Vores midtbane bringer intet offensivt og trænerne tager mærkelige beslutninger. Han bytter begge midterforsvarer pga skader under kampen så hvorfor ikke osse lige skifter om på backerne. Det er virkelig håbløst 5 uafgjorte i træk mod hold der alle har ligget i bund 6. Det bliver ikke mange point i oprykningsspillet.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Kolding
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlægTror vi spiller i første division, mindst én ud af de to kommende sæsoner!
Comment
-
Endnu en svag præstation. Sædet er lunt undet SK, håber stadig på Zorninger.
Det sagt er det langt mere meningsfyldt for mig at se os spille uafgjort med Askou, Hansborg, Jensen, Ejdum og Luca fra start end som vi stillede op i sidste kamp.
Askou var glimrende, virkede langt mere sikker end Ivan og Gomez.
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægVores midtbane bringer intet offensivt og trænerne tager mærkelige beslutninger. Han bytter begge midterforsvarer pga skader under kampen så hvorfor ikke osse lige skifter om på backerne. Det er virkelig håbløst 5 uafgjorte i træk mod hold der alle har ligget i bund 6. Det bliver ikke mange point i oprykningsspillet."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægEndnu en svag præstation. Sædet er lunt undet SK, håber stadig på Zorninger.
Det sagt er det langt mere meningsfyldt for mig at se os spille uafgjort med Askou, Hansborg, Jensen, Ejdum og Luca fra start end som vi stillede op i sidste kamp.
Askou var glimrende, virkede langt mere sikker end Ivan og Gomez.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi har øget vores forspring med 3p til nærmeste konkurrent. Kommer ikke til at ske
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg
Ja. Det er jo isoleret set korrekt. En anden måde at udtrykke det på er jo, at afstanden til 3 pladsen er blevet 3 point mindre. Jeg havde hellere set afstanden på hhv 8 og 14 point frem for den nuværende 11 og 11.
Men vil da ikke 100% afvise at vi kan nosse det godt op og et af holdene kommer tæt på os
De leger helt sikkert med ilden i ådalen og har efterladt et trænerteam med en middelmådig 1. Div trup. Og trænerne virker ikke dygtige nok til at sætte noget sammen eller trylle lidt som andre før er set gøre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi har øget vores forspring med 3p til nærmeste konkurrent. Kommer ikke til at ske
Tror ikke vi kommer i fare, men er dog ikke så sikker som for 4-5 kampe siden.Last edited by Magge; 08-03-2025, 19:45.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Luca Kjerrumgaard var bestemt ikke en tilfreds mand, da vi fangede ham efter kampen.
Kjerrumgaard var ikke glad efter Kolding-kamp: Skal være bedre til at mande os op - OBstruktion
- Likes 2
Comment
-
Vi betaler desværre prisen for at lade både Manneh og MF gå medens Bonde er skadet , vores midtbane består af unge spillere og en back som spiller ude af position - de sled meget med det i dag. Jeg håber Grot når en form hvor han kan hjælpe Luca med at lægge pres oppe foran EH og MJ fylder for lidt i dag , MJ med enkelte glimt offensivt, med som presspiller uha da da. Hansborg lignede en juniorspiller i en seniorkamp. Julius gjorde det godt, men har også mangler, det var tydeligt at se Gomez har et kæmpe fysisk overskud da han kommer ind , det skulle vi gerne have forløst, jeg håber Burgy er klar næste uge.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
2. pladsen er evigt ligegyldig, og fuldstændig uden betydning for os. Eneste vi skal kigge efter er 3. pladsen, det er den vi skal undgå.
Tror ikke vi kommer i fare, men er dog ikke så sikker som for 4-5 kampe siden.
Jeg er ikke i tvivl .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment