Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Tror plum mener forsvaret. Vi har ikke scoret 16 desværre
    nå så skidt da

pointen står - angrebet har været fint, men der mangler bredde

Comment

Sad og så en kamp Ismahila spillede imod et hold i gule trøjer. Lille tæt stærk hurtig og meget omhyggelig spiller, som i den kamp aldrig blev presset, virkelig dygtig på bolden, og vælger de rigtige løsninger. Jeg tror helt bestemt han kan gøre det der skal gøres på den 6er position, måske ikke helt på DD-niveau, men lidt mindre kan bestemt også gøre det. Glæder mig til at se ham blive presset lidt i den danske liga for OB. Han er rendyrket 6er som type.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
        Sad og så en kamp Ismahila spillede imod et hold i gule trøjer. Lille tæt stærk hurtig og meget omhyggelig spiller, som i den kamp aldrig blev presset, virkelig dygtig på bolden, og vælger de rigtige løsninger. Jeg tror helt bestemt han kan gøre det der skal gøres på den 6er position, måske ikke helt på DD-niveau, men lidt mindre kan bestemt også gøre det. Glæder mig til at se ham blive presset lidt i den danske liga for OB. Han er rendyrket 6er som type.
        Dejligt! Lyder som om Troels' målsætning om at hente de rigtige spillere kommer til at være reel nok

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tænker du er ironisk her.

Men bare for en god ordens skyld problemet er ikke antal scorede mål fra vores angribere...men de går døde - 60-70 min og så er der ikke mere energi i dem, var rart at kunne skifte lidt ud. Kunne også være med til at undgå alt for mange skader...og så var det rart at have en at smide ind når der opstår skader. Eller karantæner - for Arp snart skal ud og sidde en kamp
          Det var jeg som laffe bemærker desværre ikke. Jeg forstår stadig ikke forlængelsen med Bjørn (og så lige før vi fik ny træner). Fint nok hvis det var for kulturen og han skulle have en perifær rolle men han var ikke god nok til SL for to år siden og det er ikke blevet bedre. Fin på låget men ikke meget andet. Burgy koster flere mål end han scorer og jeg erindrer ikke at vi har snakket om positive defensive aktioner. Gomez har højt topniveau men lige så lavt bundniveau og det er farligt i forsvaret.
          Rart med en ekstra angriber netop af de grunde du nævner men nødvendigt med nye forsvarsspillere. Så må Bjørn komme ind og stange den ind til sidst i kampen når man skal bruge lange bolde frem ..
          Kan forstå at Yaya og Askou gjorde det godt så det varmer ..
          Jeg mener en defensiv midt, central forsvarsspiller og gerne to og så en angriber.

Men det er jo det et debatforum er til for
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det var jeg som laffe bemærker desværre ikke. Jeg forstår stadig ikke forlængelsen med Bjørn (og så lige før vi fik ny træner). Fint nok hvis det var for kulturen og han skulle have en perifær rolle men han var ikke god nok til SL for to år siden og det er ikke blevet bedre. Fin på låget men ikke meget andet. Burgy koster flere mål end han scorer og jeg erindrer ikke at vi har snakket om positive defensive aktioner. Gomez har højt topniveau men lige så lavt bundniveau og det er farligt i forsvaret.
            Rart med en ekstra angriber netop af de grunde du nævner men nødvendigt med nye forsvarsspillere. Så må Bjørn komme ind og stange den ind til sidst i kampen når man skal bruge lange bolde frem ..
            Kan forstå at Yaya og Askou gjorde det godt så det varmer ..
            Jeg mener en defensiv midt, central forsvarsspiller og gerne to og så en angriber.

Men det er jo det et debatforum er til for
            Hvis du ikke ser kampene, hvad baserer du så dine ønsker på?

Et ønske om to nye til centerforsvaret har jeg svært ved at tilskrive mening. Hvis man mod DKs bedste hold kan levere således, så er det virkelig ikke dén position, vi skal være bekymrede for. 5 spillere til 3/2 pladser er ok, og vi så alle - i hvert fald de fans der ser kampene - at forsvaret er bredere end antaget.

Jeg ville fokusere på en 6er (måske allerede klaret) og offensivspillere.

I øvrigt - og ej rettet mod dig: 4 fra akademiet i vores absolut bedste halvleg; det kan noget!

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Også med Bonde på vej tilbage? Syntes pengene kan bruges bedre. Men vil da ikke sige nej

Fedt med et godt rygte inden sengetid. Men må indrømme at jeg er lidt forstyrret at FCMs penis transfer hvor man binder ca 170 mill op på en 29 årig over en 5 årig periode. Fuldstændig vanvittigt…
              Viser jo bare desværre stilstanden i Ådalen de seneste 10 år

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Hvis du ikke ser kampene, hvad baserer du så dine ønsker på?

Et ønske om to nye til centerforsvaret har jeg svært ved at tilskrive mening. Hvis man mod DKs bedste hold kan levere således, så er det virkelig ikke dén position, vi skal være bekymrede for. 5 spillere til 3/2 pladser er ok, og vi så alle - i hvert fald de fans der ser kampene - at forsvaret er bredere end antaget.

Jeg ville fokusere på en 6er (måske allerede klaret) og offensivspillere.

I øvrigt - og ej rettet mod dig: 4 fra akademiet i vores absolut bedste halvleg; det kan noget!
                Jeg ser alle kampene og er helt enig med Plum her.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Viser jo bare desværre stilstanden i Ådalen de seneste 10 år
                  Det vel desværre mere de sidste 14-15 år. :(

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Jeg ser alle kampene og er helt enig med Plum her.
                    7 spillere til 3/2 pladser, hvoraf vi har 2 unge fra akademiet med stort potentiale, der lige har udgjort vores defensive anker i vores bedste kamp mod DKs bedste klub?

Man skal læse meget herinde. Jeg må jo så ydmygt erklære mig uenig. 2 indkøb til til det centrale forsvar vil være fagligt meningsløst og direkte mod strategien,

Comment

7 spillere til 3/2 pladser, hvoraf vi har 2 unge fra akademiet med stort potentiale, der lige har udgjort vores defensive anker i vores bedste kamp mod DKs bedste klub?

Man skal læse meget herinde. Jeg må jo så ydmygt erklære mig uenig. 2 indkøb til til det centrale forsvar vil være fagligt meningsløst og direkte mod strategien,
                      Før kampen mod FcK ville jeg også have ment vi havde brug for 2 nye til forsvaret, da jeg synes de klart svageste led var Gomez og Paulsen. Jeg var ikke helt klar over at Zorniger stolede nok på Julius og Yaya (som ellers havde vist masser af potentiale) til at gøre dem til startere endda når Bjørn var klar til at spille. Men efter begge deres pragtpræstationer i parken, så er jeg helt enig med dig, så er 1 spiller til forsvaret nok. I så fald vil vi have 6 spillere til tre pladser - og det burde være rigeligt. Og som du også selv siger, så er det jo ligeledes to spillere fra vores akademi der står til at skulle starte - og det er jo et kæmpe plus.

Comment

Meget enig. Giver ingen mening. Det er en simplificeret måde at anskue det på. At mange mål indkasseret skyldes de 3 centrale forsvarsspillere uden at tage bla spillestil og resten af holdets sammenhæng i betragtning. Jeg er dog stadig ikke solgt på Yaya. Julius er jeg slet ikke i tvivl om. Bjørns dage som starter må være overstået og Gomez skal kigge sig over skulderen.
                        Få brugt det sidste krudt offensivt og måske en vb hvis der opstår en god handel

Comment

Meget enig. Giver ingen mening. Det er en simplificeret måde at anskue det på. At mange mål indkasseret skyldes de 3 centrale forsvarsspillere uden at tage bla spillestil og resten af holdets sammenhæng i betragtning. Jeg er dog stadig ikke solgt på Yaya. Julius er jeg slet ikke i tvivl om. Bjørns dage som starter må være overstået og Gomez skal kigge sig over skulderen.
                          Få brugt det sidste krudt offensivt og måske en vb hvis der opstår en god handel
                          Yaya har imponeret mig meget til træning - ikke at jeg har set så meget, men har været forbi et par gange, og jeg synes virkelig, han har lagt på teknisk.

Som jeg ser det har vi nærmest fået en ny spiller med Yayas kamp i går, selvom jeg da er helt enig med dig i, at vi skal se mere, og min tiltro måske er til den modige side…
                          Last edited by Jungledyret; i dag, 07:48.

Comment

Yaya har imponeret mig meget til træning - ikke at jeg har set så meget, men har været forbi et par gange, og jeg synes virkelig, han har lagt på teknisk.

Som jeg ser det har vi nærmest fået en ny spiller med Yayas kamp i går, selvom jeg da er helt enig med dig i, at vi skal se mere.
                            Mit forbehold stammer nok mest fra hans første 12-18 måneder i Ådalen hvor jeg var der rigtig meget. Shit han var ringe. Men jeg har også lært af erfaring at man skal passe på med at afskrive unge mennesker inden de er færdig i deres udvikling. Det er der masser af eksempler på. Også i Ådalen.
                            Så hvis Zorniger ser et lys i de 2 knægte bør han også bare satse på dem og får TB til at dirigere sit fokus længere frem på banen.
                            Så giver det mere mening med en angriber og en 8`er hvis vi vil hente 3 spillere ialt

Comment

Og KEP havde også OB som nr 1 i sin “Table of Panic” her den sidste uge. At OB var det hold i superligaen der var mest presset på transfermarkedet.
                              Og det passer vel meget godt med det vi andre ser

Comment

Mit forbehold stammer nok mest fra hans første 12-18 måneder i Ådalen hvor jeg var der rigtig meget. Shit han var ringe. Men jeg har også lært af erfaring at man skal passe på med at afskrive unge mennesker inden de er færdig i deres udvikling. Det er der masser af eksempler på. Også i Ådalen.
                                Så hvis Zorniger ser et lys i de 2 knægte bør han også bare satse på dem og får TB til at dirigere sit fokus længere frem på banen.
                                Så giver det mere mening med en angriber og en 8`er hvis vi vil hente 3 spillere ialt
                                Jeg synes også Yaya virker som en rigtig kampspiller. Han er god når der er 3 point på spil.

Comment

Working...
                                X