Så ufortjent, men det tager vi med!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Kolding
Collapse
X
-
Selvom han spillede ikke den bedste kamp, men Adam slår de bedste indlæg vi fik at se i årevis - og så har vi Luca!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
tja jeg ved ikke hvad der sker i Fredericia, men tænker en del af vores problemer er selvforskyldte. Tynd trup, der gør at man rykker spillere rundt på uvante pladser. Uwusu ind centralt. BP som vel var bedste forsvarsspiller i efteråret skal ind og dække af pga manglende bredde i angrebet - og så går vores forsvar i stykker og han skal rykkes ned bagkæden igen.Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
Vildt at TOP 2 har det så svært..
Og så mangler jeg i den grad at blive overbevist om at Krogh er manden...
- Likes 2
Comment
-
Helt enig, det er både selvforskyldt og naivt. Ang. Krogh så har jeg været sikker på at han ikke er den rette også før vi rykkede ned.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
tja jeg ved ikke hvad der sker i Fredericia, men tænker en del af vores problemer er selvforskyldte. Tynd trup, der gør at man rykker spillere rundt på uvante pladser. Uwusu ind centralt. BP som vel var bedste forsvarsspiller i efteråret skal ind og dække af pga manglende bredde i angrebet - og så går vores forsvar i stykker og han skal rykkes ned bagkæden igen.
Og så mangler jeg i den grad at blive overbevist om at Krogh er manden...
- Likes 2
Comment

Comment