold. Jeg har svært ved at se nogen positiv udvikling i vores udtryk og spillestil. Det er et pendul der svingede fra uge til uge.

Skal Søren Krogh roses for at bruge spillere fra vores akademi , for ikke at fucke en oprykning op og for at lave 58 points i 27 kampe i 1. division?.

Comment

Jeg er tilbøjelig til at være enig med dig, men jeg har også meget svært ved at se, hvem i alverden vi så skulle hente. Hvad ved vi reelt om trænertalenters niveau og potentiale? Er Tullberg et større trænertalent end Krogh?

Så for mig ender det jo med at blive en 10 fugle på taget eller 1 i hånden-agtig debat, hvor vi kan drømme om alt andet end det, vi har, men når hverdagen rammer, hvem kan så rykke OB, og hvem kan bedst vurdere, hvem der kan rykke OB?

Jeg tvivler på, at der er nogle herinde på Forum, der ved ret meget om fodboldtrænere, deres niveau, talent og potentiale, samt opbygningen af selv samme.
            Jamen det er helt sikkert gode spørgsmål.
            Sidst vi ikke drømte om ny træner, var vel under Ove P.
            Det er bestemt heller heller ikke sikkert vi kan lokke større træner talenter til end det vi har. Det følges som oftest ad. Vi får nok også meget svært ved at hive større talenter til end det vi har.

Det tvivler jeg også på, og jeg kan da i hvert fald sige at jeg ikke gør.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
            X