Oprindeligt indsendt af tjdebat
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
HIF-OB d. 21/4 kl. 13.00.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Enig, men der skal fortsat en del til for at det misser. Men det kan da ske med den trup træner.
PS. Horsens er lige kommet bagud mod Kolding. Jeg håber Horsens taber både for vores skyld, men også fordi jeg hellere vil have Fredericia op end Horsens.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Ser lige VB - Silkeborg. Vejle er absolut ikke gode, men det ligner en bedre sammenhængs kraft på deres hold , end på vores.
Klynge i øvrigt tilbage, og lavede lige et lækkert mål, og en klog assist . Ham så jeg gerne i OB, men mon ikke vi selv har forpasset den chance, ved at kassere ham.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...keborg-stjerne
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det vil være noget af en “præstation” hvis vi misser den. Men efter at have set dagens præstation fra OB så kan det ikke udelukkes at vi taber de sidste 5 kampe.
PS. Horsens er lige kommet bagud mod Kolding. Jeg håber Horsens taber både for vores skyld, men også fordi jeg hellere vil have Fredericia op end Horsens.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Så god at Tipsbladet mener at han skal til større adresser ..
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...keborg-stjerne
Ser lige Greve laver en kasse i Brøndby . Fedt
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
2:0 Kolding.nu.
Ikke at vi. fortjener det efter dagens præstation. Men tager det hvis det holder"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægKolding har lige scoret til 2:0, kæmpe cadeau til dem. Så vi kan realisiere oprykningen på lørdag med en sejr mod Hvidovre. Jeg forventer et topmotiveret og hævntørstig hold foran et propfyldt Odense Stadion.
ob fejre det lørdag selvom deres målscore er så meget bedre. :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Hvis nu Horsens vinder fredag aften så tror jeg sku ikke
ob fejre det lørdag selvom deres målscore er så meget bedre. :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Har været tosset med Klynge siden jeg så ham i den kamp , hvor vores U19 mestre fik lov at spille.
Ser lige Greve laver en kasse i Brøndby . Fedt
Comment
Comment