Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCV-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Debutant Mathias Greve:

- Det var selvfølgelig en fed følelse at komme ind og få debut, selvom man ikke kan lade være med tænke på kampen. Det var et hektisk tidspunkt at komme ind på, og jeg prøvede at bidrage med den energi, jeg har. At få debut har altid været en drøm, og i takt med at jeg er kommet tættere på, er debuten nærmere blevet et mål for mig, og det var dejligt at få det realiseret. Der var ikke så meget grund til at holde sig tilbage på banen, og jeg synes, at jeg fik vist noget af det gåpåmod, som jeg kan bidrage med.

Comment

OB's anfører Ari Skulason:

- Vi er slet ikke med i første halvleg. Det blev lidt bedre efter pausen, men der mangler en del. Vi forbedrer os undervejs, men vi skal undgå de dumme fejl, vi laver. Deriblandt selvmål, som jeg laver i dag. Det er ting, vi skal tænke på fremadrettet, for vi kan ikke lave om på det, der er sket.

- Vi skal være stærke mentalt, og vi skal have hovederne op. Vi skal være positive og gøre tingene sammen. Kun ved at arbejde i fællesskab og ikke spille som enkeltspillere, kan vi rette op på tingene.

Comment

Troels Bech efter kampen mod FC Vestsjælland:

- Vi taber en meget stor del af vores dueller med dem, og det gør én ting, mens det tidlige mål også påvirker os. Det skaber en unødig hektik på trods af, at det er klart bedre at komme bagud efter seks minutter end efter 96. Men vi fik ikke samlet vores hold, og jeg kunne godt have undt vores unge spillere, at de havde haft én, de rigtig kunne læne sig opad, for der var ikke rigtig nogen til at samle dem.

- Vi kom godt ud af omklædningsrummet efter pausen og havde en god idé om, hvordan det skulle gøres, men vi laver en dobbelt teknisk fejl, som giver dem det tredje mål, der punkterer kampen.

- Falk fik maveproblemer, og det samme fik Darko, der måtte kaste op i pausen. Det forklarer ikke det hele, men det gav da endnu flere bump undervejs. Vi skulle have præsteret bedre alligevel, men vi kunne ikke påvirke ret meget med indskiftninger, da Falk måtte udgå med sygdom og Lasse Kryger med ankelproblemer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Karlpral Se indlæg
          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4938861.ece

Forfriskende læsning her fra morgenstunden. Spelmann viser den rigtige attitude i kampene, og kæmper alt hvad han har lært. Lige netop de dyder som Esben Ruud besidder, og som vi i den grad savner for tiden. På med arbejdshandskerne, og skru de lange dupper i støvlerne
          Spellman så man som sædvanlig ikke meget til , hans middelmådighed opvejes ikke af at han løber meget . Det eneste han gjorde sig bemærket med var et elendigt sparket frispark , efterfølgende et godt skud og så en sviner til Lucas Jensen da denne i slutminutterne smed et indlæg bagom mål . Sikke en måde at hjælpe de nye unge spillere igang på ..
          Last edited by Magge; 26-07-2014, 09:18.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Spellman så man som sædvanlig ikke meget til , hans middelmådighed opvejes ikke af at han løber meget . Det eneste han gjorde sig bemærket med var et elendigt sparket frispark , efterfølgende et godt skud og så en sviner til Lucas Jensen da denne i slutminutterne smed et indlæg bagom mål . Sikke en måde at hjælpe de nye unge spillere igang på ..
            Hvilke spiller SÅ man noget til i kampen i går? Spelmann er i mine øjne omdrejningspunktet på vores hold for tiden. Jeg indrømmer at han ikke er den mest elegante med bolden på fødderne. MEN det er ham der gang på gang forsøger at lægge et pres på modstanderen når de har bolden, han er altid med HELT tilbage ved hurtige omstillinger. Og så afslutter han som træneren dikterede inden kampstart. Når spillet ikke flyder må man tage arbejdshandskerne på og knokle sig ud af problemerne. Dyder som OB engang var kendt og frygtet for rundt omkring i landet. Og hvis det kræver en skideballe til en ung spiller en gang i mellem, må det bare accepteres. I kampens hede siger man måske tingene lidt hårdt, men hvis man ikke kan håndtere det, så hører man ikke hjemme i den professionelle fodboldverden.

Comment

JH

http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-savne...arde-naerkampe

Comment

og man kunne så sige til JH, at vi fans savner en ledelse der kan have en trup klar til sæsonstart ligesom de 11 andre i ligaen stort set allerede havde, men vi ikke har endnu

Comment

Ledelsen er lige så klar som spillerne. I mit arbejde med virksomheder er der een erfaring som går igen, og det er at desto dårligere ledelse desto dårligere resultater. Det gælder uden tvivl også i en fodboldklub. Eller det gør det.

Comment

Vi kan skyde skylden på ledelsen og trænerteamet, og det er måske også berettiget. Men jeg synes Peter Graulund har ret, når han siger at det er dybt uprofessionelt, at spillerne ikke yder det maksimale uanset hvad. Spillet hænger nogle dage ikke sammen (lidt for ofte for os måske), men så må man satme fighte 120 % og ligner en der virkelig vil det her. Det var okay i perioder mod Hobro, men i går var simpelthen for ringe, og det gør det ikke lettere for TB at sammensætte et hold udfra begrænset materiale, når halvdelen af dem der får chancen, ligner nogen der ikke gider.

Comment

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      og man kunne så sige til JH, at vi fans savner en ledelse der kan have en trup klar til sæsonstart ligesom de 11 andre i ligaen stort set allerede havde, men vi ikke har endnu
                      Hørt ledelse kom ind i kampen, det er så ringe i stiller op med et amputeret hold, det kan koste os nedrykning i sidste inde.

Jeres signal til spillerne er useriøst

Comment

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4938861.ece

Forfriskende læsning her fra morgenstunden. Spelmann viser den rigtige attitude i kampene, og kæmper alt hvad han har lært. Lige netop de dyder som Esben Ruud besidder, og som vi i den grad savner for tiden. På med arbejdshandskerne, og skru de lange dupper i støvlerne
                        Læg mærke til han siger der er klare aftaler men spillerne holder dem ikke.??!
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Schoop var godt nok ringe i går - fatter ikke han kunne få fuld tid. Mon ikke også Kryger er en bedre angriber end Bodul?
                          Og Ari skal ikke spille back, det har vi efterhånden set nogle gange.. Hvorfor mon vi bare nægter at hente naturlige backs? En aldrende fløj på højre back, og en lille midtbane slider på venstre.. og defensiv midt Diarra som back up.. Var der virkelig intet at lære af Kadrii eksperimentet?

Vi kommer i europa på fairplay! Ingen tackler = ingen kort.. Vi er heller aldrig foran så der skal trækkes tid.. Den er sikker - mærk jer mine ord :b

Comment

Dette er sensationelt - måske:
                            "Vil spillerne det ikke nok?

- Jo, det er jeg helt sikker på, at de vil. Det er ikke det, der er spørgsmålet, siger sportschefen.

Det havde jo været rart hvis amatørerne på bold havde spurgt; Hvad er så spørgsmålet?

Der er jo ikke mange svarmuligheder. De vil gerne men jeg har været nødt til at købe for dårlige spillere for at bestyrelsen ville godkende det.
                            Eller
                            Troels Bech giver dem opgaver de ikke forstår eller ikke kan løse.
                            Eller:
                            De kan ikke lide Troels og/eller Thorborg. Det ødelægger deres vilje til at kæmpe når det gør ondt.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Hvilke spiller SÅ man noget til i kampen i går? Spelmann er i mine øjne omdrejningspunktet på vores hold for tiden. Jeg indrømmer at han ikke er den mest elegante med bolden på fødderne. MEN det er ham der gang på gang forsøger at lægge et pres på modstanderen når de har bolden, han er altid med HELT tilbage ved hurtige omstillinger. Og så afslutter han som træneren dikterede inden kampstart. Når spillet ikke flyder må man tage arbejdshandskerne på og knokle sig ud af problemerne. Dyder som OB engang var kendt og frygtet for rundt omkring i landet. Og hvis det kræver en skideballe til en ung spiller en gang i mellem, må det bare accepteres. I kampens hede siger man måske tingene lidt hårdt, men hvis man ikke kan håndtere det, så hører man ikke hjemme i den professionelle fodboldverden.
                              Spellmann skal på ingen måde svine en af de unge i deres første optræden for os . At han sviner de etablerede er på sin plads . Han kan starte med at se indad og kigge sin egen præstation efter i sømmende før han peger fingre .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Spellmann skal på ingen måde svine en af de unge i deres første optræden for os . At han sviner de etablerede er på sin plads . Han kan starte med at se indad og kigge sin egen præstation efter i sømmende før han peger fingre .
                                ok eller ufint, det er et godt eksempel på hvorfor Spellman ikke kunne blive i ACH efter nedrykningen, den mand kan ganske enkelt ikke tåle at tabe, uanset om spillet har været godt eller skidt, han besidder et vindergen af samme kaliber som Areks og det koster nok en skideballe til ung uprøvet, såvel som skideballer til de etablerede spillere
                                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                                X