Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Kolding

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vores midtbane bringer intet offensivt og trænerne tager mærkelige beslutninger. Han bytter begge midterforsvarer pga skader under kampen så hvorfor ikke osse lige skifter om på backerne. Det er virkelig håbløst 5 uafgjorte i træk mod hold der alle har ligget i bund 6. Det bliver ikke mange point i oprykningsspillet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
      Nogen der har oddset på 1-1?
      Godt satset. Trods alt 1 point på en halvskidt dag.

Comment

Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

Godt satset. Trods alt 1 point på en halvskidt dag.
        Ja se indlæg 8 ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
          Tror vi spiller i første division, mindst én ud af de to kommende sæsoner!
          Er jeg også bange for. Jeg glæder mig til at se hvad der sker til sommer, hvis vi rykker op. Som det ser ud lige nu er vi ret pæne favoritter til at rykke ud igen, sammen med hvem end der kommer med op.

Comment

Endnu en svag præstation. Sædet er lunt undet SK, håber stadig på Zorninger.
            Det sagt er det langt mere meningsfyldt for mig at se os spille uafgjort med Askou, Hansborg, Jensen, Ejdum og Luca fra start end som vi stillede op i sidste kamp.
            Askou var glimrende, virkede langt mere sikker end Ivan og Gomez.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
              Vores midtbane bringer intet offensivt og trænerne tager mærkelige beslutninger. Han bytter begge midterforsvarer pga skader under kampen så hvorfor ikke osse lige skifter om på backerne. Det er virkelig håbløst 5 uafgjorte i træk mod hold der alle har ligget i bund 6. Det bliver ikke mange point i oprykningsspillet.
              Og så kan det forspring hurtigt fordufte ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                Endnu en svag præstation. Sædet er lunt undet SK, håber stadig på Zorninger.
                Det sagt er det langt mere meningsfyldt for mig at se os spille uafgjort med Askou, Hansborg, Jensen, Ejdum og Luca fra start end som vi stillede op i sidste kamp.
                Askou var glimrende, virkede langt mere sikker end Ivan og Gomez.
                Enig med de unge. + at der faktisk er mulighed for at de bliver bedre og bedre når de får lov at spille

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Og så kan det forspring hurtigt fordufte ..
                  Vi har øget vores forspring med 3p til nærmeste konkurrent. Kommer ikke til at ske

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Vi har øget vores forspring med 3p til nærmeste konkurrent. Kommer ikke til at ske
                    Ja. Det er jo isoleret set korrekt. En anden måde at udtrykke det på er jo, at afstanden til 3 pladsen er blevet 3 point mindre. Jeg havde hellere set afstanden på hhv 8 og 14 point frem for den nuværende 11 og 11.

Comment

Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg

Ja. Det er jo isoleret set korrekt. En anden måde at udtrykke det på er jo, at afstanden til 3 pladsen er blevet 3 point mindre. Jeg havde hellere set afstanden på hhv 8 og 14 point frem for den nuværende 11 og 11.
                      Korrekt. Det havde måske været bedre. Men hverken Horsens eller Fredericia er altså særlig gode hellere. De skal stadig hente 1,1p pr kamp. Begge hold. Det sker ikke
                      Men vil da ikke 100% afvise at vi kan nosse det godt op og et af holdene kommer tæt på os

De leger helt sikkert med ilden i ådalen og har efterladt et trænerteam med en middelmådig 1. Div trup. Og trænerne virker ikke dygtige nok til at sætte noget sammen eller trylle lidt som andre før er set gøre

Comment

Skidt kamp idag. Vi skaber absolut intet i etableret spil.
                        dagens positive historie må dog være Julius.
                        han gjorde det rigtig fornuftigt og fortjent agens spiller!

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

2. pladsen er evigt ligegyldig, og fuldstændig uden betydning for os. Eneste vi skal kigge efter er 3. pladsen, det er den vi skal undgå.
                          Tror ikke vi kommer i fare, men er dog ikke så sikker som for 4-5 kampe siden.
                          Last edited by Magge; 08-03-2025, 19:45.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Luca Kjerrumgaard var bestemt ikke en tilfreds mand, da vi fangede ham efter kampen.

Kjerrumgaard var ikke glad efter Kolding-kamp: Skal være bedre til at mande os op - OBstruktion

Comment

Vi betaler desværre prisen for at lade både Manneh og MF gå medens Bonde er skadet , vores midtbane består af unge spillere og en back som spiller ude af position - de sled meget med det i dag. Jeg håber Grot når en form hvor han kan hjælpe Luca med at lægge pres oppe foran EH og MJ fylder for lidt i dag , MJ med enkelte glimt offensivt, med som presspiller uha da da. Hansborg lignede en juniorspiller i en seniorkamp. Julius gjorde det godt, men har også mangler, det var tydeligt at se Gomez har et kæmpe fysisk overskud da han kommer ind , det skulle vi gerne have forløst, jeg håber Burgy er klar næste uge.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

2. pladsen er evigt ligegyldig, og fuldstændig uden betydning for os. Eneste vi skal kigge efter er 3. pladsen, det er den vi skal undgå.
                                Tror ikke vi kommer i fare, men er dog ikke så sikker som for 4-5 kampe siden.
                                Men hør nu .., spiller vi for at undgå 3. pladsen eller blive suverænt nr. 1.?
                                Jeg er ikke i tvivl ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X