Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Men I har altså også helt skøre forventninger - helt uden hold i virkeligheden.

TB har hele tiden understreget, at det vigtigste er at undgå talrige fejlskud. Been there, done that.

Dem vi har hentet hidtil har vi altså overordnet ramt meget godt.

Mit bedste gæt - og vi gætter alle blot - er 1-2 spillere af god kvalitet.

Husk - det kommer til at tage tid at bygge den her klub op efter 15 magre år.
    Man skal også bare huske hvordan transfer balancen har set ud det sidste halvandet år og hvor mange lønkroner man har haft sparet. Jeg ved godt at oprydning kan være dyrt, men der må være penge at optimere truppen for. Troels dumpede i vinters og gav derved sig selv et rigtigt vanskelig sommervindue. Får Troels ikke løst de trupmæssige udfordring i dette vindue, så er modvind på cykelstien, marginaler, den berømte fødekæde og alt muligt andet da helt sikkert faktorer der spiller ind, men det vil dælme også være rigtigt dårligt sports direktør arbejde.

Det vil være helt håbløst at hive en trænerkapacitet som Zorniger ind for så at efterlade ham
    med en trup som den nuværende, men det nægter jeg så til gengæld også at tro på sker.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Man skal også bare huske hvordan transfer balancen har set ud det sidste halvandet år og hvor mange lønkroner man har haft sparet. Jeg ved godt at oprydning kan være dyrt, men der må være penge at optimere truppen for. Troels dumpede i vinters og gav derved sig selv et rigtigt vanskelig sommervindue. Får Troels ikke løst de trupmæssige udfordring i dette vindue, så er modvind på cykelstien, marginaler, den berømte fødekæde og alt muligt andet da helt sikkert faktorer der spiller ind, men det vil dælme også være rigtigt dårligt sports direktør arbejde.

Det vil være helt håbløst at hive en trænerkapacitet som Zorniger ind for så at efterlade ham
      med en trup som den nuværende, men det nægter jeg så til gengæld også at tro på sker.
      Fuldstændig enig. Tror nu heller ikke Zorniger finder sig i den slags fra TB.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Jeg er såmænd enig. Måske ikke helt i at sidste vindue var dumpet, for jeg forstår godt strategien i at vente.

Arp og Falk er langt over hvad jeg havde forventet muligt. Ganaus virker til at været perfekt ramt.

Får vi tilført to profiler til henholdsvis 6eren og det centrale forsvar, så er jeg tilfreds. Kommer der i tilkøb en offensiv spiller, så er jeg ganske tilfreds.

Enhver kan se at truppen er for smal, men jeg tror de rigtige spillere kan gøre en stor forskel - også ud over det numeriske antal.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
          Bliver et langt efterår med Bjørn og Gomez som faste startere
          Som er vores 2 bedste forsvarsspillere.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg har læst i papirudgaven af Tibet Today, at Arp bare er pjattet med H.C. Andersen. You do the math….
            Er det virkeligt alt, du kan bidrage med og du kalder mig troll
            Last edited by Online; i dag, 13:20.

Comment

Forestil jer, at Falk og Fiete bliver skadet. Hvem fanden skal dække dem?! Falk kan ikke holde en hel sæson derinde, som det ser ud nu, hvor han skal løbe for 2. Der skal 4-5 spiller mere i truppen der kan noget. Så må de fandme bruge nogle penge på spillere! Hvad fanden bruger de penge på?! Er det konsulenter og pengevask. Andre klubber kan sgu da godt handle spillere, uden at have solgt for 100 mio

Comment

Det må simpelthen være spin. Hvis ikke, er det udtryk for en alarmerende mangel på forberedelse og eksekvering i et af de mest afgørende transfervinduer, når man skal sikre overlevelse i den første sæson tilbage i suppen......

Comment

Når vinduet er forbi, regner jeg med, at TB orienterer os om hvilke fantastiske spillere vi var tæt på, men som smuttede til andre klubber i sidste øjeblik.

Comment

TB har hele tiden understreget, at det vigtigste er at undgå talrige fejlskud. Been there, done that.

Fornuftige ord...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Fornuftige ord...
                      Jeg er helt enig i, at det kommer til at tage tid, og at vi naturligvis ikke kan forvente at hente en hel tysk A-landsholds startellever.
                      Men hvis truppen ikke bliver forstærket yderligere, ser det rigtig svært ud. Tager man i ligningen en potentiel skade til Falk og/eller Arp, står vi pludselig med meget få offensive kort at spille med – og så kan det hurtigt blive kritisk

Comment

Ej, det er væltet ind med mål grundet en manglende 6’er og et ordentligt forsvar.
                        Det er ikke skørt at forvente holdet bliver forstærket.
                        Holdet er ikke styrket væsentligt i forhold til 1. div. og TB har flere gange indikeret noget andet … men lad os nu se ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det lader det til …

Ja, jeg mener, at truppen er stærk nok til at etablere sig i Superligaen. Men jeg mener også, vi kan gøre det nemmere for dem, der kæmper for at klare opgaven – trænere og spillere – ved at gøre en ekstra indsats. Og i den kabale skal vi også sikre, at vi ikke lukker fuldstændigt for vores egne unge spillere. En balance skal findes, og vi vil gerne finde en spiller eller to mere. Og så har vi også været oppe på fem eller seks i et transfervindue. Det er flere, end jeg havde forventet, siger Troels Bech.”.

jeg syntes ikke engang at holdet er styrket i forhold til sidste sæson …

men det er jo så hans måde at vurdere tingene på ..

men nu bliver jeg nervøs …
                          der skulle tre ind. Det er der kommet - men afgange er ikke blevet erstattet. Troels har hentet en træner med en krævende spillestil, hvor det er tydeligt at flere af vores spillere ikke (endnu) magter det. Krævende spillestil sammenholdt med en smal trup - det øger bare risikoen markant for skader. Grot har vi tidligere set har det med at gå lidt i stykker - uden ham, altså der er intet at sætte ind. Ejdum heller ikke helt ovenpå - går han eller Falk i stykker så er det samme historie.

Mener vores sportsdirektør virkeligt at "vores trup er stærk nok til at etablerer sig" - så bliver jeg for alvor nervøs, og så må jeg bare sige han er ganske naiv. 10 dage endnu og det kan sagtens være spil for galleriet, tænker heller ikke de har lukket vinduet endnu - men hvor ville det bare være rart med nogle lidt mere ærlige meldinger engang imellem, for ja selvfølgelig skal vi have styrket truppen Troels.

Comment

Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg

Jeg er helt enig i, at det kommer til at tage tid, og at vi naturligvis ikke kan forvente at hente en hel tysk A-landsholds startellever.
                            Men hvis truppen ikke bliver forstærket yderligere, ser det rigtig svært ud. Tager man i ligningen en potentiel skade til Falk og/eller Arp, står vi pludselig med meget få offensive kort at spille med – og så kan det hurtigt blive kritisk
                            det er der vidst heller ikke nogen der har snakket om, det er da vidst det man kalder et stråmandsargument.

skader til falk eller Arp - ja eller Ejdum. Grot eller Ganaus - der er intet at sætte ind, en enkelt kamp kan man nok finde en løsning - men for en længere periode så bliver det bare kostbart. Og med en krævende spillestil - som slider på de bærende spillere - så øger det også bare risikoen for skader.

Troels har hentet Zorniger, og det skal han have alt mulig kredit for - men han har også vidst hvad der kræves af den spillestil.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er der vidst heller ikke nogen der har snakket om, det er da vidst det man kalder et stråmandsargument.

skader til falk eller Arp - ja eller Ejdum. Grot eller Ganaus - der er intet at sætte ind, en enkelt kamp kan man nok finde en løsning - men for en længere periode så bliver det bare kostbart. Og med en krævende spillestil - som slider på de bærende spillere - så øger det også bare risikoen for skader.

Troels har hentet Zorniger, og det skal han have alt mulig kredit for - men han har også vidst hvad der kræves af den spillestil.
                              Talte TB ikke om, at vi ville hente spillere, som gerne vil komme i betragtning til VM eller husker jeg forkert

Comment

Du har helt sikker ret at det bruger tid.
                                Men ud over at vores forsvar næppe er Superligadygtigt har vi en bænk hvor vi os på næsten alle positioner skifter os dårligere. Det er kun målmand og backpositioner (hvor vi er ret god inddækket med Leeroy, Adam og Marcus) hvor det ser o.k. ud. Og det betyder at skader eller karantæner som helt sikker kommer svækker os virkelig meget.
                                Uden mere kvalitet i truppen bliver det svært at overleve. Der skal i hvert fald en cf og en 6er ind
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X