Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tro nu på det! Vi kan sagtens bruge to til midtbanen - og eriksen
    Også med Bonde på vej tilbage? Syntes pengene kan bruges bedre. Men vil da ikke sige nej

Fedt med et godt rygte inden sengetid. Men må indrømme at jeg er lidt forstyrret at FCMs penis transfer hvor man binder ca 170 mill op på en 29 årig over en 5 årig periode. Fuldstændig vanvittigt…

Comment

Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
      169 cm høj
      Men bygget som Mike Tyson!

Mange spillere med den højde har haft succes på dén position.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Izunna

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Også med Bonde på vej tilbage? Syntes pengene kan bruges bedre. Men vil da ikke sige nej

Fedt med et godt rygte inden sengetid. Men må indrømme at jeg er lidt forstyrret at FCMs penis transfer hvor man binder ca 170 mill op på en 29 årig over en 5 årig periode. Fuldstændig vanvittigt…
          Bonde kommer ikke til at gøre nogle forskel i denne sæson.

Comment

Og så var der Nana Wellbeck, som også har samme højde

Comment

ja det viser bare noget om hvor langt bag ud vi er. Nu skal vi etablere os og forhåbentlig begynde over de kommende sæsonner at blande os i top 6, en tur i europa og så stille og roligt begynde at lægge på ifht hvad vi kan hente af spillere.

Jeg tror ikke vi kommer til at se Bonde før tidligst efter jul - og så har jeg nok også mine tvivl om hvor god han vil være i Zornigers spillestil - altså Trybull som, ja så lidt langsom ud i sidste sæson - men var jo en fast bestandel af holdet, han ser bare ud til at være på vej væk. Sker det samme så med Bonde - det er jo ren spekulation, men igen er han først klar til efter jul så kunne vi godt bruge en mere til midten. Igen særligt hvis vi skal til at spille 4-4-2 som det jo lugter lidt af

Comment

Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
                169 cm høj
                Det er bedre at være en bette lort end et stort røvhul...

Comment

Fedt!

“Det kan Tipsbladet afsløre.” - når den sætning optræder, så plejer det at være sandt i 9/10 tilfælde.

Han lyder spændende - og jeg er helt enig i, at en 6er er klart væsentligste flueben.

Jeg synes stadig, vi skal have en god midterforsvarer, men med JBA og Yayas kamp i går, så er det lige før, jeg vil prioritere en god offensivspiller før.

Håber i øvrigt at TV2 har røde ører efter den meget selvsikre melding i sidste uge. Fremstår amatøragtigt.
                  vi skal da helt sikkert have en angriber ind. En stopper kunne nok også bruges - men antalsmæssigt har vi jo rigeligt til de pladser - med tilgangen af vores nye 6'er hedder det vel så også 4-4-2 og så er der mere end rigeligt at tage af...men igen - en opgradering i kvalitet kan man altid tage.

Comment

vi skal da helt sikkert have en angriber ind. En stopper kunne nok også bruges - men antalsmæssigt har vi jo rigeligt til de pladser - med tilgangen af vores nye 6'er hedder det vel så også 4-4-2 og så er der mere end rigeligt at tage af...men igen - en opgradering i kvalitet kan man altid tage.
                    En 4-4-2 er i hvert fald en mulighed med en god 6er. Mon ikke AZ kommer til at veksle mellem de to systemer.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Bonde kommer ikke til at gøre nogle forskel i denne sæson.
                      Som midtbane konkurrencen ser ud nu skal der altså ikke meget til. Jeg tror fuldt og fast på at han får nogle indhop som aflaster og derved kommer til at gøre en forskel ift at skulle sætte Grubbe eller Trybull ind de sidste 10 min

Comment

Enig. En angriber er første prioritet nu hvis han landes. Vi har rigeligt med udmærkede forsvarsspillere og 2 talenter

Comment

Enig. En angriber er første prioritet nu hvis han landes. Vi har rigeligt med udmærkede forsvarsspillere og 2 talenter
                          16 mål i 6 kampe …. Udemærket virker meget gavmildt …
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Jo jo men kun et mål senest
                            Håbet for forsvaret er pludselig lysegrønt

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

tænker du er ironisk her.

Men bare for en god ordens skyld problemet er ikke antal scorede mål fra vores angribere...men de går døde - 60-70 min og så er der ikke mere energi i dem, var rart at kunne skifte lidt ud. Kunne også være med til at undgå alt for mange skader...og så var det rart at have en at smide ind når der opstår skader. Eller karantæner - for Arp snart skal ud og sidde en kamp

Comment

tænker du er ironisk her.

Men bare for en god ordens skyld problemet er ikke antal scorede mål fra vores angribere...men de går døde - 60-70 min og så er der ikke mere energi i dem, var rart at kunne skifte lidt ud. Kunne også være med til at undgå alt for mange skader...og så var det rart at have en at smide ind når der opstår skader. Eller karantæner - for Arp snart skal ud og sidde en kamp
                                Tror plum mener forsvaret. Vi har ikke scoret 16 desværre

Comment

Working...
                                X