Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Ja. Men han lavede også flere interviews på det tidspunkt, hvor han lidt uddyber det (mener han havde et i SFÅ). Det jeg læser ham sige, er ikke, at der skal være tre flere spillere i truppen. Men at man gerne vil have 3 forstærkninger ind i truppen (nok en til hver kæde) og derudover erstatte spillere, der evt. skulle blive solgt fordi de er interessante for større klubber (Luca, Deedson). Ikke at man nødvendigvis skal erstatte en spiller som Ivancavic, der reelt ikke spillede en rolle på det tidspunkt.
    Fair nok. Har solgt Luca og DonD og erstattet dem numerisk med Ganaus og Arp.
    Har kørt Trybull ud på et sidespor og erstattet ham med Ismahila og så har man hentet Falk som en af tre forstærkninger?

Tænker vi holder målmandskabalen ude af snakken ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det er vel også fem .. men jeg medgiver at TB jo ikke udtaler om det er før eller efter kontraktudløb .. eller hvordan talenter tælles med eller ej …

Der er pt 21 markspiller hvor Bonde er ude og Trybull åbenbart er bandlyst. Dertil et nyoprykket talent og AZ tydeligvis vil køre start11 ud over kanten fremfor at bruge reserverne, undskyld gamechangerne, så mener jeg altså at der mangler et par stykker og jeg tror på at de kommer hvis TB skal gøre brug af udtalelserne omkring at vente … det var næppe Ismahila og evt. Thomas Isherwood han havde i tankerne ..

TB har varslet et par udlejninger. Der skal vel også noget ind bare for at holde antal ..
      yup - så der mangler.

Jeg havde nok forestillet mig at trybull ville have en eller anden rolle at spille denne sæson, mon ikke også TB har haft den tanke. Der har Zorniger så et andet syn på sagen så det er endnu en spiller der skal erstattes.

Jeg kan ikke forestille mig at man tænker på flere talenter nu - truppen er allerede skæv nok som det er nu. Zorniger har jo også sagt han skal have spillere ind der kan gå ind og gøre en forskel - det er i min bog ikke flere talenter. Tænker der skal "luges" ud i dem, lejeophold og spilletid til nogle stykker som så ideelt set erstattes af nogle der er "klar"

men man har godt nok trukket den lige op til stregen, så kan det nåes?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

yup - så der mangler.

Jeg havde nok forestillet mig at trybull ville have en eller anden rolle at spille denne sæson, mon ikke også TB har haft den tanke. Der har Zorniger så et andet syn på sagen så det er endnu en spiller der skal erstattes.

Jeg kan ikke forestille mig at man tænker på flere talenter nu - truppen er allerede skæv nok som det er nu. Zorniger har jo også sagt han skal have spillere ind der kan gå ind og gøre en forskel - det er i min bog ikke flere talenter. Tænker der skal "luges" ud i dem, lejeophold og spilletid til nogle stykker som så ideelt set erstattes af nogle der er "klar"

men man har godt nok trukket den lige op til stregen, så kan det nåes?
        Vi er i hvert fald indenfor de sidste 48 timer …

https://campo.dk/2025/08/28/troels-b...b-udlejninger/

men så er behovet for tilgange tilsvarende større ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Slet

Comment

26,5 time TB

Comment

Lige nu, med fare for at se dum ud nu kampen stadig er i gang, har vi virkelig brug for en angriber og mindst én midtbanespiller, og allerhelst to. Lejeaftaler, frie transfers…jeg er ligeglad. Jeg kan godt undvære forstærkninger til forsvaret, hvis det endelig skulle være; Askou og Bojang har gjort det udmærket.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                Lige nu, med fare for at se dum ud nu kampen stadig er i gang, har vi virkelig brug for en angriber og mindst én midtbanespiller, og allerhelst to. Lejeaftaler, frie transfers…jeg er ligeglad. Jeg kan godt undvære forstærkninger til forsvaret, hvis det endelig skulle være; Askou og Bojang har gjort det udmærket.
                De mangler lige meget hvordan kampen ender ..

Comment

Uden de indkøb, bliver det virkelig med røven i vandskorpen...

Comment

Håber godt nok Viljar bliver og er helt klar.

Ikke et decideret drop af Sander på det frispark, men vil bare gerne have Viljar tilbage på kassen. Det er jeg mere tryg ved, selv om han heller ikke var prangende op til sin triste sygemelding.

Comment

Hvad vil du, Troels. Lige klare den i Superligaen eller højere op. Jeg tror du risikerer for meget ved ikke at skaffe bedre spillere. Dem du har skaffet er stort set gode, men på bænken sidder spillere som ganske simpelt ikke er gode nok fodboldspillere. Det gælder ikke kun Grubbe. Og uden Falk ryger vi ned. Z er nok en god signing, men han er i en krise med sin skilsmisse - uanset om han kan eller vil erkende det.
                      Det er ok at leje forstærkninger - også til den ynkelige bænk

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                        Hvad vil du, Troels. Lige klare den i Superligaen eller højere op. Jeg tror du risikerer for meget ved ikke at skaffe bedre spillere. Dem du har skaffet er stort set gode, men på bænken sidder spillere som ganske simpelt ikke er gode nok fodboldspillere. Det gælder ikke kun Grubbe. Og uden Falk ryger vi ned. Z er nok en god signing, men han er i en krise med sin skilsmisse - uanset om han kan eller vil erkende det.
                        Det er ok at leje forstærkninger - også til den ynkelige bænk
                        Hvor ved du fra at han er krise med sin skilsmisse, ved du noget vi andre ikke ved eller hvad

Comment

Mon ikke vi skulle lade være med at kommentere på AZs personlige forhold - også selvom vi alle er skuffede i dag efter en sløv og dårlig indsats.

Vi mister meget hjerte og vildskab med Falk ude.

Det er bekymrende.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Mon ikke vi skulle lade være med at kommentere på AZs personlige forhold - også selvom vi alle er skuffede i dag efter en sløv og dårlig indsats.

Vi mister meget hjerte og vildskab med Falk ude.

Det er bekymrende.
                            Ejdum skulle have været den kreative, men med ham ude også og Grubbe på, så var det kun Arp der kunne levere.

Det er skræmmende vakkelvornt og kræver bedre backup.

Comment

Slet. Forkert tråd
                              Last edited by tjdebat; i dag, 18:34.

Comment

Det jo været et konstant gennemgående talk of the town subjekt…..truppen er ikke bæredygtig i sin nuværende tilstand….bare en af de bærende kræfter er ude vakler hele fundamentet….så ingen breaking news her. TB må jo så se om han kan få noget relevant ind inden i morgen aften, ellers vil jeg betegne det til dumpe karakter for hans vedkommende.

Comment

Working...
                                X