Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Jeg synes også 10'eren er lidt tyndt besat. For mig behøver det ikke være en stor angriber eller klassisk 9'er. Ideelt set en klon af Fiete, selvom det nok er lidt meget at håbe på. En der kan spille helt fremme, men også har teknik og kreativitet til at tage 10'eren.

Et bud kunne være Gustav Marcussen, hvis man kunne finde pengene til at købe ham fri af Fredericia. Han har måske spillet mest kant, men også en del på 10'eren og enkelte kampe som 9'er. Han har igennem noget tid vist, at han har målnæse og er spilintelligent. Om det så er helt realistisk ved jeg ikke. Fredericia vil nok meget gerne holde på ham, især med den start de har fået. Men han er 27 og har kontraktudløb om et år. Det er nok nu hvis de skal have nogle penge ind. Desuden har de andre unge spillere, der skubber på og allerede er store profiler. Emilio Simonsen har sgu været imponerende god.
    Marcussen kunne vel være fin som "game changer". Mon ikke, han også kan spille LWB

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
      Så kan vi vist godt pakke den sidste optimisme om Eriksen væk.

Troels om Eriksen i går:
      – “Det er ikke et kort, vi selv kan vælge at spille, han har desværre været tydelig tidligere i vinduet ved at sige, at det ikke var nu, han så sig spille i OB, og med seks dage tilbage er jeg ikke helt sikker på, at det er anderledes. Men vi er, hvor vi er, og telefonerne er åbne.​“ (https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-for-eriksen)

Koblet med agentens udtalelse om, at han var meget tæt på en ny klub, så lugter det ikke ligefrem af, at vi er en del af billedet. Det har jo nok hele tiden været det mest realistiske udfald. Det bare ikke være FCK der render med ham.
      Jeg tolker det modsatte ud af dette interview. I mit hoved siger han, at CE er tilbudt en kontrakt, som han tygger på. Ikke at CE dermed er på vej til OB, men at OB er/har været overvejet.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Nå jeg vil tilbage på transfersporet - også for alle jer andres skyld!
        Jeg ved, at det er for tidligt at konkludere noget endeligt - men jeg sad alligevel i går aftes og evaluerede transfervinduet, efter at jeg havde set vores nye 6er i aktion til træning.
        Jeg kan ikke huske et vindue, hvor der er kommet 5 spillere ind, som umiddelbart ligner spillere med det rette niveau:
        Falk - utvivlsomt højt nok niveau
        Arp - utvivlsomt højt nok niveau
        Ganaus højt nok niveau - i hvert er han god nok til at score mod superligahold
        Sander - højt nok niveau for nu og så synes jeg altid at det er spændende at få en ung spiller ind, som OB kan få lov til at forme og vi ved at han er i gode hænder hos LB
        "Drago" - er naturligvis helt umulig at vurdere endnu. Men synes, at der har været flere gode indikationer. Ikke mindst hans holdkammerat fra Atromikos.
        Det ligner at der ikke er et eneste "fejlskud". Det synes jeg faktisk er en bedrift. Der er ikke mange klubber som henter 5 spillere og så viser alle 5 sig at være fornuftige køb.
        Indtil videre kæmpe ros til TB fra min side for dette transfervindue og så har jeg jo slet ikke nævnt AZ. Nok den vigtigste "transfer" i OB i 15 år.
        enig - de transfers der er lavet ser ud til at have god kvalitet (tidligt vurdering)

eneste man kan kritisere er det der ikke er kommet ind - syntes stadig truppen ser tynd ud, mangler noget balance - mange forsvarsspillere og mangler både på midten og i angrebet.

Et par signings mere inden luknining af vinduet vil pynte på det.

Comment

Det lignede en slem skade til Mattsson. Kostede det os de 2 sidste %'er af håb om Eriksen til OB?

Comment

Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg
            Det lignede en slem skade til Mattsson. Kostede det os de 2 sidste %'er af håb om Eriksen til OB?
            hvorfor dog det?

Jeg tror ikke på Eriksen vender hjem til superligaen - og er det overhovedet en mulighed, tror du så ikke FCK i det mindste har spurgt på ham? De vågner da ikke pludselig op fordi en af deres spillere bliver skadet og så "nupper" ham lige for næsen af OB...

Skal man lege med den forfærdelige tanke så kan det jo være eriksen har ventet på om FCK kvallede til CHL...

Mon ikke de er ved at strikke et eller andet sammen i La Liga til ham?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

hvorfor dog det?

Jeg tror ikke på Eriksen vender hjem til superligaen - og er det overhovedet en mulighed, tror du så ikke FCK i det mindste har spurgt på ham? De vågner da ikke pludselig op fordi en af deres spillere bliver skadet og så "nupper" ham lige for næsen af OB...

Skal man lege med den forfærdelige tanke så kan det jo være eriksen har ventet på om FCK kvallede til CHL...

Det hele er jo bare gætterier, men SKULLE der være et link imellem dem, tror jeg han har ventet til at de kom i CHL.
              Nu er den, imo, mere varm efter den skade kom.

Men jeg køber gerne han ryger til Spanien, det er klart bedre end til FC.....

Comment

Nåå ... 3-4 dage tilbage, vi er sku' ikk færdige, håber jeg

Comment

Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                  Mit bedste gæt: Vi henter en angriber mere.

I så fald synes jeg, det har været et af de bedste vinduer i mands minde.

Truppen vil fortsæt mangle lidt i bredden, men mange spillere mestrer flere pladser, og jeg vil gerne se dét udfolde sig videre indtil vinter.

Comment

Der er altså hele 5 dage endnu

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Der er altså hele 5 dage endnu
                      Arhh mandag er med?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Truppen vil fortsæt mangle lidt i bredden, men mange spillere mestrer flere pladser, og jeg vil gerne se dét udfolde sig videre indtil vinter.
                        Fuldstændig enig. Kvaliteten af spillere vi har hentet, er hylder over hvad vi har hentet de sidste 7-8 år.

Det lover godt.

Så kan man tage en status til vinter.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

hvorfor dog det?

Jeg synes det virker fuldstændig oplagt, at FCK forsøger at signe Eriksen nu efter de er kvalificeret til CL. Også efter Billing skiftede til FCM. Det er uklart hvor meget de reelt gik efter ham, men historien er jo lidt blevet, at FCM vandt den kamp og nu malker de det godt og grundigt. De vil sikkert meget gerne slå tilbage i den der pisse-konkurrence ved at præsentere en endnu større dansk profil.

Men jeg håber godt nok også, at Eriksen skifter til Ajax, Osasuna eller lignende istedet.

Comment

Arhh mandag er med?
                            Yes. Lige indtil midnat. Maaaaasser af tid endnu….

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Meget enig. Tror heller ikke der sker mere end dette.
                              Og hvis det er en klasse angriber er det klart det bedste vindue siden sølvårene måske. Grot er jo næsten også med i den ligning da han blev hentet efter vinter vinduet

Nu skal holdet spilles sammen og justeres på et par pladser mere til vinter. Så er jeg nogenlunde rolig for denne sæson

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Meget enig. Tror heller ikke der sker mere end dette.
                                Og hvis det er en klasse angriber er det klart det bedste vindue siden sølvårene måske. Grot er jo næsten også med i den ligning da han blev hentet efter vinter vinduet

Nu skal holdet spilles sammen og justeres på et par pladser mere til vinter. Så er jeg nogenlunde rolig for denne sæson
                                Grot var vel en tidlig erstatning for Fenger?
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X