Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ismahila Ouédraogo med til OB-træning

Martin DavidsenOB-korrespondent
    Vi er på plads til OB's træning, og midtbanespilleren Ismahila Ouédraogo fra Burkina Faso er også med. OB har endnu ikke bekræftet, at han er ny spiller i truppen, men det må være et spørgsmål om tid. Flere medier har skrevet, at Ismahila Ouédraogo skifter fra Atromitos Athens til OB denne uge.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg er overbevist om at vi spiller dette system på søndag mod FCN. Han sidder på bænken, men kan komme ind, og så skifter vi til 4-4-2 efter landsholdspausen.

Ellers forstår jeg ikke man henter en så rendyrket 6’er.
      Som sagt tror jeg også vi går over i 4-4-2, i nogle kampe i hvert fald. Men selv hvis vi ikke gør kan jeg nu godt forstå det. Kan godt være vi omtaler Falk og Ejdum for 8'ere fordi de har friheden og evnerne til at skubbe op når vi har bolden, men Falks rolle ville jeg nu kalde 6'er (selvom han naturligvis kan meget mere). Og så er det svært at ignorere, at vi har indkasseret 16 mål i 6 kampe. Ikke at det er Falks skyld, men det rum der opstår når de begge går frem har vi været ret sårbare i indtil nu. Det kunne give en lidt anden dynamik med en mere udpræget 6'er som en af de to.

Men samtidig er det klart, at det kræver han er ret boldfast. Vi har i forvejen en udfordring med få pasningsstærke spillere på banen.

Comment

Bekræftet https://ob.dk/nyheder/2025/august/ob...idtbanespiller

Comment

Så den officiel https://ob.dk/nyheder/2025/august/ob...idtbanespiller

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nej, det er ikke nemmere at få en arbejdstilladelse i Danmark for en person fra Burkina Faso, selvom vedkommende har arbejdet i EU-lande, da muligheden for at bo og arbejde i Danmark afhænger af, om personen er statsborger i et EU/EØS-land eller ej. Som borger i et land uden for EU, som Burkina Faso, skal du have en gyldig opholds- og arbejdstilladelse for at kunne arbejde i Danmark, uanset tidligere erfaringer i andre EU-lande.
            Hvorfor tidligere EU-arbejde ikke har betydning for en person fra Burkina Faso:
            • Statsborgerskab er afgørende:
              EU-reglerne om fri bevægelighed for personer og tjenesteydelser gælder for statsborgere fra EU- eller EØS-lande (og Schweiz). En person fra Burkina Faso er ikke omfattet af disse regler.
            • Dansk arbejdstilladelse påkrævet:
              Som ikke-EU-borger fra Burkina Faso er det et krav at have en opholds- og arbejdstilladelse for at kunne arbejde lovligt i Danmark.
            • Nye krav ved indrejse:
              Det er den enkelte statsborgers oprindelsesland, der afgør, hvilke regler der gælder for at kunne opholde sig og arbejde i Danmark.

Hvad der kræves for at få arbejdstilladelse (som ikke-EU-borger):
            • Du skal som udgangspunkt have et konkret jobtilbud fra en dansk arbejdsgiver.
            • Jobbet skal opfylde specifikke krav, f.a. en vis beløbsgrænse for løn, sædvanlige ansættelsesvilkår og en minimums arbejdstid.
            • Du skal ansøge om en opholds- og arbejdstilladelse gennem Ny i Danmark
            Jeg tror godt han kan have en eu arbejdstilladelse allerede. Så han kan skifte job i EU og starte med det samme. Så ordnes papir arbejdet med den nye kontrakt imens han kan spille

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Jeg tror godt han kan have en eu arbejdstilladelse allerede. Så han kan skifte job i EU og starte med det samme. Så ordnes papir arbejdet med den nye kontrakt imens han kan spille
              Siden han træner med allerede, må han jo i hvert fald have en eller anden form for arbejdstilladelse.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Siden han træner med allerede, må han jo i hvert fald have en eller anden form for arbejdstilladelse.
                Jep eller som minimum en dispensation, indtil den er faldet helt på plads.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Det er super at vi kan få ham igang med det samme - så kan landsholdspausen bruges til at indarbejde ham yderligere - måske kan han allerede bidrage i weekenden ?
                  Hvis nogen har overværet træningen vil jeg meget gerne høre om første indtryk af vores nye terrier på midtbanen.
                  Sorry - der skrives allerede om det i anden tråd - dejligt og tak
                  Last edited by Jebola; i dag, 10:55.

Comment

Campo erfarer: OB-tysker kan være færdig

https://campo.dk/2025/08/26/campo-er...-paa-vej-vaek/

Comment

Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

Aab?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Aab?
                        Ja. Så rykker de da helt sikkert ikke op.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Ja. Så rykker de da helt sikkert ikke op.
                          Det er da lidt vildt, at den kære Tom pludselig skal tales sådan ned. Især når han nu rent faktisk var en vigtig brik i vores oprykning. Og så er det altså en mand med næsten 80 kampe i the Championship og over 1000 minutters Premier League-fodbold bag sig. Jeg synes det ville klæde os at omtale vores spillere med bare en smule respekt, også når de ikke længere indgår i planerne.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Den måde du skrev det på kunne måske misforstås som om JJ var yngre
                            Ok. Jeg ser det stadigvæk ikke men det gør nok ikke så meget
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...efonen-er-aben

Troels snakker lidt om vores nye mand og lidt om Eriksen til tv3sport

Comment

Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

Godt for ham og de to klubber. Ærgerligt hvis det ikke kan blive et lille salg og måske stadig koster noget løn men utilfredsstillende for alle hvis han skal sidde og få splinter bagi.
                                Plads til en mere?
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X