Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
    Kan det lade sig gøre, at holde os til transfer og istedet for alle de personlige opgør?
    Svaret er desværre nej.
    Nogen her på forum, har absurd svært ved at holde sig til trådemnerne, længere tid af gangen
    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

Svaret er desværre nej.
      Nogen her på forum, har absurd svært ved at holde sig til trådemnerne, længere tid af gangen
      Sådan har det jo ALTID været her. Intet nyt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Sådan har det jo ALTID været her. Intet nyt
        Nej nej, men ikke desto mindre pisse hamrende irriterende

Og ja, dette indlæg er også irriterende for dem(os), der kun klikker ind på tråden, for rygterne...
        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Jeg tror det bedste, man kan gøre, er at affinde sig med det grundvilkår, at et debatforum giver anledning til debat – også når den bevæger sig uden for det fælles interesseområde. Indimellem bliver det personbåret og ført mellem ganske få, hvilket kan virke irrelevant og til gene for alle andre. Det er dog et uundgåeligt vilkår for de mange gode og relevante debatter, vi også har herinde. Og trods alt er vi sjældent plaget af decideret trolling.

Comment

Arp og Falk tror på lyse tider i OB. Og hører også at der arbejdes hårdt på forstærkninger

https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-08...-tider-paa-vej

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Men hvem lytter til facts herinde
              Skal vi ikke bare aftale, at de her barnagtigheder der kun har til hensigt at provokere, de stopper.

Er du frisk på det?
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Arp og Falk tror på lyse tider i OB. Og hører også at der arbejdes hårdt på forstærkninger

https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-08...-tider-paa-vej
                Jeg er med dem! Længe siden jeg har haft så gode følelser omkring OB!
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

edit der var årene 2008-2010 beklager, men ellers har Ikast/FCM sålænge jeg husker, altid lagt godt til. de var så nød til at lave en fusion for at holde skruen
                  i vandet dengang, der er jeg glad for at OB ikke gjorde.
                  Intet at beklage

De lavede en fusion og fik en ejer (efter det indiske eventyr) som med fodboldforstand og visioner udviklede klubben. Vi har en ejer som smed mange millioner for klubbens overlevelse, men også har fokus mange andre steder.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Enig. Christian Eriksen ville være en kæmpe scoop at få til OB.
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ommer-en-bombe
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Hold da magle, det ville være skuffende.
                      Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Det er et debatforum, hvor mange deltager, så man må jo forvente at man ikke er enige om alt. Det er EN kamp, men jeg medgiver Askou har gjort det fint bortset fra AGF kampen. Men BP bør man lave en aftale med om han er forsvarstræner eller lignende. Fodbold er mere end hovedstød. Gomez svinger alt alt for meget i sine præstationer, der er et eller andet mentalt, hvor han ofte ikke er der. Det koster alt for mange gange. Bojang har spillet næsten 1 helt kamp og så skulle det være nok til, at bedømme at han er god nok nu og kan bærer det rent mentalt på sine unge skuldrer over en hel sæson!? Det er godt nok noget af et sats og et meget tyndt grundlag at bygge det på.

Bürgy synes jeg er svær at blive klog på, virker dog til at han er ved at komme op i gear. Han var ikke overbevisende i sidste sæson. Men han skal have chancen i dette halvår. Endvidere kræver det system vi spiller i, at cberne bør være hurtige også i spilopfattelsen og her er der flere som har mangler. På den baggrund mener jeg 2 cbere er på sin plads og så kan man desuden udleje/sælge de overskydende.

Strategier er til at blive ændret, hvis man ikke har spillerne til at spille det nye system som man vil implementerer.
                        Jeg vil også sige at AGF kampen var en lorte kamp at komme ind i - der var jo totalt opløsningstendenser. Det kan en ung spiller jo ikke lige lave om på og hanke op i de 8 mere rutinerede.

Comment

KEP har aldrig forudset noget som helst. Heldigvis, for ville være skuffende at se Eriksen i FCK.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Skal vi ikke bare aftale, at de her barnagtigheder der kun har til hensigt at provokere, de stopper.

Er du frisk på det?
                            Selvfølgelig... men du var da ellers selv meget frisk efter kampen mod FCK, hvor du kom med et provokerende indlæg vedrørende TB... så håber du mener det gælder begge veje
                            Last edited by Online; i dag, 11:14.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg vil også sige at AGF kampen var en lorte kamp at komme ind i - der var jo totalt opløsningstendenser. Det kan en ung spiller jo ikke lige lave om på og hanke op i de 8 mere rutinerede.
                              Helt enig.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

KEP har aldrig forudset noget som helst. Heldigvis, for ville være skuffende at se Eriksen i FCK.
                                Det vil være ekstremt skuffende at se CE i en anden dansk klub end OB. Hvorimod det ville være fantastisk, hvis KEP omgående ikke udtaler sig om fodbold... Ham er jeg godt nok træt af at høre på.

Comment

Working...
                                X